Bald Anus 11.09.2005 11:55:44 (muokattu 12.09.2005 17:21:50) | |
---|
Ostan tommosen. Hinta 290 €, Gibsonin Les Paulin kopio. Mitä mieltä ootte? Ei oo aidot humbuckerit, mutta saattaa olla hyvä. En tiiä, en oo kokeillu. E: Nyt ostan Gibsonin Les Paul Standardin. THV-Klubi #12 |
luopio 11.09.2005 12:04:24 | |
---|
Jos oot jo päättäny ostavas nii miksi ilmotat? Ei se kovin hyvä ole mutta ei tuohon hintaan helposti saa hyvää soittopeliä kuin korkeintaan käytettynä. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
käsi 11.09.2005 13:13:50 | |
---|
halpa, mutta tuskin kovin loistava soittopeli. jos haluat les paul mallista soundia niin tosta et sitä varmasti saa, ilman suurta mikkien vaihto-operaatiota. satanan lisää rahaa kasaan niin saattaapi epiphonelta löytyä jo paljon parempi kitara kun käytettynä kattelet. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
32788 11.09.2005 13:47:24 (muokattu 11.09.2005 13:48:26) | |
---|
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
McNulty 11.09.2005 14:49:50 | |
---|
Ostan tommosen. Hinta 290 €, Gibsonin Les Paulin kopio. Mikäköhän LTD tämä on? Never heard... ilmeisesti EC-50? Se jos joku on täysin ruoska niin puuosiltaan, viimeistelyltään, elektroniikaltaan ja hardwaren osalta. Talla on pehmyttä kuin sula jäätelö... törkeää että mainitaan edes Gibson Les Paul samassa yhteydessä. Mitä mieltä ootte? Huono investointi sanon minä. Mielummin säästäisin toisen 300e lisää ja ostaisin kerralla pikkasen paremman soittimen. Ei oo aidot humbuckerit, mutta saattaa olla hyvä. En tiiä, en oo kokeillu. Aitoja humbuckereita saakin metsästää aika kauan... ja jos sellaisen PAF:n jostain löydät niin maksaa varmasti omakotitalon verran. Kyllä humbucker on aina humbucker (tai pitäisi olla) jos siinä mikissä on kaksi kelaa. |
Laareppi 12.09.2005 09:54:08 | |
---|
Mitä mieltä ootte? Samaa mieltä kuin kaikista halpis-Ltd:istä: Säästäkää enemmän rahaa ja ostakaapa vaikkapa 400-sarjan EC. Siinä on niiiiiiiin iso harppaus ylöspäin jo ihan laadussakin. Saat sitäpaitsi varmasti hyvät mikit, joko EMG tai S-D JB/'59, kun sen halpiksen mikkejä epäilit... |
Ben_D 12.09.2005 10:38:40 | |
---|
Sanon tähän kuten edellisinkiin, että jos omaan käteen sopii niin ei kannata hirveesti välittää muiden kommenteista. |
Jucciz 12.09.2005 12:06:00 | |
---|
Osta Ibanez RG321, saman hintainen, mutta paljon parempi. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-176935.html Ja noin miljoona kertaa rumempi. Usko pois, jos mies on vailla Les Paul -tyyppistä kitaraa niin hän EI ole vailla RG-tyyppistä amistiluhevikeppiä. ;) |
Ben_D 12.09.2005 12:12:07 | |
---|
Ja noin miljoona kertaa rumempi. Usko pois, jos mies on vailla Les Paul -tyyppistä kitaraa niin hän EI ole vailla RG-tyyppistä amistiluhevikeppiä. ;) Todellinen totuudentorvi. |
Bald Anus 12.09.2005 15:52:31 | |
---|
Jos oot jo päättäny ostavas nii miksi ilmotat? Ei se kovin hyvä ole mutta ei tuohon hintaan helposti saa hyvää soittopeliä kuin korkeintaan käytettynä. Siks ku kysyin mielipidettä. THV-Klubi #12 |
Bald Anus 12.09.2005 15:57:07 | |
---|
Osta Ibanez RG321, saman hintainen, mutta paljon parempi. http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-176935.html En toista Ibaneziä osta, oon melkeen kyllästyny. Tai oikeestaan kolmatta, jos akustinen lasketaan. Mutta tänään kaveri sai puhuttua ympäri ostamaan Gibsonin Les Paulin. Sitä jo aikasemmin aioin ostaa, mutta rahat ei tosiaankaan riittäny. Mutta sitten sain päähän järkevän idean: säästämisen. Ostan Les Paul Standardin, kunhan rahat saan kokoon, hintaa n. 2000 €. Mitä mieltä ootte tästä? Varmasti parempi. Mutta käyn ainakin kokeilemassa Ltd: tä joskus. THV-Klubi #12 |
Panzerwag 12.09.2005 16:09:31 | |
---|
Mutta tänään kaveri sai puhuttua ympäri ostamaan Gibsonin Les Paulin. Nyt kuulostaa paremmalta, sulla on hyvä kaveri (tai ainakin hyvä puhumaan). |
starsailor 12.09.2005 16:15:35 (muokattu 12.09.2005 16:16:03) | |
---|
