Aihe: Rage Against The Machine?
1 2 3 4 5 6 7
JTS
02.10.2004 20:26:32

Kertokaapas kumpi DVD olisi parempi hankita, Battle of Mexico City vai Live at the Olympic Auditorium?

Kumpikin on hyvä, itse kyllä kallistuisin Mexico cityn suuntaan, se taitaa olla vieläkin tarjouksessa Free record shopissa?

Toisaalta Live at the grand olympic auditorium- dvd:llä on kivoja bonuksia, kuten People of the sunin ja Know your enemyn live- vedot ja Democratic national convention- esiintyminen sekä muutama musiikkivideo ym.
Kyllä kitara kestää mutta kestääkö Juki? -kitarisoija.-
carlos
02.10.2004 21:28:37
Kertokaapas kumpi DVD olisi parempi hankita, Battle of Mexico City vai Live at the Olympic Auditorium?

Olympicjuttua en oo nähny,mutta Battle oh Mexico Citya voin suositella lämpimästi! se on iha sairaan hyvä!
Rahat pitää tuhlata ennenkuin ne loppuvat.
monkeyheaven
03.10.2004 00:21:43
mua ainakin häirittee Live at the grand olympic auditoriumille se, että biisit kuulostaa liikaa 'niiltä iteltään'. kappaleet noudattaa orjallisesti levytettyjä suorituksia ja välillä tulee tulee miettineeksi, että välittäisinkö/huomaisinko paskaakaan eroa jos vaikka yhtäkkiä vaihtaisivat esityksensä playbackiin. netistä oon imuroinut joitain televisiotaltiointeja (Woodstock ym) ja niissä esim. Zackin laulun painotus on ihan erilaista kuin Olympicilla, samoin kitaroinissa jotain uutta kujeilua ja soundi muutenkin masteroimaton. ne rokkaa, kuulostaakin ihan liveilyltä.
tuosta battle of mexicosta en tiijä, kertokaa jos toteutustyyli on jotenkin erilainen kuin Olympicilla. ei viitsisi ostaa sikaa säkissä.
Ray-Ska
03.10.2004 14:34:28
Se eka levy kolahti ihan sikana , muita en taida olla ehtinyt edes kuulla.....well pitääpä asia korjata....audioslavekin on kuuntelematta.....
Ray - Ska Rocks and Rolls
paranoid android
03.10.2004 14:49:58
Minulla on tuo Battle of Mexico ja sillä ei ole mielestäni läheskään niin tiukkaa soittoa kuin studiolevyillä.
Nahkaliivit paukkuu.
disarm
03.10.2004 16:03:54 (muokattu 03.10.2004 16:05:54)

En tiedä, mutta tää on ainakin v...n kova.

http://www.allmusic.com/cg/amg.dll? … &token=&sql=10:axktk6kxekrh
Empty faces surrounded with hairdresses wondering around with hard thoughs in their minds
Tana
23.10.2004 11:10:11

Ja miksen ole koskaan nähnyt/kuullut ragen soittavan biisiä take the power back! Siinä on aivan mainio zipale.

Tosin bändin kaikilta levyiltä löytyy aivan mainiota tavaraa. Ei paljoa huonoa sanottavaa löydy
Bookayasha!
Late_
23.10.2004 11:18:20
Mä taas olen ihmetelly sitä, että Wake Upia tai Renegades Of Funkia ei soiteta livenä.. Kaikki noi DVD:t multa kyllä löytyy ja täytyy sanoo että mun mielestä ne on kyllä HELVETIN kovia! Kyllä harmittaa ja masentaa niin maan perskeleesti, että en oo koskaan (eikä koskaan enää tuu mahollisuuttakaan) nähny RATMia livenä!
www.foorumit.tk
dictatorsh*t
10.09.2005 21:02:05
Huom! Olet kirjoittamassa yli 322 päivää vanhaan ketjuun!

Selvä.
Mutta onko kenelläkään levyjä tai onko tietoa muista Ragen julkaisuista kuin kolmesta levystä (s/t, Evil ja L.A.) + Renegades, live-CD ja DVD:t? Live & Raren ole kerran nähnyt jossain myynnissä, en tiedä miksen ostanut. Sitten vielä tällainen kuin Maximum Rage, kiinnostaisi näistä tietää.
sikanaama
10.09.2005 21:15:32
Selvä.
Mutta onko kenelläkään levyjä tai onko tietoa muista Ragen julkaisuista kuin kolmesta levystä (s/t, Evil ja L.A.) + Renegades, live-CD ja DVD:t? Live & Raren ole kerran nähnyt jossain myynnissä, en tiedä miksen ostanut. Sitten vielä tällainen kuin Maximum Rage, kiinnostaisi näistä tietää.

