Loony 07.06.2003 17:43:59 | |
---|
Onko täältä muusikoiden.netistä menossa paljon porukkaa Provinssiin tänä vuonna? Minä ainakin. Onhan sinne sentään tulossa Queens Of The Stoneage, Audioslave, Massive Attack, Sparta.. :) kivaa. |
Kitaranraiskaaja 07.06.2003 18:45:43 | |
---|
Olen menossa. olinx eka!!??? |
aleksi 07.06.2003 18:55:33 | |
---|
Jep, Spartaa katsomaan ja kuulemaan. "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
Majesty 07.06.2003 19:14:31 | |
---|
Joo...jep, menossa ollaan, kuten aina. The one that I get the most these days is, "Hey dude, did anyone ever tell you that you look like Tommy Lee." For which my stock response is, "Yeah, but I have better taste in women and a bigger penis." - Steve Vai - |
booster 07.06.2003 19:27:47 | |
---|
Eka kerta kolmeen vuoteen kun en mene, osittain johtuu rahatilanteesta, osittain bändeistä. Suurimmaksi osaksi kumminkin rahatilanteesta. Audioslave olisi huippu nähdä livenä. |
-K- 07.06.2003 20:34:53 | |
---|
Menen vaikka bändit eivät oikein innostakkaan, toivottavasti löytyy paljon mielenkiintoisia tuttavuuksia, sekä nais- että bändipuolisia. hoho. Ei suotta elämys. |
Terok 07.06.2003 20:44:46 | |
---|
Menen. |
Wiitala 07.06.2003 21:31:00 | |
---|
En mene. Johtuu esiintyjistä. Olisin odottanut juhlavuodelle parempiakin... Tumptsi tums. |
-Mickill- 07.06.2003 23:09:39 | |
---|
Menen vaikka esiintyjät ovatkin oikeastaan ihan perseestä.. You Broke My Heart (So I Break Your Face) |
Olenhan sitä minäkin menossa. Toivottavasti sattuu M.nettiläisiä vastaan vaikka tuskin ketään pärstältä tunnistaisin. Syynä menoon on siis pääosin pändit. Osittain tietysti se meninki mikä aina (yleensä) festareilla on. Flogging Molly, GOTSA, Audioslave ja The Datsuns kiinostaa. Varmaan moni muukin joita ei nyt tuu mieleen kun niitää niin hirveesti on. Niin!!! Tietysti Eläkeläiset. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
Kitaranraiskaaja 08.06.2003 00:17:31 | |
---|
GOTSA, Hmm. Tietysti Eläkeläiset. Mitenkäs nuo Eläkeläiset siellä keikkailee? Olen kuullut, että vetäisivät 25 tunnin keikan. Pitääkö paikkansa? olinx eka!!??? |
Aerodactev 08.06.2003 00:20:27 | |
---|
Mitenkäs nuo Eläkeläiset siellä keikkailee? Olen kuullut, että vetäisivät 25 tunnin keikan. Pitääkö paikkansa? Jep. Liikkuva lava ja mm. vierailevia tähtiä. Menevät festarialueen sulkeutuessa varmaan soittelemaan jonnekin muualle. Lisätietoja löytynee http://www.humppa.com (ja luultavasti Provinssin viralliset sivutkin) 90% tietämyksestäni on MUTUa ja loput 8% on kopioitu kaiken tiedon kirjasta.
Tsekkaa myös Kissapuhelin |
Blenderhead 08.06.2003 00:27:47 | |
---|
GOTSA, Hmm. No jos tulee hyvempi mieli niin laitetaan QOTS. No helpottiko? Tietysti Eläkeläiset. Mitenkäs nuo Eläkeläiset siellä keikkailee? Olen kuullut, että vetäisivät 25 tunnin keikan. Pitääkö paikkansa? Taitaapi tuo pitääpi paikkansapi. Tai sitte puhuuvat kukkua. Samahan tuo. Kunhan esiintyvät. Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
James Mc Brown 08.06.2003 17:35:32 | |
---|
No jos tulee hyvempi mieli niin laitetaan QOTS. No helpottiko?
Siis qotsa :) :) Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
Deg 08.06.2003 18:50:40 | |
---|
GOTSAA, eiku QOTSia eiku Queens Of The Stone Ageahan sinne pitää mennä katsomaan. Sinne asti. hoho vaan sullekkin |
villeh 08.06.2003 20:52:54 | |
---|
pakko kai se on, muistakaa tuo mun avatar ku kattelette lavoille päin niin ehkä tiedätte miksi. |
askomiko 08.06.2003 20:55:09 | |
---|
En tuu, oon loppusodassa. Perkele! Ainoo veri guut festari. |
James Mc Brown 08.06.2003 21:17:55 | |
---|
Himpuran pimpura, kun eivät nuo kaverit ole lainkaan lähdössä. Täytyisi autoseuraa saada, että saisi bensoja jotenkin maksuun. En viitsisi kahdestaan kamun kanssa yhdeksän hengen transitilla matkata... Kiikoinen-Kankaanpää-Seinäjoki -linjalle sattuvat, pistäkäähän pikaviestiä jos olette vailla kyytiä.. Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
James Mc Brown 08.06.2003 21:18:35 | |
---|
pakko kai se on, muistakaa tuo mun avatar ku kattelette lavoille päin niin ehkä tiedätte miksi. Onko jätkä päässyt suunnittelemaan lavataidetta?? Sometimes I think that the surest sign that intelligent life exists elsewere in the universe is that none of has tried to contact us. |
slavery 08.06.2003 21:39:04 | |
---|
Joo menossa olen minäkin, onhan tuolla jotakin hyvääkin siis tuolla bändipuolella, mutta lähden myös fiiliksen takia. Oli kyllä nyt kova viikonloppu kun näin Klamydian, barathrumin ja mokoman, kuopiossa tuli käytyä. viisas kun olisin niin tähän jotain laittaisin, turhuutta... |