Aihe: Nyt niitä saa..
1 2 3 4 5
jami87
10.09.2005 11:06:59 (muokattu 10.09.2005 11:07:59)
Mikä noista olisi semmonen "kevyt" särö? Entä vähän rokimpi? Voisi tilailla muutamankin...

Blues Overdrive (BO100) on varmaankin kevyempi ja toi Overdrive/Distortion (OD100) voi olla jo vähän snaagelimpi.
THV-Klubi #29
Romantikkoitkijät #17 :´-)
Joel Harald
10.09.2005 14:01:35
Eilen kysäsin asiasta Musapörsisssä Jyväskylässä. Myyjä kertoi että ilmeisesti he eivät lähde tähän leikkiin mukaan eli Musapörssistä ei kannata Behkuja etsiä :(
Turpa kii tai tuun teille soittaa.
teo
10.09.2005 14:49:18
Jos joku ostaa ton behringerin pedaalivirittimen, niin vinkatkaa tänne, että millainen oli. Nuo lattiavirittimet ovat sen verran hinnakkaita esim boss tu-2, että ei ole tullut hankittua. Behringerin hinta olisi aika jees :) mutta onko tuo tarpeeksi laadukas semmoseen peruslivekäyttöön?
Peace!
wilzhu
10.09.2005 15:18:35
Oisko toi Behun OD100 hyvä vähän rankempaan rokkiin/heviin? Entä mistä pedaalista se on kopio?
Elämä Off.
javia
10.09.2005 15:33:23
Jos joku ostaa ton behringerin pedaalivirittimen, niin vinkatkaa tänne, että millainen oli. Nuo lattiavirittimet ovat sen verran hinnakkaita esim boss tu-2, että ei ole tullut hankittua. Behringerin hinta olisi aika jees :) mutta onko tuo tarpeeksi laadukas semmoseen peruslivekäyttöön?

suosittelen kuiteski säästämään hiukan ja ostamaan kerralla kunnollinen, eipä sitä sit tarvii enää ostaa....
Man With Bad Tone Laughs Alone!
Terry Pantheras
10.09.2005 15:41:45 (muokattu 10.09.2005 15:43:20)
Oisko toi Behun OD100 hyvä vähän rankempaan rokkiin/heviin? Entä mistä pedaalista se on kopio?

http://www.behringer.com/OD100/index.cfm?lang=ENG

...jaa, onko nuo kopioita joistain? Bosseista?

E: ups, väärä linkki
"If you're going to kill me, you should show some "Hunter Etiquette" and eat me." -Trey Spruance
McNulty
10.09.2005 17:22:51
http://www.behringer.com/OD100/index.cfm?lang=ENG

...jaa, onko nuo kopioita joistain? Bosseista?

E: ups, väärä linkki

Onhan ne... myös Electro-Harmonixin speduja on aika surutta kopsattu.
"Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.)
Flick
10.09.2005 18:45:36

Eilen kysäsin asiasta Musapörsisssä Jyväskylässä. Myyjä kertoi että ilmeisesti he eivät lähde tähän leikkiin mukaan eli Musapörssistä ei kannata Behkuja etsiä :(

Musikanttiin oli tullut eilen aamuna noita pedaaleita. Olin menossa ostamaan yhtä piuhaa, mutta lähtipä sitten mukaan tollanen OD:kin. Hinta oli se 23€, mutta kyllä tuosta ihan tollasta perus jytää saa ulos. Kieltämättä tuntu hieman oudolta, kun tuo ei painanut juuri mitään verrattuna Bosseihin tai muihin metalli lootiin. Saapahan nähdä, että kuinka kauan kestää...
Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :)
Tompsi
10.09.2005 23:04:01
Musikanttiin oli tullut eilen aamuna noita pedaaleita. Olin menossa ostamaan yhtä piuhaa, mutta lähtipä sitten mukaan tollanen OD:kin. Hinta oli se 23€, mutta kyllä tuosta ihan tollasta perus jytää saa ulos. Kieltämättä tuntu hieman oudolta, kun tuo ei painanut juuri mitään verrattuna Bosseihin tai muihin metalli lootiin. Saapahan nähdä, että kuinka kauan kestää...

Huimaa meininkiä että noille pitää antaa vielä se vuoden takuukin, en yhtään ihmettele että useat kauppiaat niitä kieltäytyvät myymästä. :P
BuzBuz
11.09.2005 00:09:59

Syökös nuo behringerit paljonkin singaalia? Entä aiheuttavatko noisea?
Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään.
juuso a
12.09.2005 11:27:47

Syökös nuo behringerit paljonkin singaalia? Entä aiheuttavatko noisea?

