Noku 03.09.2005 00:21:48 | |
---|
Haluaisin kytkeä stratoni mikit Brian May tyyliin.. Tai ainakin sillain että ykskelaset mikit ois sarjaan kytkettynä. Kenelläkään kokemuksia asiasta? "Face Your Fears, Live Your Dreams" |
SirElwood 03.09.2005 00:26:12 | |
---|
|
Noku 10.09.2005 12:35:42 | |
---|
Jees no mua lähinnä kiinnostas toi sarjaan kytkentä ja sellaset perus jutut tosta elektroniikka puolesta. Jos olen oikein ymmätränyt niin ei tartte muuta kuin juottaa keskimikin piuhat "ristiin" ja sen pitäs siitä sitten toimia? Kannattaisko toi vaiheistus myöskin tehdä ja miten hyvin se demppais ylimääräsen noisen? "Face Your Fears, Live Your Dreams" |
Imper 10.09.2005 13:25:59 | |
---|
Kannattaa kysellä nimimerkki spadelta kaikkeen Brian Mayhin liittyvistä asioista. :D Everyone is a per-son |
Les Fender 10.09.2005 13:26:57 | |
---|
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
Jees no mua lähinnä kiinnostas toi sarjaan kytkentä ja sellaset perus jutut tosta elektroniikka puolesta. Jos olen oikein ymmätränyt niin ei tartte muuta kuin juottaa keskimikin piuhat "ristiin" ja sen pitäs siitä sitten toimia? Noh, jos sinä kolvailet keskimikin piuhat ristiin, niin se mikki on silloin vastavaiheessa kahden muun mikin kanssa, eikä sillä ole mitään tekemistä sarjan/rinnan kytkennän kanssa. Kannattaisko toi vaiheistus myöskin tehdä ja miten hyvin se demppais ylimääräsen noisen? Brian May ei käyttänyt mikkejään vastavaiheissa hurinoiden, vaan sen nasaalin soundin takia. En kyllä ihan tarkasti ymmärrä mitä ajat takaa... |
Hard as a rock 10.09.2005 14:20:48 | |
---|
Eikös May upottanut mikkinsä araldiittiin,, en tiedä vaikuttaako se hurinaan mutta ainakin mikkien vinkunan se poistaa käsittääkseni. It`s a heavy metal universe |