Eikös tämä maximum ole se jossa ovat nämä kolme levyä eli s/t, Evil ja L.A. Ja onhan niillä monta live levyä vissiin jonkun toisen lafkan tekemiä. Ainakin huuto.netissä on näitä myytävänä useampi ollut. Tälläkin hetkellä vissiin.
Käyn luomileikkauksessa vain koska rakastan sinua.
Heartwood
10.09.2005 21:54:43
Live & Rare on kyllä suositeltava paketti, kannattaa ehdottomasti ostaa mikäli vastaan tulee. Ennenjulkaisemattomat biisit tykittävät melkoisen kovasti, mukana on mm. NWA-versiointi Fuck the Police ja Allen Ginsbergin runoon tehty Hadda Be Playin' on the Jukebox.

Ainakin www.stupido.fi myy tuota melko edulliseen hintaan, itse maksoin muutama vuosi sitten tuosta päälle kolmekymmentä euroa.

Ja eikös tuo Maximum Rage ole joku haastattelulärpäke? Ainakin CDONissa lukee ko. levyn kohdalla Interview CD. Vai puhummeko eri paketeista?
"The colonel is breakdancing! Give me a break!" -William Shatner
dictatorsh*t
10.09.2005 22:00:27
Live & Rare on kyllä suositeltava paketti, kannattaa ehdottomasti ostaa mikäli vastaan tulee. Ennenjulkaisemattomat biisit tykittävät melkoisen kovasti, mukana on mm. NWA-versiointi Fuck the Police ja Allen Ginsbergin runoon tehty Hadda Be Playin' on the Jukebox.

Ainakin www.stupido.fi myy tuota melko edulliseen hintaan, itse maksoin muutama vuosi sitten tuosta päälle kolmekymmentä euroa.

Taisi olla sillion Epesissä 19€ kun sen näin. Pitääpä hankkia, eikö Zapata's Blood ole sillä? Se livebiisi jossa mukana Public Enemyn Chuck D?
Heartwood
10.09.2005 22:03:56
Taisi olla sillion Epesissä 19€ kun sen näin. Pitääpä hankkia, eikö Zapata's Blood ole sillä? Se livebiisi jossa mukana Public Enemyn Chuck D?

Joo, tai Chuck D ei ole mukana kuin tuon Zapata's Bloodin "erillisellä" introlla nimeltään Intro (Black Steel in the Hour of Chaos) :) Mutta se on kanssa kova kyllä.
"The colonel is breakdancing! Give me a break!" -William Shatner
sikanaama
10.09.2005 23:11:05
Joo, tai Chuck D ei ole mukana kuin tuon Zapata's Bloodin "erillisellä" introlla nimeltään Intro (Black Steel in the Hour of Chaos) :) Mutta se on kanssa kova kyllä.

Uuh! Jos Iso D on siinä niin pakko hankkia. Niiku kaikki PE levyt muutenkin. Tuli myytyä niitäkin kun lopetti räpin kuuntelun joskus nuorena tyhmyyksissään ja vaihto rokkiin.
rheinone
11.09.2005 14:45:58
RATM:n eka levy on loistava. Sen lisäksi en ole kuullutkaan muita kuin Battle Of L.A:n, josta en kyllä innostunut ollenkaan.

Tän keskustelun perusteella tekisin johtopäätöksen, jonka mukaan kannattaa seuraavaksi hankkia Evil Empire. Meneekö oikein?
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
hanhjelm
11.09.2005 14:53:11
Tän keskustelun perusteella tekisin johtopäätöksen, jonka mukaan kannattaa seuraavaksi hankkia Evil Empire. Meneekö oikein?

Oikein menee.. :)
Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin.
dictatorsh*t
11.09.2005 20:10:08

Niin sanottu parhausjärjestys on kyllä sama kuin levyjen ilmestymisjärjestys. Paitsi että eka Ja Evil ovat tasoissa, ainakin mun listoillani.
Exhausted
11.09.2005 23:35:49

Itse en oikein osaa laittaa Ragen levyjä paremmuusjärjestykseen, paitsi että Renegades on huono.
sikanaama
12.09.2005 08:21:27 (muokattu 12.09.2005 08:21:40)
Minä pidän kaikista levyistä. Renegades on parhaimmistoa. Potkii. Battle of la ja eka levy potkivat ehkä eniten. EE potkii kanssa yhtä hyvin kuin edelliset ja Renegades.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)