Aihe: Musafasu
1 2
ÄM
11.09.2005 14:11:14

F:ää kun aina välillä niin soimataan, niin ajattelin tässä jakaa välillä positiivisenkin kokemuksen:

Viime viikolla kasvoi paine vastustamattomaksi saada uusi ride. Muutamat liikkeet katsastaen, päädyin lopulta Fasulle Sabianeja katsastamaan. Myyjä ei hyökännyt "yleinensyyttäjä"-tyylisesti heti kimppuun ensimmäisen testilyönnin jälkeen, vaan pyydettäessä tarttui toimeen, jättäen muut asiat ja paneutuen minun asiaani. Siinä sitten reilut puolituntia kellarissa testailtiin erilaisia rideja ja keskusteltiin siitä, minkälaisen perässä ollaan. Liikkestä löytyi jo siinä vaiheessa muutama yksilö, joiden väliltä oli vaikea päättää mikä olisi "se oikea", vaikka tiesin, että joku näistä se on. Myyjä halusi välttämättä vielä tilata, seuraavaksi päiväksi, varastolta muutaman mallin, joiden uskoi minua kiinnostavan. Hintapuolikin muovautui heti kättelyssä sellaiseksi, että yhdistettynä hyvään palveluun, ei tulisi mieleenkään lähteä tilailemaan lättyä jostain ulkomailta.

Seuraavana päivänä sitten menin katsastamaan vielä varastolta tulleet mallit. Piinaavan aivotyöskentelyn jälkeen päädyin malliin "HHX Manhattan Jazz Ride"

Että välillä tämmöstä.
Niskamies
11.09.2005 14:16:56
Seuraavana päivänä sitten menin katsastamaan vielä varastolta tulleet mallit. Piinaavan aivotyöskentelyn jälkeen päädyin malliin "HHX Manhattan Jazz Ride"

Tollasta peltiä ei ole olemassa. Ostitko HHX manhattan jazzin vai manhattan riden? Hyvä pelti jokatapauksessa.

Positiivisia kokemuksia minullakin. Ostin setin HHX evolutionia muutama kuukausi sitten. Sain erinomaista palvelua, hyvät symbaalit, ja todella kukkaroystävällisen hinnan. 10+
Virallisesti semi-pro!
Shitmanek
11.09.2005 14:18:24 (muokattu 11.09.2005 14:18:33)
Luultavasti näitä hyviä kokemuksia on monellakin, mutta niinhän se menee, että niistä ei paljon puhuta eteenpäin, toisin kuin huonoista kokemuksista.
ÄM
11.09.2005 14:27:56

Joo nyt täytyy sanoa, että pyörittelin niitä malleja niin paljon mielessä, että meni nimet sekaisin. Suoraan sanoen en tiedä kumpi se on, ennen kuin taas trenarille menen katsomaan tänään.

Kattelin tossa muuten T-kaupan hintatason ja totesin, että ei mitään järkeä ostaa sieltä, ainakaan tässä tapauksessa.
Limbus
11.09.2005 14:56:39

Itse ostin viime viikon maanantaina F:ltä itselleni Yamahan spedut (DFP-9410). Yllätys oli suuri kun kotona avasin paketin ja sieltä paljastuikin ketjuvetoiset pedaalit. Soitin tästä liikkeeseen ja sopisin että tulen viikon lopulla hakemaan ne.
Kun taas soitin liikkeeseen perjantaina että olen saapuva huomenna, he ilmoittivat että myivät juuri viimeisen, ensi viikolla saadaan lisää.
"Jaha, selvä."
Menin siis tällä viikolla hakemaan ne ja jopa sain ne, oikeat pedaalit. Kyseessä oli kuitenkin inhimillisten erehdysten sarja, joten en jaksanut keuhkoa asiasta sen enempää. Ja sitäpaitsi, asiakaspalvelu oli koko ajan kympin luokkaa. Tekevälle sattuu.
Ensin musiikki,sitten loput.
ÄM
12.09.2005 12:24:24

Tollasta peltiä ei ole olemassa. Ostitko HHX manhattan jazzin vai manhattan riden? Hyvä pelti jokatapauksessa.

