jogo3000 12.09.2005 13:26:30 | |
---|
Eilen kun yritin työskennellä Reasonilla, huomasin että koko ohjelman toiminta oli jotenkin hidastunut. Siis kappaleet eivät soi oikealla temmolla ja esim. rumpuäänet tulevat hidastettuna. Ongelma on todella omituinen, eikä ilmene ohjelmasta ulos otetuissa exporteissa eikä muissa ohjelmissa. Ohjelma ei myöskään näytä CPU-kuormitusmittarissa mitenkään poikkeavan suurta kuormitusta, jostain syystä vain ohjelma ei toimi normaalilla nopeudella. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham |
Moikka, mulla kävi ihan sama juttu, tosin olin wintoosan rekisteriä räplänny tota ennen. Mutta kun reasonin avas ja yritty avata jonkun biisin siihen ni kesti aivan jumalattoman kauan ja pätki paukku ja rutisi...Korjauksena toimi hienosti kovon formatointi ja uudelleen asennus. En tiedä mikä meni vikaan mutta ikävää oli. |
jogo3000 12.09.2005 14:41:48 | |
---|
Voihan...toivottavasti ei tarvi formatoida kovoa sentään. Luulen että joku installeri/uninstalleri on voinut sotkea rekisterit. Taidan kokeilla asentaa sen uudestaan. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham |
sami_sumea 12.09.2005 16:35:52 | |
---|
Eilen kun yritin työskennellä Reasonilla, huomasin että koko ohjelman toiminta oli jotenkin hidastunut. Siis kappaleet eivät soi oikealla temmolla ja esim. rumpuäänet tulevat hidastettuna. Tsekkaa käytetty samplerate äänikortin asetuksista. ... "On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä." Pauline 8v. |
jogo3000 19.09.2005 10:50:49 | |
---|
Ongelmaan ei löytynyt lääkettä, mutta tilapäinen apu kun lisäsin puskurikokoa. Viivettä on reilusti, mutta toisaalta en soita mitään sisään ja näin ollen siitä ei ole haittaa. "Muut jutteli lepposia soffalla, Jogo tilutti sielä nurkassa synkkiä säveliä..." -Bonham |