sagnakateih 30.08.2005 14:02:37 | |
---|
Lekas on paras. |
Super-Jari 30.08.2005 14:19:44 | |
---|
Brian May hakkaa kaikki. |
Ze Kink 30.08.2005 19:09:36 | |
---|
Mä pierasin äsken Crazy Trainin tunnarin vahingossa. [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
Jormaz 30.08.2005 21:18:12 | |
---|
Multa pääs brown sound. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Super-Jari 30.08.2005 21:19:35 | |
---|
Multa pääs brown sound. Mulla tuli vedet syliin. |
The Nakkisormi 30.08.2005 21:20:05 | |
---|
Mulla tuli vedet syliin. Lapsivesi? |
Jormaz 30.08.2005 21:36:58 | |
---|
Mulla tuli vedet syliin. hevi MIES, ei juo VETTÄ11 HAHA! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
kitarisaristi 30.08.2005 21:38:20 | |
---|
saanen sanoa lol minä ja sinä sama paska eri pussissa |
Super-Jari 30.08.2005 21:43:02 | |
---|
hevi MIES, ei juo VETTÄ11 HAHA! NO SIKSI SE TULI SY LIIN KUN TAJUSIN JUST ET SE OLIKI VETTÄ EIKÄ OLUT VISKI PIRTUA!"!!!!!!! |
exterminaattori 31.08.2005 21:05:24 | |
---|
No vjiddu, Mick Mars, eiköhän ala kelpaamaan. LOL |
Futurebre 31.08.2005 22:32:38 | |
---|
www.deadshapefigure.com - UUTTA DSF:ÄÄ! |
spede from hell 11.09.2005 21:17:08 | |
---|
körk hemmetti on ihan oikeasti aika surkea... Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
Valterr 11.09.2005 22:01:05 | |
---|
Ei naurattanut yksikään mukahauskoista ehdotuksista. |
Super-Jari 11.09.2005 22:05:35 | |
---|
Ei naurattanut yksikään mukahauskoista ehdotuksista. ++++ "Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
"Olitko lähettämässä pikaviestejä?"
BaariMikko |
SDMF 12.09.2005 11:17:55 | |
---|
++++ +++++++++ R.I.P Dimebag darrell |
spede from hell 12.09.2005 20:54:37 | |
---|
Brian May hakkaa kaikki. Se naru ei hakkaa edes kastematoa... Sehän soittaa keppiäkin kolikolla... Se on niin vanha ja dementoitunut ettei alyä, tai muista että plektratkin on keksitty. Ja ikinä en ole nauranut niin paljon ku sillon vissiin 10v. sitten ku Mercuryn muistokonsertissa Tony Iommija Brian veti Hettfieldin kans stone cold grazyn ja May kämmäs niin että Jamesilta putos leuka stagelle... Saatto se olla Iommikin joka kämmäs, mutta tais olla Brian itse... Hitto että se oli nolo paikka, ja mua ei yleensä virheet haittaa pätkääkään! Päinvastoin. Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
spede from hell 12.09.2005 20:54:46 | |
---|
Brian May hakkaa kaikki. Se naru ei hakkaa edes kastematoa... Sehän soittaa keppiäkin kolikolla... Se on niin vanha ja dementoitunut ettei alyä, tai muista että plektratkin on keksitty. Ja ikinä en ole nauranut niin paljon ku sillon vissiin 12v. sitten ku Mercuryn muistokonsertissa Tony Iommija Brian veti Hettfieldin kans stone cold grazyn ja May kämmäs niin että Jamesilta putos leuka stagelle... Saatto se olla Iommikin joka kämmäs, mutta tais olla Brian itse... Hitto että se oli nolo paikka, ja mua ei yleensä virheet haittaa pätkääkään! Päinvastoin. Jesus shaved my soul and sold it to BeelseB.o.B. |
Super-Jari 12.09.2005 21:21:52 | |
---|
Se naru ei hakkaa edes kastematoa... Sehän soittaa keppiäkin kolikolla... Se on niin vanha ja dementoitunut ettei alyä, tai muista että plektratkin on keksitty. Ja ikinä en ole nauranut niin paljon ku sillon vissiin 10v. sitten ku Mercuryn muistokonsertissa Tony Iommija Brian veti Hettfieldin kans stone cold grazyn ja May kämmäs niin että Jamesilta putos leuka stagelle... Saatto se olla Iommikin joka kämmäs, mutta tais olla Brian itse... Hitto että se oli nolo paikka, ja mua ei yleensä virheet haittaa pätkääkään! Päinvastoin. Oisko noin? Onko nyt nolo paikka? "Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
BaariMikko |
Se naru ei hakkaa edes kastematoa... Sehän soittaa keppiäkin kolikolla... Se on niin vanha ja dementoitunut ettei alyä, tai muista että plektratkin on keksitty. Ja ikinä en ole nauranut niin paljon ku sillon vissiin 12v. sitten ku Mercuryn muistokonsertissa Tony Iommija Brian veti Hettfieldin kans stone cold grazyn ja May kämmäs niin että Jamesilta putos leuka stagelle... Saatto se olla Iommikin joka kämmäs, mutta tais olla Brian itse... Hitto että se oli nolo paikka, ja mua ei yleensä virheet haittaa pätkääkään! Päinvastoin. Entäs nyt? "Eip helvata, minä tässä alasti koneen ääressä , ni eiköhän naapurin täti mene äitin kanssa ikkunan takaa ja kattoo tänne..."
KMT
BaariMikko |
Zakk 13.09.2005 09:41:56 | |
---|
Toistakes oli vielä ollut Zakk kitarassa, jokin aika sitten vedetyssä "keikassa". -- Ozzy Osbourne performed "Crazy Train" last week with his solo band: Zakk Wylde, Mike Bordin and Blasko (from Rob Zombie) in Foxboro, Mass., as part of ABC's "NFL Kickoff" show leading into the season opener between the New England Patriots and Oakland Raiders at Gillette Stadium. -- |