Reddie 10.09.2005 03:47:12 | |
---|
|
Janus 10.09.2005 10:01:39 | |
---|
Tämmösen ne nyt sit näemmä julkaisi: Jep, mulla oli tilaus vetämässä classic-Mboxista, mutta sain vaihdettua sen lennossa Mbox 2:een. MIDI:n lisäys on ainakin mun tulevia projekteja ajatellen ihan ehdoton bonus, ja muutenkin design miellyttää mua alkuperäistä enemmän: tollanen mokkula menee varmaan paljon näppärämmin laptop-laukun sivutaskuun kuin vanha versio, jossa oli liikaa teräviä kulmia. Mukana tulee myös enemmän softaa ja uudempia versioita, which is nice. Kun toi saapuu ja saan sen pelittämään, voin kirjoitella tänne vähän käyttökokemuksia. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
musa 10.09.2005 10:58:02 | |
---|
Oho, mielenkiintoista. Hieno homma, että tuossa on nyt midiominaisuus. Useaan otteeseen olen ihmetellyt, miksei aiemmassa Mboxissa sitä ole. Saihan tosin vanhankin Mboxin rinnalle hankittua halvalla ulkoisen midisovittiminen, mutta kuitenkin. |
Uskomatonta, että vielä tänä päivänä tuodaan markkinoille laite jossa on USB 1.1 liitäntä. Susikoira Roi Orbison |
dewil 10.09.2005 14:39:00 | |
---|
Don´t Clone The Beat. Own The Beat. |
Janus 10.09.2005 17:33:22 | |
---|
http://www.analogindustries.com/blog/entry.jsp?msgid=1125674497375 Tuolla oli aika negatiivisia kokemuksia laittesta. Jep, mutta eräs hemmo kommentoi samalla sivulla osuvasti: I don't think anyone buys an MBox for the hardware, they buy it for ProTools. It's the "small to mid-size studio" standard DAW, so there's somethingn to be said for that. Käytän myös muita softia, ja kunnon FW-interface on seuraavana ostoslistalla, mutta jos mun pitää äänittää pari kiippariraitaa himassa johonkin Pro Tools -sessioon, joka äänitysten jälkeen palaa bumerangina johonkin isoon PT-studioon miksausta ja muita äänityksiä varten, mun mielestä on kätevintä tehdä kiippariäänityksetkin PT Le:llä. Samoin, jos isolla studiolla äänittää koko bändiä rummuista lähtien, raitojen editointi on HUOMATTAVASTI järkevämpää tehdä kotona läppärillä sen sijaan, että kuluttaisi arvokasta studioaikaa esim. tomiraitojen siivoamiseen. Itse koen, että PT on niin yleinen standardi, että on hyvä omistaa sellainen edes jossain muodossa, vaikka käyttäisikin pääasiassa jotain muuta softaa. (Sitäpaitsi yo. artikkelin kirjoittajan kokemukset Mboxin ajureiden vaikutuksesta PC-kannettavan hibernate-tilaan eivät juuri kosketa mua, koska Mbox 2 tulee Mac-ympäristöön.) Voi tietty olla, että dumaan laitteen aivan paskaksi, kun se vihdoin saapuu, mutta mulla ei ole juuri negatiivisia ennakkoasenteita vielä tässä vaiheessa. Oikein konfiguroidussa ympäristössä käytetyistä Mboxeista mulla on pelkästään hyviä kokemuksia. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
BotneLapio 10.09.2005 20:19:44 | |
---|
Itse koen, että PT on niin yleinen standardi, että on hyvä omistaa sellainen edes jossain muodossa. Juuri tämän vuoksi päädyin Digi002R:ään, vaikka käytän pääasiallisesti Cubasea. -=Botnee!!=- |
M.i.k.key 11.09.2005 01:52:03 (muokattu 11.09.2005 01:52:21) | |
---|
Huomasin myöskin tuon uutisen. Harkintaan menee, ei ihan sinne ostoslistan kärkipäähän mutta kuiteski... Mä lopetan nää hommat! |
BotneLapio 11.09.2005 17:35:31 | |
---|
Varmasti hyvä peli. Harmi vaan, ettei ulostulot ole balansoituja. -=Botnee!!=- |