Aihe: Opeth-diggareille
1 2 3 4 522 23 24 25 26122 123 124 125 126
kingdom
08.09.2005 22:45:13
Kyllä ne mun puolesta vois vähän muitakin biisejä soittaa.

Okei, Master's Apprentices myös.
ozz3
09.09.2005 10:01:56
Ghost Of Perdition olisi kyllä siisti kuulla, muuten todella hyvä setti. Ja In My Time Of Need olisi kovettua....
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
Ali
09.09.2005 12:00:02

Joops. Mutta jos soittaisivat To Bid You A Farewellin, niin voisin paskoa vaikka suuhuni. Onko sitä edes ikinä soitettu livenä?
reino
09.09.2005 12:02:38
Joops. Mutta jos soittaisivat To Bid You A Farewellin, niin voisin paskoa vaikka suuhuni. Onko sitä edes ikinä soitettu livenä?

Damnation-kiertueella muistaakseni soittivat. Nyt rupee kyllä oikeesti vituttaan, ku ei ole lippuja keikalle.
Vitut, sano Vatanen
Ali
09.09.2005 13:04:13

Ajattelin tässä kanssafaneille tiedottaa, että ainakin Oulun Levykauppa Äxästä löytyisi Blackwater Parkin Deluxe Limited Editionia. Itse kävin omani nappaamassa eilen, joten nopeat syövät hitaat eikä tätä herkkua riitä kaikille! Aika harvinainenhan tuo on ollut jo useamman vuoden, mutta jostain jenkkitukusta oli kuulemma löytynyt jokunen kappale.
Akiman
09.09.2005 13:15:25

Ajattelin tässä kanssafaneille tiedottaa, että ainakin Oulun Levykauppa Äxästä löytyisi Blackwater Parkin Deluxe Limited Editionia. Itse kävin omani nappaamassa eilen, joten nopeat syövät hitaat eikä tätä herkkua riitä kaikille! Aika harvinainenhan tuo on ollut jo useamman vuoden, mutta jostain jenkkitukusta oli kuulemma löytynyt jokunen kappale.

Jaa-a, nyt on ihan siinä ja siinä viitsikö tuohon hintaan tilata ihan keräilyn takia, kun ei toisella levyllä ole kuitenkaan kuin kaksi kappaletta. Mahtaako tuo olla ihan normaalissa jewel kotelossa vai onko jotain muutakin erikoista, minkä takia kannattaisi kokoelmiin ottaa? Opeth on kyllä yksi niistä harvoista, joiden tuotannosta on tullut kasattua kaikki CD:t, LP:t, digipakit ja muut niin pitkälle kuin mahdollista.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Heartwood
09.09.2005 14:10:52

Kappas, kiitoksia kovasti linkistä! Laitoin juuri yhden kappaleen tilaukseen, syödään sitten hernekeittoa ja näkkileipää jonkun aikaa :)
"The colonel is breakdancing! Give me a break!" -William Shatner
jigsore
09.09.2005 14:20:02 (muokattu 09.09.2005 15:00:52)

Jaa-a, nyt on ihan siinä ja siinä viitsikö tuohon hintaan tilata ihan keräilyn takia, kun ei toisella levyllä ole kuitenkaan kuin kaksi kappaletta. Mahtaako tuo olla ihan normaalissa jewel kotelossa vai onko jotain muutakin erikoista, minkä takia kannattaisi kokoelmiin ottaa?

Tavallinen kahden levyn kotelo, joka on mustan pahvilootan sisällä. Pahvin edessä O-logo ja takana biisit. Itse kansikuvasta puuttuu bändin logo. Ja mukana on myös Harvestin video.
To bleep or not to bleep! IHKK #8
Katiska
09.09.2005 16:14:55
Tilasin tuon spesiaali BWPn ameriikan Amazonilta. Postikuluineen kaikkineen tuli maksamaan n. 18€. Toimitus kesti tasan 2 viikkoa.
Paradigma
09.09.2005 22:17:16

Nyt on huudossa yks lippu, et elkääpäs korotelko hintoja tai tulee turpiin!

En tiiä.. Jännittää kyllä niin se, varmaan aika epätodellinen olo kun ne jätkät sieltä backstagelta siihen ilmestyy.
http://www.mikseri.net/artists/?id=21846
Akiman
10.09.2005 15:23:44

Eipä noussut Opeth kuin yhden sijan Suomen top40:ssa, eli tällä viikolla sija on 10. ja listaviikkoja näin ollen koossa kaksi.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Paradigma
10.09.2005 16:07:44

Hours of wealth 3:45 poikabändi-stemmat :D
Jööhannes
10.09.2005 19:56:55
Deliverance
The Baying of the Hounds
When
In My Time Of Need
To Rid The Disease
The Drapery Falls
The Grand Conjuration
Face Of Melinda
Blackwater Park

Ääh, ei ois minun mielestä tarvinnu tulla noita Damnation-vetoja. Levyllä niitä on kiva kuunnella, ja se on semmosta sunnuntaimusaa, mutta se keikka on kyllä poikkeussunnuntai, rankempaa tavaraa oisin enemmän toivonu siks päiväks. Muuten hemmetin hyvältä listalta vaikuttaa!
Röhröh, kvakvakvak.
MrFunk
10.09.2005 20:37:16
Soittaisivat Harlequin forestin... voi hitsin vitsi kun soittaisivatkin... SE olis kovettua.
"Soita Paranoid!" "Soita ite!" "Soittaisin jos osaisin."
Paradigma
10.09.2005 20:43:55

Mites noi kaks vanhinta levyä? Iskeekö ollenkaan?
Shitmanek
10.09.2005 20:44:57
Onko tietoa soittaako Lopez Suomessa? Kaveri puhui ettei ainakaan vielä ole mukana kiertueella ollut, eikä tiennyt sanoa pääseekö äijä vielä Euroopan lavoille. Harmittaa kyllä kovasti jollei hän Helsingissä rumpua lyö.
Akiman
10.09.2005 21:00:59

Jos se Hoglan tuuraa ni mä oon kyllä jokatapauksessa ihan orkuissa :D

edit. Mut mitä mä oon tätä topicci lueskellu, ni Lopez ilmeisesti on helsingissä.

Tosiaan kaikki ennakkotiedothan antoivat ymmärtää, että Lopez lepäilee jenkkikiertueen ajan ja tulee sitten Eurooppaan taas messiin, mutta Hoglanin jälkeenhän mukaan pestattiin vielä Martin Axenrot, joten kaiken järjen mukaan hän on ollut nyt soittelemassa nämä viimeisimmät keikat. Korjatkaa joku jos olen väärässä.

Jos Lopez ei ole Helsingin keikoilla, niin menee kyllä osittain maku koko hommasta ja ei tule lähdettyä ihan yhtä innostuneesti messiin, kun lavalla ei ole Opeth isolla O:lla.
Shitmanek
10.09.2005 21:01:53 (muokattu 10.09.2005 21:03:12)
Jos se Hoglan tuuraa ni mä oon kyllä jokatapauksessa ihan orkuissa :D

edit. Mut mitä mä oon tätä topicci lueskellu, ni Lopez ilmeisesti on helsingissä.

Hoglan ei tietääkseni ollut viime keikoilla rumpujen takana. Joku joka paremmin tietää saa kertoa miten asia olikaan.

Edit: Jaa, tuossahan se tulikin.
Mufasa
11.09.2005 14:21:25
Biisilista näyttää aika hyvältä. Olis vaan Still Lifeltä saanut tulla edes yksi biisi lisää. When on aika jees yllätys.
Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)