Aihe: Pain of Salvation - Remedy Lane
1
ChangeOfSeasons
27.04.2003 17:34:56
omistin jo ennestään Entropian ja Perfect Elementin ja nyt lähti keltaisesta jäänsärkijästä Remedy Lane..aluksi rupesi vituttamaan kun levy kuulosta TODELLA tylsältä ja puuttui se progeilu meininki mutta nyt alkaa toimimaan..kerta kerralla vaan muuttuu paremmaksi. m/ loistava m/
..and I smile and I'll lurn to pretend...
rattle
27.04.2003 22:07:01
aluksi rupesi vituttamaan kun levy kuulosta TODELLA tylsältä ja puuttui se progeilu meininki mutta nyt alkaa toimimaan..kerta kerralla vaan muuttuu paremmaksi. m/ loistava m/

Pitäisiköhän sitten munkin kuunnella sitä enemmän, sillä mun mielestä se kuulostaa vieläkin tylsältä? No myönnetään, että onhan siellä jotain hyviä hetkiä, mutta kun disketillä on kaksi aiempaakin levyä, niin kyllä tuo aika vähälle huomiolle jää...
Baton stick gets shorter - Rudy gets taller
ChangeOfSeasons
27.04.2003 22:28:33

Pitäisiköhän sitten munkin kuunnella sitä enemmän, sillä mun mielestä se kuulostaa vieläkin tylsältä? No myönnetään, että onhan siellä jotain hyviä hetkiä, mutta kun disketillä on kaksi aiempaakin levyä, niin kyllä tuo aika vähälle huomiolle jää...

kannattaa..ei napannut alkuun ollenkaan mutta eilen kuuntelin samalla kun pelasin CS ja tänään se soi koko ajan taustalla kun surffailin netissä ja tällähetkellä levy kuulostaa USKOMATTOMAN hyvältä..ainostaan Fandagon alku tökkii mutta muuten...WOW
Bantuteurastaja
28.04.2003 15:26:16
NohaC. Olisivat voineet jättää osan veisuista instrumentaaleiksi.
King of Loss
29.04.2003 18:58:21
Itse tykkään ainakin levystä paljon. Perfect Elementsin jälkeen vähän sekavin tuntein odotin voiko sen levyn jälkeen enää bändi päästä lähellekään samaa.

Lukuisten kuuntelukertojen jälkeen biisit alkoivat aukeamaan ja lopulta levy iskeytyi tajuntaan kunnolla. Ellei nyt ihan Perfect Elementsin tasolle yllä, mutta aivan siinä kannoilla on. Levyltä löytyy yksi suosikki instrumentaalibiisesitäni eli Dryad of the Woods. Mitään biisiä ei myöskään viitsi hypätä yli, joten jos levyn laittaa soimaan niin alusta loppuun asti se on aina pakko kuunnella.

Gildenlöw pistää levyllä tietenkin parastaan sekä soitannollisesti että lyriikoidenkin puolella. Tuotannollisesti ottaen levy on mielestäni parasta PoS:a.
-= From this distance, I can see it all =-
Juzzu
30.04.2003 13:05:03 (muokattu 30.04.2003 13:06:01)
En tiedä miten bändi itse aikoinaan suhtautui The Perfect Element -levyyn, mutta näin kuluttajan näkökulmasta tilanne sen jälkeen lähtemään seuraavaa levyä ei varmaan ollut kovin helppo - miten vastata odotuksiin?!? Noh, soundi - ja sovituspolitiikkaan tehtiinkin pientä remppaa ja muutenkin piisit on jotenkin riisutumpia, tai ainakin siltä ne tuntuu.

