Jouni 10.09.2005 18:06:12 | |
---|
Eräs kaveri, koko kesän kanssani keikkaillut, osti juuri ennen Turkuun muuttoaan elokuussa sen Sunburst-värisen vehkeen paikallisesta musiikkiliikkeestä hintaan X.. Hintalapussa oli 470e, mutta kehui saaneensa hyvät alet.. Kyllä on hyvä peli. Kaula Amer. Strat-miehehille loistava. Kymppikielet tehtaan ysien sijaan ja mikkejä hieman ylemmäs, ja irtosi klangia niin, ettei uskoisikaan. Kaulahumppari ihan kelpoinen. Tallaan vaihtaisin mikin heti kättelyssä, sillä niin särösoundit kuin cleanivalutukset kuulostivat kauheilta. Pieni miinus, jonka ei anneta häiritä. Tottakai tuostakin Duncan Designed'sta hurjasti gainia irtosi, kun väänsi vahvistimesta nappuloita kohti itää.. Virittimille antaisin arvosanaksi seiskapuolikas.. Melko hyvin nuo vireen pitävät, mutta kovin roisia sooloilua eivät jaksa, vaan pudottavat jonkin verran. Vibraa ei kokeiltu, jousia hieman kiristettiin, jotta saatiin tuo aiemminkin mainittu ylimääräinen sointi pois. Ulkoisesti talla vaikutti suhta vakuuttavalta, vaikka tallapalat menisivät kyllä minun käytössäni vaihtoon. Perus slowhand-lipsuttelut hoitivat nuo virittimetkin kunnialla kotiin, joten tälläkin saralla Jagmaster pieksi monet muut kaukoidän ja muidenkin tuotantoalueiden halpakitarat mennen tullen. Kokonaiskuva kitarasta jäi aivan loistavaksi. Ostaisin itse samanlaisen, jos ei olisi akustinen ostoslistalla. "On siinä pojilla piuhat ja saundit..."
Bella Italia #17
Romantikkoitkijät #6
AKKK #14 |
overtake 10.09.2005 18:47:29 | |
---|
Kiitos tiedosta. Kuulostaa hyvältä. Ei kai tässä voi vastustaa kiusausta kun muutenkin olin T-kaupasta tilaamassa tavaraa. Täytyy todeta kitaran laatu itse. Samaa sarjaa olevasta Squier 51:stä tuli suosikkikitarani niin olettaisin että tuskinpa tähänkään voi pettyä. Tai ainakin toivon niin kun kuitenkin tuplasti kalliimpi on, vaikkei tuo 349€ hintakaan lainkaan paha ole näin tyylikkäästä kitarasta jos se vielä soikin hyvin. |
telstara 11.09.2005 10:47:36 | |
---|
Mulla oli vähän aikaa tuollainen, Vista series.Puut oli todella hyvät ja viimeistely ensiluokkaista. Akustinen saundi oli yllättävän hyvä hintaluokan huomioiden.Virittimet oli aika huonot, kuten mikitkin. Mikithän voi vaihtaa, kuten virittimetkin mutta en jaksanut alkaa siihen joten myin pois hintaan muistaakseni 400. Vaikka uusia saa samaan hintaan, voitte uskoa että laatu on aivan eri luokkaa. Ehdottomasti Vista sarjalainen, jos tuollaista meinaa (luulenpa vaan että tuollaisten omistajat eivät noista halua luopua). Olivathan nuo Vista sarjalaiset uutenakin arvokkaampia kuin nämä nykyiset. Ja tosiaan, skaala näissä Vista sarjalaisissa on lyhyempi.En oikein siihen ehtinyt ikinä tottua. |
Hohhoijaa 11.09.2005 11:02:28 | |
---|
Hitto, juuri väärän väriset mikit noissa... jos sunburstissa olisi mustat ja mustassa valkoiset mikit niin olisi paljon hienommat. Sinä! Avatarin tarpeessa? Ota yhteyttä. Saatavilla mm. kauhu- ja eläinaiheisia. |