Mutta sitten sain päähän järkevän idean: säästämisen. Ostan Les Paul Standardin, kunhan rahat saan kokoon, hintaa n. 2000 €. Mitä mieltä ootte tästä? Katsoin sun käyntikortista, että olet 13-vuotias. Mistä meinaat saada 2000 euroa kasaan, ellei vanhempasi ole rikkaita? Pääset ripiltä vasta parin vuodenpäästä, joka voisi olla sulle otollisin rahan keruutapahtuma. Eikä tuosta Les Paul Standardista kannata ihan 2000 euroa maksaa. Ei kannata kartuttaa kitarakokoelmaan vain sen kartuttamisen vuoksi, eteenkin huonoilla soittimilla. Enemmin ostaa yhden vähän paremman kuin pitää kahta huonoa tai halpaa. Tietysti jokainen kitaristi haluaa kokeilla erilaisia laitteita, joten jokainen hintaluokka on yleensä käytävä läpi, joten mikä minä olen sanomaan. Teen niin kuin parhaaksi katsot, mutta tsekkaile hintoja vähän netistä ettei liikkeet tai kaverit kuseta pahasti... |
Bald Anus 12.09.2005 16:31:45 (muokattu 12.09.2005 16:41:29) | |
---|
Katsoin sun käyntikortista, että olet 13-vuotias. Mistä meinaat saada 2000 euroa kasaan, ellei vanhempasi ole rikkaita? Pääset ripiltä vasta parin vuodenpäästä, joka voisi olla sulle otollisin rahan keruutapahtuma. Eikä tuosta Les Paul Standardista kannata ihan 2000 euroa maksaa. Ei kannata kartuttaa kitarakokoelmaan vain sen kartuttamisen vuoksi, eteenkin huonoilla soittimilla. Enemmin ostaa yhden vähän paremman kuin pitää kahta huonoa tai halpaa. Tietysti jokainen kitaristi haluaa kokeilla erilaisia laitteita, joten jokainen hintaluokka on yleensä käytävä läpi, joten mikä minä olen sanomaan. Teen niin kuin parhaaksi katsot, mutta tsekkaile hintoja vähän netistä ettei liikkeet tai kaverit kuseta pahasti... Joo, 13-vuotias olen. Ei vanhemmat ole erityisemmin rikkaita. Rahapuolen varmaan hoidan niin, että paiskin hommia, josta saan palkkaa. Kyllähän siinä säästämisessä muutenkin menee vuosi -pari. Tuota rippijuttua en tullutkaan ajatelleeks, sillonhan saattas kitararahat olla kasassa. Ja sitten semmonen, että Les Paulithan on 2000 -hintaisia yleensä. Vai tarkotitko Standardia? Ei se kaveri kuseta, se vaan sano että Gibsonit on parempia ku Ltd ja kannattais ostaa Gibson. Väitätkö, ettei ollu oikeessa? THV-Klubi #12 |
Ei ehkä kannata ostaa 2000€ kitaraa jos on ihan paska vahvistin. Jos budjetti on toi 2000€ niin ostaisin sinuna 1000€ kitaran ja 1000€ vahvistimen. Mutta tee miten tykkäät, tämä on vain minun mielipide E: myös nuo Tokain Love rock mallit kannattaa käydä läpi |
Bald Anus 12.09.2005 16:43:20 | |
---|
Ei ehkä kannata ostaa 2000€ kitaraa jos on ihan paska vahvistin. Jos budjetti on toi 2000€ niin ostaisin sinuna 1000€ kitaran ja 1000€ vahvistimen. Mutta tee miten tykkäät, tämä on vain minun mielipide E: myös nuo Tokain Love rock mallit kannattaa käydä läpi Jaa, no mulla on Kustomin 12-wattinen putkivahvistin. Onko paska? Ei kyllä nyt niin huippuhyvä, mutta kyllä sillä soittaa. Sain sen hävyttömän halvalla, 40€ käyttämättömänä. THV-Klubi #12 |
Jucciz 12.09.2005 16:52:48 (muokattu 12.09.2005 16:57:55) | |
---|
Jaa, no mulla on Kustomin 12-wattinen putkivahvistin. Onko paska? Ei kyllä nyt niin huippuhyvä, mutta kyllä sillä soittaa. Sain sen hävyttömän halvalla, 40€ käyttämättömänä. Kyllä näkisin melkoisen epäsuhdan kitarakamoissa, jos kitarana on kahden tonnin Gibson ja vahvistimena Kustomin 12-wattinen hybridicombo. Ei siis varsinaisesti putkivahvistin, vaan ainoastaan vahvistin, jossa on etuasteessa yksi putki. Toisaalta, jos harrasta lähinnä kotisoittelua ja vahvistimesi riittää tehonsa ja soundiensa puolesta, en minä voi suoralta kädeltä teilata ajatusta kunnon kitarasta, koska se on kuitenkin sitä vielä vuosikymmenten päästä. Mitä aikaisemmin kunnon soittimen saa, sitä parempi. Ritsoilla soittamisen seurauksena koko harrastus voi vaihtua vaikka jääkiekkoon. :( |
Ben_D 12.09.2005 16:55:32 (muokattu 12.09.2005 16:55:51) | |
---|
Ritsoilla soittamisen seurausksena koko harrastus voi vaihtua vaikka jääkiekkoon. :( Joka ei ole ollenkaan hullumpi vaihtoehto. Onhan kyseessä kuningaslaji. Ei narukepeille ;) Tosin se lätkä olis pitäny alottaa jo 5-6 vuotta sitten.. |
Jannipaali 12.09.2005 16:55:37 | |
---|
koko harrastus voi vaihtua vaikka jääkiekkoon. :( Nii, eihän kukaan halua kulkea lahkeet sukissa eihän? THV-klubi #40
Kyllä lähtee!
"Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers |
Leper Messiah 12.09.2005 16:59:55 | |
---|
Nii, eihän kukaan halua kulkea lahkeet sukissa eihän? vaikka jouduinkin jääkiekon lopettamaan (viime kauden vielä pelasin) otan tämän loukkauksena. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |