KoskPaavo 10.09.2005 23:08:48 | |
---|
J.Valtanen ja Wanted. Mikähän se bändi on , kun on vaan jokin Korgin i30 ja midifileet. Asui ainakin vuosi sitten Lahdessa Upon vanhan tehtaan pihalla asuntoautossaan. Karun näköistä hommaa. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
aisa 10.09.2005 23:10:36 | |
---|
Mikähän se bändi on , kun on vaan jokin Korgin i30 ja midifileet. Asui ainakin vuosi sitten Lahdessa Upon vanhan tehtaan pihalla asuntoautossaan. Karun näköistä hommaa. ei ole tuttu. ei ainaka tunnu olevan elintaso ihan kohdallaan. liekkö sitten kaverilla vähä hiljasempaa keikkarintamalla... "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
Vaala Kankarista koko suku. Siinä suvussa oli vielä edes mennyt urkurikin jonka ehkä Sertso tuntee? Ei aukene, vaikka kuinka mietin. Erään T. Valtasen tunsin aikoinaan, taisi olla koskettajalaulaja. |
Lennu 11.09.2005 08:06:48 | |
---|
Basisti soitti ihan mitä sattuu ja kitaristi oli kännissä. > Outoa kerrassaan... ;oO Missähän me ollaan oltu keikalla? "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
half 11.09.2005 18:46:28 | |
---|
J.Valtanen ja Wanted. Yritti kitaristiamme tuuraamaan parille keikalle. Menimme hänen kanssaan varmuuden vuosi kuulolle, kun J:llä oli keikka naapurissa. Minä kuuntelin setin, kitaristi kaksi. En viitsi mennä yksityiskohtiin, mutta kokemus oli unohtumaton. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
mack the knife 11.09.2005 20:33:02 | |
---|
Ei aukene, vaikka kuinka mietin. Erään T. Valtasen tunsin aikoinaan, taisi olla koskettajalaulaja. Tauno kuoli tässä muutama vuosi sitten, oli sokeritaudit ja muut runtelemassa. Ehti vielä kuukausi ennen kuolemaansa kertoa, että heinäkuussa oli 37 keikkaa, enempää ei mahtunu. Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico... |
isojussi 11.09.2005 22:04:42 | |
---|
Tauno kuoli tässä muutama vuosi sitten.... Kats - mäkillä on uus avatar! Joo - Tanella oli hyvin keikkaa. Pidetty äijä oli hän. En ite tuntenu, mutta mulla on kaveri, joka veti pitkään Tanen bändissä Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 12.09.2005 08:02:48 | |
---|
Kats - mäkillä on uus avatar! Joo - Tanella oli hyvin keikkaa. Pidetty äijä oli hän. En ite tuntenu, mutta mulla on kaveri, joka veti pitkään Tanen bändissä Tauno Valtanen R.I.P. Oli aivan mukava äijä, kun kauan sitten joskus 80-luvulla tutustuin häneen. Soittiko veljensä muuten samassa triossa? |
isojussi 12.09.2005 08:13:47 | |
---|
...Soittiko veljensä muuten samassa triossa? Enpäs tiä - mutta yhteinen Ässä-tuttumme soitti. Oon joskus niihin aikoihin Tanen trion Waltikassa nähnytkin. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Sertzo S 12.09.2005 09:29:59 (muokattu 12.09.2005 09:30:29) | |
---|
Enpäs tiä - mutta yhteinen Ässä-tuttumme soitti. Oon joskus niihin aikoihin Tanen trion Waltikassa nähnytkin. Yhteinen Ässä-tuttumme soitti Siltalan Benin pändissä skittaa silloin 80-luvulla. Omisti Bosen pöntöt ja äänentoiston kokonaan. Hyvin tultiin toimeen ja hoiti tonttinsa ok, vaikkakin hieman arasti komppasi. Soolo-osuudet opetteli kunnolla niihinkin muutamiin biiseihin joihin tein arrit. |
häläppääjä 12.09.2005 12:34:59 | |
---|
Yhteinen Ässä-tuttumme soitti Siltalan Benin pändissä skittaa silloin 80-luvulla. Omisti Bosen pöntöt ja äänentoiston kokonaan. Hyvin tultiin toimeen ja hoiti tonttinsa ok, vaikkakin hieman arasti komppasi. Soolo-osuudet opetteli kunnolla niihinkin muutamiin biiseihin joihin tein arrit. Jaa, puhutko "Euroopasta"? Mistä minä tiijän.. |
Sertzo S 12.09.2005 13:41:17 | |
---|
Jaa, puhutko "Euroopasta"? Joo! |
uruttaja 12.09.2005 14:49:34 | |
---|
Tauno Valtanen R.I.P. Oli aivan mukava äijä, kun kauan sitten joskus 80-luvulla tutustuin häneen. Soittiko veljensä muuten samassa triossa? Tane soitti 70-luvulla Vinkin ja Jääskeläisen Pepen kanssa. Ja se oli VAARALLINEN ryhmä. Valtasen pojilla oli Vaalan aikoina veljesbändi, jossa oli vielä veljeksistä Askokin. Sen nimi pyörii tuossa ihan kielen päällä, mutta ei tule nyt ihan justiin mieleen. Mutta kuulin tuossa haastavinta bändiä pariin kuukauteen : Trio Pekka Parsola. Händclap-rytmikone ryskytti komppia ja rumpari koitti pysyä mukana. 2 kiipparista. Automaattibasso. Tosi haastava. Suosittelen. |
R.Syke 12.09.2005 15:24:42 (muokattu 12.09.2005 15:24:55) | |
---|
-Kokeilin viikolla OMB:ssa. Prkl. Ikinä en siinä bändissä enää vedä. Parsolatkin on Melachrinoja sen rinnalla! |
klapiton 12.09.2005 15:53:51 | |
---|
T.Valtanen olikin kuulemma ihan hyvä muusikko,vaikka viinaan kuolikin,kun sisuskalut oli niin mäsänä.Puhe oli kuitenkin tästä J.Valtasesta ja Wanted bändistä.On näköjään muutkin joutuneet kokemaan tämän saman kuin minä.OTAN OSAA!!! |
uruttaja 12.09.2005 17:07:26 | |
---|
T.Valtanen olikin kuulemma ihan hyvä muusikko,vaikka viinaan kuolikin,kun sisuskalut oli niin mäsänä.Puhe oli kuitenkin tästä J.Valtasesta ja Wanted bändistä.On näköjään muutkin joutuneet kokemaan tämän saman kuin minä.OTAN OSAA!!! Jussi taitaa mennä suunnilleen aina siitä mistä aita on matalin. Mun yks entinen soittokaveri oli Jussin bändissä kitaristina 90-luvun puolen välin jälkeen. Jussi soitteli sitten mulle ja valitteli kun se kitaristi on niin laiska. Huolensa kullakin. Tanen bändi oli Ramona. |
stagestar 13.09.2005 12:55:36 | |
---|
onhan näitäkin solisteja ketkä sävellajia kysyttäessä vastaavat että "mitä niitä nyt on"? heh! tuo on ihan hyvä! Ja ihan toisaalta totta, kyllähän sitä pitää pystyä laulamaan useammasta kuin yhdestä sävellajista ja jos ei pysty niin voi voi ! rok rok !!! |
Timi 13.09.2005 18:03:35 | |
---|
Ja ihan toisaalta totta, kyllähän sitä pitää pystyä laulamaan useammasta kuin yhdestä sävellajista ja jos ei pysty niin voi voi ! En kyllä aivan allekirjoittaisi ylläolevaa kommenttia.Ihmislapsella on kuitenkin oma äänialansa,jossa yrittää operoida ja laulaa luontevasti.Sävellaji yks tai tai kaks ylös tai alas on varmaan vielä hallinnassa ehkä jotenkin,mutta jos aletaan hakea kauempaa.tule vissiin hyvin monelle rajat vastaan,ainakin minulle. |
stagestar 13.09.2005 19:03:21 (muokattu 13.09.2005 19:05:04) | |
---|
Ja ihan toisaalta totta, kyllähän sitä pitää pystyä laulamaan useammasta kuin yhdestä sävellajista ja jos ei pysty niin voi voi ! En kyllä aivan allekirjoittaisi ylläolevaa kommenttia.Ihmislapsella on kuitenkin oma äänialansa,jossa yrittää operoida ja laulaa luontevasti.Sävellaji yks tai tai kaks ylös tai alas on varmaan vielä hallinnassa ehkä jotenkin,mutta jos aletaan hakea kauempaa.tule vissiin hyvin monelle rajat vastaan,ainakin minulle. no niinhän se monesti on rok rok !!! |
isojussi 13.09.2005 21:36:42 | |
---|
...Omisti Bosen pöntöt ja äänentoiston kokonaan.... Ja omistaa vieläkin. Vaihtaa vaan elementtejä, kun net väsyy. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |