Aihe: M-Audio Studiophile BX5 monitoreina?
1
Woodoo
12.09.2005 12:53:13 (muokattu 12.09.2005 12:54:03)
Nyt kun oon saanut pöydän ja äänikortit, pitäs miettiä hiukan tuota toisto puolta. Nuo jotenkin iski silmään. Taajuus alue on 56 - 20000 Hz. Riittää minulle. Nykyiset kaiuttimet yltää luultavasti jonnekkin 75 HZ. On siinäkin jo valtava ero. Mutta onko kukaan testannut moisia kajareita. Noin halpa hinta, aktiiviset ja M-audio merkkinä. Ei ole minkään näköistä vartailukohtaa koska äänikortit on ihan kelpoja, mutta kajarit? Itseasiassa en edes tiennyt että kajareita valmistavat :)

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15203
tässä siis BX5

Siittä on isompi versiokin isommalla hinnalla, mutta taajuusalue yltäis mukavampaan 37 Hz asti. Se olis jo minulle todellakin riittävä.
Mutta niitä ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia..

lisäsin vielä linkin tuohon isompaan
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15202
Lukihäiriö ei estä kirjoitusta, mutta kirjaimien painaminen on hieman vähäisempää :)
Daunt
12.09.2005 13:23:43
Eipä vakuuta M-Audion monitorit. Mieleen on jäänyt kuuntelutesteistä ylikirkas ponneton soundi. Itselläni on äänityspaikassa Yamahan MSP5:t. Kyllähän niillä ihan jo miksaakin, vaikka tarkkuus ei olekaan Genelecin luokkaa. Hommaa sellaiset käytettynä. Niitä nimittäin liikkuu ihan kivasti. Joku 300 euroa parilta voisi olla ihan sopiva hinta.
Dauntless -Death/Thrash Metal-
BotneLapio
12.09.2005 13:52:24
-=Botnee!!=-
BotneLapio
12.09.2005 15:34:05
Jotenkin vaan vaikka mulla behringerin DDX 3216 onkin niin haluan silti vältellä tuota merkkiä

Juu ymmärrän, itse kaikkoan kyseiseltä valmistajalta kaikkia eq:ita, kompuroita, multiefektejä ym... Nämä skobet kuitenkin vaikuttais toimivan erinomaisesti. Riskihän se aina on kun B:n ostaa.
-=Botnee!!=-
sami_sumea
12.09.2005 16:33:56

Jotenkin vaan vaikka mulla behringerin DDX 3216 onkin niin haluan silti vältellä tuota merkkiä

Noh, jos kestää sen että B saattaa posahtaa hieman suuremmalla todennäköisyydellä kuin ns. laatumerkit, voin kyllä suositella myös noita 2030/2031-sarjan vehkeitä.

Hintaluokassaan kyllä ihan mainiot monitorit, ja noilla miksattu kama siirtyy hyvin muihinkin vermeisiin, mikä on tärkeä ominaisuus monitoreissa..

...
"On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)