Terve! Tässä mietin vain että kun kyseiseltä yhtyeeltä ei kovin paljoa löydy nuotteja/tabulatuureja oikein mistään, niin olisikohan kenellekään täällä muusikoiden.netissä YUP:n nuotteja/tabulatuureja? Yritin itse tehdä levyjen perusteella tabulatuureja (ja teinkin parista biisistä jonkunlaiset), mutta kun ei millään jaksa alkaa jokaista biisiä itse laittamaan paperille. Ja kyllä olen katsonut jo bändin kotisivuilta sekä tutustunut Helppoa soitettavaa kirjaan.. Kiitos joka tapauksessa.. Aina ei voi voittaa |
Mr. Wolf 11.09.2005 18:06:45 | |
---|
|
heikkiha 11.09.2005 18:20:05 | |
---|
Oho... olinpa tyhmä. tuonnehan tämä kuuluukin. Pahoittelen väärään paikkaan sijotusta... Aina ei voi voittaa |
kville 12.09.2005 00:12:43 | |
---|
YUP:ltä on kyllä tullut ihan oikea nuottikirjakin. Kannattaa kirjastosta tsekata, siin on hyvistä biiseistä nuotteja. Soittaminen on niin kauan mukavaa, kun luulee osaavansa soittaa. |
temppiz 12.09.2005 01:04:33 (muokattu 12.09.2005 01:05:15) | |
---|
YUP:ltä on kyllä tullut ihan oikea nuottikirjakin. Kannattaa kirjastosta tsekata, siin on hyvistä biiseistä nuotteja. Tämänhän aiheen aloittaja jo tiesikin... E: siis nuottikirjan nimi on Helppoa Soitettavaa Tauon etsii alapäätaiteilijaa! (basistia) |