Aihe: Evergrey dvd!
1
Boltsa
30.05.2005 15:32:59
Kuka omistaa? Mielestäni erittäin loistava konsertti. Kuoro ja jouset hieno lisä kokonaisuuteen. Myös biisivalinnat onnistuneet, melkein kaikki mun omat Evergrey-suosikit mukana. Ja kakkoslevyllähän todella paljon tavaraa.
Mutta mitä mieltä muut?
No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki!
Leo80
08.06.2005 19:24:53
Keikka diiviidii oli uikeen hjuva pläjäys, mutta se 6½h:n bonus kiekko oli vähä liian pitkä. Ehkä joku HC-fani kusee hinajaa ku saa kattoa bändin kännisekoiluja, mutta mua ei kauheesti se sytyttäny. En kuitenkaan kadu hankintaa pätkääkään...
"Mutta kaikkihan erehtyvät joskus. Miksi lyijykynän päässä muuten olisi kumi?"
Jankku
11.09.2005 20:21:27 (muokattu 11.09.2005 20:21:47)
On kyllä perkeleen kova DVD, omat suosikit kans aika hyvin oli mukana, oli kyllä sen verran pitkä settikin, oon varmaan kattonu ton keikkaosion nyt suunnilleen 6 kertaa läpi ja aina vaan paranee, Sekoilut on ihan hauskoja, perus ruåtti meininki =)
Hell is where the heart is!
kimurantti1
12.09.2005 15:24:59 (muokattu 12.09.2005 15:25:40)
Tästähän oli keskustelu vähän aikaa sitten. En kyllä tajua miksi mutta joku moderaattori taisi poistaa sen, ei ainakaan haulla enää löydy joten vastataan tähän sitten myös.

Hyvää perusheviä jos sellaisesta sattuu pitämään. Iskeviä melodioita ja niin edelleen, ainoa miinus on että biisejä on aika liuta ja ne ovat turhan samanlaisia. Jos olisin muutaman vuoden takaisessa musiikillisessa vaiheessa niin olisi kolahtanut. Soittotaitoa dvd:n perusteella löytyy. En kylläkään ymmärrä miksi sitä vokalistia on niin kehuttu. Kuulostaa kokoajan siltä kuin typpi vääntäisi väkisin sitä säröä ääneensä ja revittäisi liikaa. Ärsyttää varsinkin kohdissa joissa olisi (kai) pitänyt himmailla. Eikä kuulosta kovin hallitulta laululta. Kitaristeja sen sijaan voisin kehua. Maukasta hevitilutusta/revitystä. Varsinkin toisen ei-laulaja-kitaristin wah-soolot.

Dvd:n miksauksessa olisi vähän toivomisen varaa. Ei siinä mitään, soundit ovat ihan hyvät mutta välillä ei kaikesta saa oikein selvää.
"Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa." -Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005)
W-Man
13.09.2005 03:45:39
Perkule! On kai se tämäkin DVD hommattava ku näin kovasti täällä kehutaan..
Oletko koskaan tavannut seksuaalisesti häiriintynyttä pandaa?
petrutsi
14.09.2005 20:00:09
Dvd:n miksauksessa olisi vähän toivomisen varaa. Ei siinä mitään, soundit ovat ihan hyvät mutta välillä ei kaikesta saa oikein selvää.

Meikästä oli just sopivasti tanakat saundit että oli hyvän kuulosta mutta että oli silti se live-fiilis.
Hey baby scratch your number on my electric cucumber!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)