Positiivisia kokemuksia minullakin. Ostin setin HHX evolutionia muutama kuukausi sitten. Sain erinomaista palvelua, hyvät symbaalit, ja todella kukkaroystävällisen hinnan. 10+

Joo "Manhattan Jazz" siinä tosiaan lukee.

Nyt on hyvin, kun on kaksi hyvää rideä, joista valita:

Tämä uusi on ohut ja helposti heräävä, jolla lähtee suorastaa crash/ride-tyylistä soundia varsin kivasti. Hennommin soitettaessa tuulee nätin pehmeää ratsastusta.

Vanha K-Heavy Ride sitten kattaa, kun on tarvetta kylmemmälle "kling kling"-meiningille.
Niskamies
12.09.2005 13:23:05
Joo "Manhattan Jazz" siinä tosiaan lukee.

Nyt on hyvin, kun on kaksi hyvää rideä, joista valita:

Tämä uusi on ohut ja helposti heräävä, jolla lähtee suorastaa crash/ride-tyylistä soundia varsin kivasti. Hennommin soitettaessa tuulee nätin pehmeää ratsastusta.

Vanha K-Heavy Ride sitten kattaa, kun on tarvetta kylmemmälle "kling kling"-meiningille.

Manhattan jazz on todella hyvä pelti. Huomaa tyyppimerkintä, ei ole crash eikä ride. Samaan tyyliin kuin wanhat Zildjianit. Bändin rumpalilla on tollainen pelti, ja tällähetkellä se on puhtaasti crashina. Toimii loistavasti. Aikaisemmin se oli riden paikalla, toimi siinäkin hyvin.
Virallisesti semi-pro!
Olli
12.09.2005 13:32:58

Manhattan jazz on todella hyvä pelti. Huomaa tyyppimerkintä, ei ole crash eikä ride. Samaan tyyliin kuin wanhat Zildjianit. Bändin rumpalilla on tollainen pelti, ja tällähetkellä se on puhtaasti crashina. Toimii loistavasti. Aikaisemmin se oli riden paikalla, toimi siinäkin hyvin.

Näiden puheiden perusteella kuulostaa aika paljon omalta Paisteen traditional sarjan medium rideltä. Perskele... Miksi ole sellaista rideä, mistä löytyy kaikki soundit??!!
Missä on vitsipalsta!!!!!
Niskamies
12.09.2005 13:34:45
Näiden puheiden perusteella kuulostaa aika paljon omalta Paisteen traditional sarjan medium rideltä. Perskele... Miksi ole sellaista rideä, mistä löytyy kaikki soundit??!!

Se on ikävää se. Ohuessa ridessa ei hirveän paljon voi olla pingiä, ja paksut ridet sitten eivät ole kovinkaan hyviä crasheja. Jos haluaa all-around riden, se on aina kompromissi. En tosin väitä etteikö saundi voisi olla hyvä, mutta vahvaa pingiä ja helppoa krässättävyyttä ei usein esiinny samoissa pelleissä. Sen takia on hyvä olla monta ridea.
Virallisesti semi-pro!
Epämuusikko
12.09.2005 15:21:34
Se on ikävää se. Ohuessa ridessa ei hirveän paljon voi olla pingiä, ja paksut ridet sitten eivät ole kovinkaan hyviä crasheja. Jos haluaa all-around riden, se on aina kompromissi. En tosin väitä etteikö saundi voisi olla hyvä, mutta vahvaa pingiä ja helppoa krässättävyyttä ei usein esiinny samoissa pelleissä. Sen takia on hyvä olla monta ridea.

Niin on.
Virallisesti semi-urpo! ÄrLä #009
Mikael
12.09.2005 17:43:09

Mulla on kans tollanen 22" HH Manhattan Ride. Toimii mulla niittipeltinä ja vaikka välillä oon jo ajatellut siitä luopua, niin alapinnassa komeileva Lasse Mårtenssonin signeeraus estää mua tekemästä niin.
melkein puoliammattilainen
Brother Michael
05.06.2006 00:51:15
Tiedetään kyllä, että on ikiwanha ketju, mutta haluaisin vähän vielä lisää kommentteja F-musiikin palvelusta ja nimenomaan Helsingin (Kaisaniemen) myymälän osalta. Sabianin AA/AAX sarjan crashit houkuttelevat ja ilmeisesti Vantaanportissa palvelu sekä hintataso ovat kohdillaan.

