aisa 10.09.2005 15:06:56 | |
---|
On. Esim. nyt on kaappiin ilmestynyt jotain vaniljakossua ja dooleystä. Ei voi vetää. Pelkkä ajatuskin tuosta imelyydestä saa hampaat vihlomaan ja publipaxin nousemaan kurkkuun! helevata! noi on kyllä pahoja. mulla ei ees perinteinen kossu uppoo raakana ilman että se tulee paluupostina takas seuraavan viien minuutin aikana. mut se *jalu. mmmm.... "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
manjaana 10.09.2005 15:08:34 | |
---|
helevata! noi on kyllä pahoja. mulla ei ees perinteinen kossu uppoo raakana ilman että se tulee paluupostina takas seuraavan viien minuutin aikana. mut se *jalu. mmmm.... Mulla sama ongelma kossun kanssa, ei vaan mee... Olo kuin Aku Ankalla... |
riff 10.09.2005 15:09:52 | |
---|
helevata! noi on kyllä pahoja. mulla ei ees perinteinen kossu uppoo raakana ilman että se tulee paluupostina takas seuraavan viien minuutin aikana. mut se *jalu. mmmm.... Pistä se kossupullo pakastimeen pariksi tunniksi, ni johan rupeaa pelaamaan! Alle pari bisseä, että sisukset rentoutuu! Sitä rataa muutama tunti ni voi ruveta vaikka ryyppäämään;-) Positiivisuus on perseestä! |
aisa 10.09.2005 15:10:04 | |
---|
Mulla sama ongelma kossun kanssa, ei vaan mee... se on kauheeta myrkkyä. niin, tai kyllä se menee, mut se myös tulee... "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
aisa 10.09.2005 15:11:10 | |
---|
Pistä se kossupullo pakastimeen pariksi tunniksi, ni johan rupeaa pelaamaan! Alle pari bisseä, että sisukset rentoutuu! Sitä rataa muutama tunti ni voi ruveta vaikka ryyppäämään;-) kai toikin pitää sitten vielä kokeilla jossain välissä. voisit joskus pitää koulutustilaisuuden, teemana: miten viina pysyy pystössä. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
manjaana 10.09.2005 15:11:32 | |
---|
se on kauheeta myrkkyä. niin, tai kyllä se menee, mut se myös tulee... On siinä puolensa, voi yhtä siivua kitata pitkän aikaa... Olo kuin Aku Ankalla... |
manjaana 10.09.2005 15:12:27 | |
---|
kai toikin pitää sitten vielä kokeilla jossain välissä. voisit joskus pitää koulutustilaisuuden, teemana: miten viina pysyy pystössä. Ei tehonu ainakaan mulla, paskan makunen on paskan makunen, kylmänäkin.. ;o/ Olo kuin Aku Ankalla... |
aisa 10.09.2005 15:13:09 | |
---|
Ei tehonu ainakaan mulla, paskan makunen on paskan makunen, kylmänäkin.. ;o/ sä oot taas niin jyrkkä...8) "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
riff 10.09.2005 15:13:28 | |
---|
voisit joskus pitää koulutustilaisuuden, teemana: miten viina pysyy pystössä. No mutta minähän olen täysi amatööri nuissa asioissa! Satun kyllä tietämään kavereita, joilla löytyy kaikki niksit! Sinä tunnet varmaan ne samat;-) Positiivisuus on perseestä! |
backwood 10.09.2005 15:16:43 | |
---|
Mulla sama ongelma kossun kanssa, ei vaan mee... KAIKKI missä on vähänkin alkkohoolia,putoo.osa saattaa kyllä aisan sanoin tulla kurkkaamaam takas....mulle tulee kossusta se perinteinen aivastuspuuska.varmaan 30 kertaa peräkkäin,eikä hävetä yhtään.... humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
manjaana 10.09.2005 15:19:20 | |
---|
sä oot taas niin jyrkkä...8) taas...???? auts ;o) Olo kuin Aku Ankalla... |
jon lord 10.09.2005 15:35:39 | |
---|
KAIKKI missä on vähänkin alkkohoolia,putoo.. Siihen aikaan kun mä olin päätoiminen juoppo niin päivässä meni 50 pulloa kaljaa ja joku pieni viskipullo tai vajaa kossu, että kyllä silloin putos....eikä koskaan tullut ylös. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
riff 10.09.2005 15:45:36 | |
---|
Siihen aikaan kun mä olin päätoiminen juoppo niin päivässä meni 50 pulloa kaljaa ja joku pieni viskipullo tai vajaa kossu, että kyllä silloin putos....eikä koskaan tullut ylös. Oho! Äijä on vetäny miehekkäästi! Positiivisuus on perseestä! |
jon lord 10.09.2005 16:06:22 | |
---|
Oho! Äijä on vetäny miehekkäästi! Joo, mutta tähän voisin sanoa että ..please..don´t try this at home. En suosittele kenellekään, menee terveys, kaverit ja perhe ja kaikki muukin. Onneksi olen ollut kuivilla useita vuosia mutta niinkuin sanotaan..päivä kerrallaan. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Mulla sama ongelma kossun kanssa, ei vaan mee... Ei sitten millään.. Mutta *jalu! Aijai, nams. code green..and steady.. |
Tankero 10.09.2005 16:22:14 | |
---|
Mielipiteeni: Kyllä se vaan niin on että ***jallu on ku paskaa konjakkia, *:ssa on enemmän perusviinaa jotenka se on pehmeämmän makuinen ja helpompi niellä. *** en saa alas helposti. Konjakit konjakkina (XO) ja jallut naamaan. Komppaan |
Tankero 10.09.2005 16:24:11 | |
---|
onko muka sattunu semmosia viinaksia matkanvarrella eteen että olisit jättäny juomatta? Ei ole eikä varmaan tulekaan. Jotkut on joskus yrittäneet tarjoilla ties mitä, mutta aina on painunut. Tuli nuorempana harjoiteltua pahojen paukkujen juontia. |
Tankero 10.09.2005 16:25:03 | |
---|
Pistä se kossupullo pakastimeen pariksi tunniksi, ni johan rupeaa pelaamaan! Alle pari bisseä, että sisukset rentoutuu! Sitä rataa muutama tunti ni voi ruveta vaikka ryyppäämään;-) Äkkipoikia taijatta olla. |
Riksteri 10.09.2005 16:32:15 | |
---|
Sorbusaucuparia x (Sorbus aria (L.) Crantz x Aronia arbutifolia (L.) Pers.) "Burka"on kotipihlajan ja alppisorbaronian risteytys. Voisi sopia hyvinkin yhteen *Jalun kanssa, vaikka ruotsinlaivoilla voisi paremmin toimia tuo tuulenkestävä aronia mitschurinii Viking Radio Novan uutislähetyksessä toimittaja kertoi Suomessa olevan pula ammattitaitoisista viheralan ammattilaisista :) 'Sometimes You can take someone who knows nothing of the kind of music you're doing. Their hearing can sometimes be so pure that it can go right to the heart, and they can really love it without having any intellectual understanding of it.'
Herbie |
R.Syke 10.09.2005 17:03:57 | |
---|
-Kyllähän Sorbus on herrasmiesten juoma. Keskustelujuoma. Henkevä juoma. Nam. Sitten juopotteluun on |