Aihe: rocktron austin gold overdrive
1
ministeri
06.09.2005 11:09:29

Onko kellään kyseistä od:ta ja siitä sitten mielipiteitä ja kokemuksia..onko niin mainio kuin harmony centralista annetaan ymmärtää. sanoivat että tulee mieleen vanhat rollari soundit sticky fingers levyn hengessä??
ministeri
11.09.2005 16:27:12

Ei yhtään kommenttia. Itse kävin millbrookissa testaamassa. Mukavan pyöreä pörinä. Putkivahvarin läpi itseasiassa melko herkullinen vintage henkinen kevytsärö. Transistorivahvistimen kanssa sitten taas melko onneton...Ei lähtenyt siitä syystä mukaan . Mutta kun tulevaisuudessa saan paremman vahvistimen niin hankin mahdollisesti tollasen. Mun särömaku on sellainen että tube screamerin (TS-9) gain säädöt on klo 9 kohdalla...Eli mun makuun sekin on komppaukseen melkko rankka säröinen pedaali. Kunnon vahvarin (putki) kanssa mulle optimaalinen juttu olisi toi austin gold komppi perus säröksi ja ts sooloihin...
ministeri
20.12.2005 12:15:19

Pitääpäs itse taas mainostaa tätä. Ostin meinaa viime viikolla viimein itselleni tuon kyseisen od:n nyt kun putkivahvistinkin löytyy. Eilen pääsin kokeilemaan ekaa kertaa kämpälle yksinään ja bändin kanssa. Kun aiemmin kirjoitin aiheesta päädyin kuitenkin ostamaan TS-9 reissuen jonka sitten modautin jrc4558d chipillä. En ole siihen ollut kuitenkaan täysin tyytyväinen joten joululahjaksi hankin tuon austin goldin kun oli jäänyt kaivelemaan...Ja kyllähän se toimii mulla!Särö joka mun kokeilemista parhaiten säilyttää kitaran ja vahvistimen ominaissoinnin ja dynamiikan, hyvin läpinäkyvä ja kuulas sointi. Ja nimenomaan parhaimmillaan hyvin kevyissä rosoissa joita olen hakenut. Kyllähän tämäkin jonkin verran leikkaa tota alapäätä mutta ei silti lisää sellaista yläkeskiääni kuorrutusta kuten esim. tube screamer tekee. Ja alapäätä saa korjattua aika hyvin pre-bass säädöllä. Sellainen tuntu on että vaikka särön määrä on pieni niin sustainia tulee kuitenkin lisää...Bändin kokonaissointiin tää istui mun mielestä ihan älyttömän hyvin, erottui mukavasti muista. Suosittelen lämpimästi tutustumaan jos haussa kevyet särötykset!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)