On vaan niin vaikeassa paikassa itselleni, että Kaisaniemessä mieluummin asioisin. Omat kokemukseni ovat vaan kovin negatiivisia, enkä ole ilmeisesti yksin kokemuksieni kanssa. Tulisiko siis uhrata pari-kolme tuntia päivästäni siihen, että matkaan Vantaanporttiin vai saisiko Helsingin keskustan myymälästä edes jonkinlaista palvelua sekä joustamista hintatasossa.
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Niskamies
05.06.2006 06:30:11
Tiedetään kyllä, että on ikiwanha ketju, mutta haluaisin vähän vielä lisää kommentteja F-musiikin palvelusta ja nimenomaan Helsingin (Kaisaniemen) myymälän osalta. Sabianin AA/AAX sarjan crashit houkuttelevat ja ilmeisesti Vantaanportissa palvelu sekä hintataso ovat kohdillaan.

On vaan niin vaikeassa paikassa itselleni, että Kaisaniemessä mieluummin asioisin. Omat kokemukseni ovat vaan kovin negatiivisia, enkä ole ilmeisesti yksin kokemuksieni kanssa. Tulisiko siis uhrata pari-kolme tuntia päivästäni siihen, että matkaan Vantaanporttiin vai saisiko Helsingin keskustan myymälästä edes jonkinlaista palvelua sekä joustamista hintatasossa.

Kyllä saa. Kaisaniemessä on myös huomattavasti parempi valikoima, ja jotain ei löydy valmiina paikan päältä niin symbaaleja saa tilattua varastosta.
More is more.
Magiz
05.06.2006 06:40:25
Kyllä saa. Kaisaniemessä on myös huomattavasti parempi valikoima, ja jotain ei löydy valmiina paikan päältä niin symbaaleja saa tilattua varastosta.

ja tuntuu olevan tinkimisenkin varaa itse sain 19" hhx symbaalin päältä kahdensadan. ovh taitaa olla jotain päältä kolmen sadan.
Virallinen muusikoiden.netin hita-arvioija
Karlsson
05.06.2006 08:19:39
Mulla on kans tollanen 22" HH Manhattan Ride. Toimii mulla niittipeltinä ja vaikka välillä oon jo ajatellut siitä luopua, niin alapinnassa komeileva Lasse Mårtenssonin signeeraus estää mua tekemästä niin.

Mä pitäisin vaikka vessapaperirullaa mun setissä, jos siinä olis Lassen nimmari.
Skividöveinau
hemmo
05.06.2006 11:52:02

Mä pitäisin vaikka vessapaperirullaa mun setissä, jos siinä olis Lassen nimmari.

Ja hammondit pärähti oitis soimaan.

Phaserilla on muuten jämäpeltiale. Hieman louskuja Sabianeja on poistomyynnissä 10 e/kpl. Vaikka koristeeksi.
Sedaps.
Bacchus
05.06.2006 12:44:40
Itse olen myös saanut muutamana viime kertana Fasulla asioidessani erinomaista palvelua. Joskus aikaisemmin palvelussa oli toivomisen varaa, mutta nykyään tuntuu toimivan.
Brother Michael
05.06.2006 17:37:57
Tulipa vähän heräteostoksena sitten hankittua pellit, mutta täytyy sanoa, että palvelu pelasi hienosti, kun vaan osasi kysyä. Todella avuliaasti ohjattiin testihuoneeseen ja myyjä oli harvinaisen asiantunteva ja osasi pienen kyselytuokion jälkeen lähes kertalaakista kasata mieleiseni setin. Hinta ei nyt aivan Saksan tasoa ollut, mutt tarpeeksi lähellä.

Tulos löytyy tästä http://muusikoiden.net/dyn/members/35121.jpg
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
Magiz
05.06.2006 21:49:47
Tulos löytyy tästä http://muusikoiden.net/dyn/members/35121.jpg

ja hyvältähän se näyttää. :) nuita paisteen lätyköitä en ole päässyt ikinä testaamaan tosin, mutta varmasti passelit. :)
Virallinen muusikoiden.netin hinta-arvioija
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)