Mun mielestä 'ihan ookoo', sisältää hyviä hetkiä, muttei yllä ihan The Perfect Elementin tasolla noin fiiliksien suhteen. Tosin voimakkaita fiiliksiä sisältää ainakin piisit 'this heart of mine' ja 'Undertow'. Kyllä siinä iho kananlihalle mänee!
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
Slapit_87
14.05.2003 08:36:24
Auttakkaa!! Millä levyllä on "People Passing By"?? Onks se just tällä "Remedy Lane"lla? Täytyy hommata levy...
Live fast, Die young!!
goashem
14.05.2003 17:38:15

Fandagon alku tökkii mutta muuten...WOW

Mulla on taas toisinpäin, Fandangon alku (ja biisi muutenkin) toimii samalla tavalla kuin PE pt.1:n parhaat biisit, muutta muuten en ole vielä Remedy Laneen päässyt kunnolla sisälle. Vieläkään. Harmi.
Veke
19.05.2003 23:56:58
Olen yrittänyt ja yrittänyt mutta ei niin ei... Mullekkin iskee paremmin tuo Perfect Element.
Bantuteurastaja
20.05.2003 01:06:16
Höhöh, hevijuntit yrittävät väkisin kuunnella koska joku on sanonut progeksi, ja sitten luukuttavat aamusta iltaan niitä poppimaisimpia menosinkkuja.
ChangeOfSeasons
24.05.2003 17:18:41
äsken vietin tovin tulkitessa lyriikoita, runoja ja kuvia. uskomatonta...
MacGyver
03.06.2003 15:40:54
Minulle Remedy Lane oli ensikosketus Pain of Salvationiin, ja täytyy myöntää, että pidin siitä ihan mielettömästi. Siitä meninkin kronologisesti taaksepäin, ja nyt omistan kaikki levyt. Remedy Lane on levyistä kenties välittömin ja iskee tarttuvien melodioidensa takia heti. Perfect Element on kyllä kokonaisuutena parempi, koska siinä on vähemmän niitä rasittavia balladintapaisia. Varsinkin Her Voices on jylhä tekele. One Hour By The Concrete Lake on taas hieman sekava. Levyltä löytyy sieltä täältä helmiä, varsinkin soundien ja rumpujen kanssa on saatu hienoja juttuja aikaan. Entropia on minulle suhteellisen uusi tuttavuus, ostin sen vasta vajaa viikko sitten. En ole kovin perillä levyn ideoista, mutta ihan menevää poppia sekin on.

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Sleeper
05.06.2003 12:25:59
mutta ihan menevää poppia sekin on.

Joku voisi aloittaa kunnon flamewarin tuosta hyvästä, mutta ymmärrän että et nyt yritä rinnastaa PoS:ia BSB:iin. hoh.
Tripping through the life fantastic. Lose a step and never get up
DrmBug
07.06.2003 15:07:09
Jep, eli omistan PoS:lta Remedy Lanen, Entropian sekä One hour by the concrete laken ja täytyy sanoa että kyllä remedy lane on näistä paras. Mielestäni entropialta löytyy monia hyviä biisejä ja hienoja kohtia, mutta jotenkin se vähän keskeneräiseltä tuntuu, vai mitä olette mieltä? Kuten sanottiin, one hour by the concrete lake on vähän sekava, ehkä vaatisi lisää kuuntelua(?). Selvästi on huomattavissa bändin kehtiys levyjen välillä ja remedy lane on mielestäni kokonaisuudessaan "täydellisin". Eli hyvin tehty alusta loppuun. Ens viikolla saan käsiini perfect element part 1:n :D luvassa siis hienoja hetkiä PoS:n parissa ;)
Ali
07.06.2003 18:42:21

Omasta mielestä OHBTCL ei kyllä ole mitenkään sekava. Mahtava levy! Entropia on tosiaan vähän keskeneräisen oloinen, vaikka monia tapporalleja sisältääkin. Mutta ei helvettin, että odotan sitä tulevaa akustista live-levyä! Ja PE kakkosta!
MacGyver
08.06.2003 07:57:35
Omasta mielestä OHBTCL ei kyllä ole mitenkään sekava. Mahtava levy! Entropia on tosiaan vähän keskeneräisen oloinen, vaikka monia tapporalleja sisältääkin. Mutta ei helvettin, että odotan sitä tulevaa akustista live-levyä! Ja PE kakkosta!

Onko muuten tietoa noiden kahden mahdollisesta ilmestymispäivämääristä?

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)