overtake 11.09.2005 11:10:17 (muokattu 11.09.2005 11:17:04) | |
---|
Mulla oli vähän aikaa tuollainen, Vista series.Puut oli todella hyvät ja viimeistely ensiluokkaista. Akustinen saundi oli yllättävän hyvä hintaluokan huomioiden.Virittimet oli aika huonot, kuten mikitkin. Mikithän voi vaihtaa, kuten virittimetkin mutta en jaksanut alkaa siihen joten myin pois hintaan muistaakseni 400. Vaikka uusia saa samaan hintaan, voitte uskoa että laatu on aivan eri luokkaa. Ehdottomasti Vista sarjalainen, jos tuollaista meinaa (luulenpa vaan että tuollaisten omistajat eivät noista halua luopua). Olivathan nuo Vista sarjalaiset uutenakin arvokkaampia kuin nämä nykyiset. Eli Vistat ovat vissiinkin niitä japanilaisia sieltä 90-luvun lopusta tai jotain? Nehän ovat niin haluttua tavaraa etteihän sellaista mistään saa, ainakaan kohtuuhinnalla. Eli taidanpa tyytyä tällaiseen uuteen kun tässä on kuitenkin kaikki ominaisuudet kohdallaan. Kuten tuossa jo toitotin niin ainakin samaa sarjaa oleva Squier 51 oli hyvä peli, joten uskoisin tämänkin olevan. |
LaeLea 11.09.2005 11:17:34 (muokattu 11.09.2005 11:18:49) | |
---|
Power Sound myy tuota jagmasteria 335, että jos sun ei ihan pakko ole saksalaisia musiikkikauppiaita tukea, niin lähempääkin saa... ja tostakin hinnasta kannattaa kyllä sana tai pari vaihtaa, harvoin tinkaamisesta on mitään haittaa! |
Power Sound myy tuota jagmasteria 335, että jos sun ei ihan pakko ole saksalaisia musiikkikauppiaita tukea, niin lähempääkin saa... ja tostakin hinnasta kannattaa kyllä sana tai pari vaihtaa, harvoin tinkaamisesta on mitään haittaa! Ai jaa. Suur kiitos tiedosta. Olen vaan muutenkin tilaamassa tavaraa tuolta saksan puolelta että saattaa olla että joutuu sieltä ottamaan. Voihan sitä sieltäkin yrittää tingata. :) |
Jag 11.09.2005 14:13:30 | |
---|
Mitä puuta nuo nykyiset Jagmasterit on? kannattaa huomioida, että mmikkien virittimien ja tallapalojen vaihto ei mitään halpaa touhua ole. Pelkät mikitkin (jos hyvät laittaa) about 100€/kpl. Nätti peli silti. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Jouni 11.09.2005 17:51:44 | |
---|
Mitä puuta nuo nykyiset Jagmasterit on? kannattaa huomioida, että mikkien, virittimien ja tallapalojen vaihto ei mitään halpaa touhua ole. Pelkät mikitkin (jos hyvät laittaa) about 100€/kpl. Nätti peli silti. Pitää paikkansa. Silti ostos ei ole laatuunsa nähden pahan hintainen, mikäli ei aio Steve Lukatherin tyylisiä 2:n sävelaskeleen taivutuksia harrastaa. Tallapalojenkin vaihto tuossa kepissä on asiallista vasta hifistelyvaiheessa. Sopiva setti voisi olla vaikkapa Graphtechin satsi 40-50e. Uudet, jopa hyvät virittimet irtoavat kaupasta kuin kaupasta 50:n euron hintaan, eikä parikymppiä lisäinvestaatiota ole paha tikki, jos kiristettävät haluaa. Tallamikin vaihtaisin kyllä omaan käyttöön hankkiessa asiallisemmaksi. Jos musiikki on harrastus ammatin sijaan, ei originaalikuntoinenkaan Jagmaster ole huono valinta. "On siinä pojilla piuhat ja saundit..."
Bella Italia #17
Romantikkoitkijät #6
AKKK #14 |
Jag 11.09.2005 23:28:28 | |
---|
. Jos musiikki on harrastus ammatin sijaan, ei originaalikuntoinenkaan Jagmaster ole huono valinta. Erittäin hyvin sanottu. Sama pätee esim. Peavey classikkin. Miksi sen pitää aina olla "parhailla osilla". No mäki kyl päädyin humppari Jaguariin. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Henko 12.09.2005 14:32:38 | |
---|
Kaulahumppari ihan kelpoinen. Tallaan vaihtaisin mikin heti kättelyssä, sillä niin särösoundit kuin cleanivalutukset kuulostivat kauheilta. Tottakai tuostakin Duncan Designed'sta hurjasti gainia irtosi, kun väänsi vahvistimesta nappuloita kohti itää.. Kaulamikki on kyllä hyvä, ja puolitussounditkin hivelee korvia. Ei se tallamikkikään paha oo, mutta vaihdoinpa kuitenkin Seymour Duncanin Pearly Gatesiin -> parempi, eli loistava. Samalla vaihdoin pleksin mustaan ja teetin kevyen nauhanhionnan (viimeistely). Pidän kyllä stratomiehenä aika paljon soitettavuudesta viimeistelyn jälkeen. Nyt tuo keppi taipuu varsin monenlaiseen soittoon, ja soundivaihtoehtoja on enemmän puolituskytkimien ansiosta. Olen true-uskottava. |
overtake 13.09.2005 13:09:04 | |
---|
Musta ois 275€ Power-soundissa... ei paha. |
RavingMadRaven 01.11.2005 17:29:50 | |
---|
mitenkäs ne Jagmasterit nykyään jakselee, eli tulikos ostettua? Mitä mieltä ollaan, jos tuli... ite miettiny kans tollaista. |
RavingMadRaven 01.11.2005 18:33:27 | |
---|
|
Henko 02.11.2005 11:49:49 | |
---|
ja vielää... kumpikohan mesta olisi parempi/luotettavampi? En tiedä luotettavuudesta, mutta koska nuo Squierit ja kitarat yleensä on vähän yksilöitä, ni ennemmin kävisin kokeilemassa liikkeissä, jos mahdollista, ja ostaisin sen mikä parhaalta tuntuu, hinnan tietenkin huomioon ottaen. Olen true-uskottava. |
emopoika 02.11.2005 13:26:29 | |
---|
on rahapula eli jos kiinnostaa niin voisin luopua tollasesta vanhemmasta vista-sarjalaisesta. valkoinen on väriltään ja muuta vikaa ei ole kuin yksi pieni lommo maalipinnassa. jos kiinnostus heräsi niin ota yhteyttä (ruskarecords At hotmail Piste com) ja voit tulla testaamaan ja tehdä tarjouksen. |
overtake 08.11.2005 18:51:58 | |
---|
Näköjään hinta laskenut thomannilla. 311€ http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-172454.html eikös se ollut lähemmäs 350€ kuukausi pari sitten... tjaa-a. tilaus on vielä tekemättä ja nyt kyllä taas rupesi tuntumaan siltä että kyllä tuo pitää siihen mukaan ottaa. :) |
overtake 18.11.2005 14:11:52 | |
---|
No tulihan se tilattua sitten. Kitara tuli postissa eilen. Komea se ainakin on, vai... http://img459.imageshack.us/img459/2558/jm5ui.jpg Ensimmäisenä sai vaihtaa kielet 12-settiin. Eihän tuollaisella 9-setin rimpulalla ole mitään virkaa näin lyhytskaalaisessa kitarassa. Sointi parani heti niin että muuttui kuin eri kitaraksi. Mitähän tästä osais kertoa... emmä tiedä, jämäkän tuntuinen kitara. Ei särise eikä pärise. Painavakin pirulainen. Tai ei kai erikoisen painava. Kai nämä leppärunkoiset ruukaa tätä luokkaa olla. Vireenkin tuntuisi pitävän, jopa yllättävän hyvin. Nauhat tuntuu hyvältä. Ei mitään hiekkapaperia. Jumbot olis tietty olleet kivat, mutta ei kai ne taida tän tyylisen kitaran juttu ollakaan. Pitää katsoa jos keksii lisää kerrottavaa kun pääsee sähköt päällä kunnolla tutustumaan. stonetabs.tk |
Jag 18.11.2005 16:54:09 | |
---|
Onnittelut uudesta kitara hankinnasta. tuo oli itselläkin yksi vaihtoehto kun kitaroita kahtelin ostomielessä. laitahan aika ajoin kommenttia mikeistä yms. kuhan pääset tutustuu paremmin siihen "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Artist 18.11.2005 16:58:25 | |
---|
No tulihan se tilattua sitten. Kitara tuli postissa eilen. Komea se ainakin on, vai... http://img459.imageshack.us/img459/2558/jm5ui.jpg Hieno! Onnittelut vaan uudesta kitarasta. Itselleni on tässä tullut Danelectro/Silvertone GAS:in rinnalle Jaguar/Jazzmaster GAS. Periaatteessa tekisi mieli hommata tuommoinen Jagmaster, kun ei ole kalliskaan, mutta siinä häiritsee eritysesti nuo humbuckerit. Humpparikitaraa kun en kaipaa, niin kai se on säästettävä ihan oikeaan Jaguaariin tai Jazzmasteriin. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |