pimp 23.05.2003 12:15:28 | |
---|
No ei vitussa mitään sellaisia, osta mieluummin nahkahousut. -MacGyver nahkalökärit olis kyllä kaikkeist makeimmat. |
Ozzman 23.05.2003 13:30:51 | |
---|
nahkalökärit olis kyllä kaikkeist makeimmat. Hoho!
Free friend with every Carlsberg |
heavy 23.05.2003 21:59:52 | |
---|
LÖKÄRIT EI OO OKEI mulla itellä oli sellaset vielä pari vuotta sitten ja häpeän vieläki |
Jormaz 24.05.2003 03:16:11 | |
---|
Sitä mä en ymmärrä kun roikotetaan pöksyjä niin että perse näkyy. Yritetään sitten peitellä sitä persettä jollain yli-isolla collegepaidalla. Mun yläasteaikana oli sellainen juttu kuin hopparit. Voi #€"% kun vieläkin hävettää niiden puolesta. Terveisin: Jormaz1981 Back to the 80's |
Aerodactev 24.05.2003 11:28:11 | |
---|
niin en mä käytä sillon varmaan lökäreitä vaan LEVIKSIÄ Jaahas, tuhlaat ylimääräistä rahaa pelkkään Levi's - merkkiin persauksessa. Minä en pysty ymmärtämään näitä käänteisneekeri-hoppareita, jotka pukeutuvat tällaisiin ylisuuriin housuihin. Eihän niissä pysty edes liikkumaan kunnolla. Joillakin jopa näkyy työmiehen viiva (l. kynäteline), mikä ylittää jo mauttomuuden rajan, fy fan. Eikös tämä pukeutumistyyli ole lähtöisin USA:n ghetoista, kun slummiperheillä ei ollut varaa vaatteisiin, niin lapset käyttivät isomman sisaruksen vaatteita (/pukeutuivat säkkikankaisiin, en nyt ole ihan varma edes koko jutun oikeellisuudesta)? Miksi sellaisen tavan on pitänyt tänne siirtyä? Olen kieltämättä hieman ahdasmielinen, mutta toisaalta pitäkööt ihmiset yllään mitä lystäävät. Toissapäivänä kyllä eräs herra antoi nerokasta kuittia joillekin ~12-vuotiaille 'skede-jätkille'. "On tainnut tulla otettua vahingossa aamulla isoveljen housut" jne. |
soolo 29.05.2003 09:57:47 | |
---|
Hehehhe.Täytyy sanoa että lökärit on kyllä ne farmarihousut ja niissä on ne pers läpät.Esim mik makit. Kunnon levikset pesee kaikki lökärit. terve |
mathias 29.05.2003 18:44:21 | |
---|
Saako sinun mielestä rock tähdellä olla lökärit ja leveet housut? EI. Kitara on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä -J. Hynynen- |
Monsieur Pena 30.05.2003 16:33:32 (muokattu 30.05.2003 16:48:31) | |
---|
Saako sinun mielestä rock tähdellä olla lökärit ja leveet housut? Tottakai saa. Mutta miksei ihmiset halua näyttää hyviltä ja täytyy ehdontahdoin pukeutua niin tyylittömästi? -Bengt Excelsior |
MrQ 30.05.2003 16:48:07 | |
---|
Mikä ettei. Riippuu ovatko aivan hillittymät saatanan purjeet vai tyylillä väljät. |
Johnnyk 06.06.2003 04:59:04 | |
---|
Kai ne ovat, vaikka olen vaihtamassa lookiani vähitellen tavallisiin farkkuihin. Eivätkä ne nyt niin lökärit ole, Bronx on merkki, ne ovat vain vähän leveämmät kuin tavalliset farkut. Eivät siis ylisuuret, joita 12v. gangstat käyttävät vaan sopivat. nsoi: Metallica - My World "Basso on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä." -J. Hongisto |
MustaSydän 06.06.2003 14:14:54 | |
---|
Miksi hitossa muka ei saisi olla leveämpiä housuja rokkaireillakin????? Nehän on hienot! Noi pillihousuamikset kyllä ottaa päähän paljon enemmän. Ne ne vasta juntteja ovat. |
jenni.rotten 07.06.2003 15:36:11 | |
---|
Noi pillihousuamikset kyllä ottaa päähän paljon enemmän. Ne ne vasta juntteja ovat. Meinaatko että lökärit ne tekevät amiksestakin ihmisen, vai? Tai kenties sitä, että kaikki pillihousuiset ovat amiksia? Mun mielestä amislaiset ei liity tähän lökärikeskusteluun mitenkään. P.S. Amispoppia soimaan, jumpjumptzikitzikijump Sekunda jo eläessään -
kusipää jo syntyessään |
onko lökärit ok? EI! "There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and those who don't." |
Steelgod 07.07.2003 19:14:17 | |
---|
No ei se kyllä sitten enää mielestäni kovin rokilta näytä. Eikös noi leveät housut kuulu tonne rap- musiikin puolelle? |
caught in a mosh 07.07.2003 22:45:02 | |
---|
No siis Nu-metallissahan käytetään kohtuu levetä housuja, mutta se onkin täyttä paskaa! Joten olet joka tapauksessa pässi... Killing is my business and business is good! |
Jormaz 10.07.2003 06:54:09 | |
---|
Ei ole mulla markkoja taskussa ja sekös mua itkettää *nyyh* JESSS!!! Back to the 80's |
Graniitti 14.07.2003 14:54:40 | |
---|
Kyllä voi, mitä väliä? omasta mielestäni näyttää aika hmm... hölmöltä ku perse on polvien kohdassa. (ei siinä etten itsekin joskus silloin olisi ollut hoppareiden kermaa, ei enää.) Mutta tosimiehet pitää hametta ja meikkaa, se on vuorenvarmaa. Kuollessa elämä voi loppua |