Samaa kysyisin minäkin ja vielä sitä että onko kukaan ostanut Delay-pedaalia, että minkämoinen mahtaisi olla?
V*ttu jeei!!!
SH1THEAD
12.09.2005 23:38:26 (muokattu 12.09.2005 23:40:04)
Mulla on nyt ollut appiukolta lainassa kaksi behringeriä, guitar ja bass driver. En ole alkuperäisiä kokeillut (digitech?), mutta ihan toimivilta nuo on vaikuttanut. Ainoastaan noissa jakeissa on välillä vähän häikkää, kosketushäiriöitä, mutta niitäkin harvoin. Itse aattelin hommata ainakin tuon virittimen..

edit: kukaan muu huomannut bassosäröjen käyttöä särökanavan päällä järkevänä? tukevoittaa tuimasti säröä, mutta ei tee silti mitään puuroa, kunhan ei mitään marsuasetuksia tee..
äsh :/
Jag
12.09.2005 23:45:26

erittäin mielenkiintosta. Minkäslaista valikoimaa siel on?
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
McNulty
12.09.2005 23:47:26
erittäin mielenkiintosta. Minkäslaista valikoimaa siel on?

www.behringer.com - Onhan siellä valikoimaa vaikka millä mitalla.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
-K-
12.09.2005 23:59:17
Tänään otin kokeiluun preamp-boosterin ja tremolon.. Vähän oli huonosti valikoimaa.

Mutta näin äkkiseltää seuraavia mietteitä: mitään taustakohinoita ei irtoa mielestäni enempää kuin perus iboista tai bosseista. Kotelon kestävyys todellakin kysymysmerkk. Pre amp booster toimi niinkuin pitikin, ei vätänyt puhdasta särölle gaini täysillä mutta teki soundista paljon kovemman. Säröä tuo ohjasi mukavasti yli, aika muoviselta tuo kuulosti mutta ei missään nimessä huonolta. Ja kohinaa tuli tuosta yhtä paljon kuin esim dodin ja muiden vastaavista.. Jos hakee pelkälle särölle boostia niin oiva vaihtoehto on tuo.. En keikalle veisi mutta nauhoittelussa kiva lisä.

Tremolo oli ihan mukava peli myös, soundi yllättävän elävä. Olin jo varautunut hirveään tukkosuuteen, mutta ihan mukavasti toimi. Toki perussoundi on itselläni niin kohdallaan ettei sitä behku pääse pilaamaan. Behkun perussäädöt olivat kohdillaan, eli tuosta sai tremoloa laidasta laitaan. Ainakin tuo preamp booster jää taloon. Tremolon tarpeellisuutta mietitään vielä. Listat kummallakin 23e.

Ehkä noillekkin on paikka kotisoittelussa/nauhoittelussa. Aloittelijat noista varmaan parhaan hyödyn saavat irti. Tuneri pitää kyllä lautaan saada ja maistamaan mahdollista keikkakäyttöä.
Ei suotta elämys.
Jag
13.09.2005 01:49:21

www.behringer.com - Onhan siellä valikoimaa vaikka millä mitalla.

Januo kaikkiko löytyvät Suomenmaalta :D.
siis lähinnä tarkoitin tota Soitinkeskus valikoimaa
McNulty
13.09.2005 01:53:06
Januo kaikkiko löytyvät Suomenmaalta :D.
siis lähinnä tarkoitin tota Soitinkeskus valikoimaa

jaa... eipä vielä löydy kaikkia speduja. Olikohan siinä ekassa erässä pari bassolle tarkoitettua efektiä, blues driver, preamp yms. Eli aluksi tosiaan saapuu vain osa noista speduista. Kaikkia toki saa jossain vaiheessa Suomestakin. Soundata taitaap olla Behkun maahantuoja.
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
Jag
13.09.2005 17:31:02

http://www.behringer.com/UT100/index.cfm?lang=ENG

http://www.behringer.com/UC100/index.cfm?lang=ENG

ainakin tollaset pitää saada :P
Onko tietoa onko noita Suomen valikoimissa tällä hetkellä?
fox
13.09.2005 17:54:14

http://www.behringer.com/UT100/index.cfm?lang=ENG

http://www.behringer.com/UC100/index.cfm?lang=ENG

ainakin tollaset pitää saada :P
Onko tietoa onko noita Suomen valikoimissa tällä hetkellä?

Tänään testasimme H.Salmisen kanssa muutaman..
Acoustic Simulator
Preamp Booster
Tube Overdrive
Blues Overdrive (tuos pöydällä, ostin, 23 e)
Graphic Equalizer
Tremolo

Mitä haluutte tietää? Soundi puhdas, ei häiriöitä/sirinöitä ylimääräsiä.. vuoden takuu kuulemma (painorajoituksella??? =) )
ja ihan 23 euron lootia ne.. Patterisäiliön avaus v**umainen, tulee hajoomaan jokunen siitä varmasti, ja polkimen jousi hukkumaan..eli ei pimeellä stagella patterinvaihtoja, ainakaan huolimattomasti. Nupit vähän heiluu, yleisilme yllättävän siisti, kuoren kestävyys voi olla Iban Soundtank-luokkaa.. Preamp Booster vähän pettymys (tyyliin "mitä tällä tekee") tremolon säätövarat nihkeet, muuten ihan perustremolo.. Säröpurkeista Blues Overdrive gainikkaampi ja jotenkin "mureampi", Acoustic Simulator oikke hyvä.. Graphic EQ perus-eku, ei häiriöitä siinäkään joten filtteripiirit ilmeisen hyvät..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)