phannola 23.05.2003 14:12:49 | |
---|
Toivottavasti tämä ny on oikeassa osastossa, enivei, tietääkös kukaan mitään järkeviä suomenkielisiä sanoituksia tähän Dylan-klassikkoon? |
Guderian 23.05.2003 14:40:33 | |
---|
Toivottavasti tämä ny on oikeassa osastossa, enivei, tietääkös kukaan mitään järkeviä suomenkielisiä sanoituksia tähän Dylan-klassikkoon? Eikös se mene että 'Kop kop koputan, avatkaa'? ;) Klotzen, nicht Kleckern! |
Zarmo 23.05.2003 15:28:50 | |
---|
Eikös se mene että 'Kop kop koputan, avatkaa'? ;) Joku Nuuskamuikkunen tms. sitä kai esitti. Eivät ne muistaakseni kovin järkevät olleet.
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa. |
Marlowe 23.05.2003 19:41:31 | |
---|
Aimo Jaara levytti kappaleen vuonna 1976 nimellä "Olen jäänyt oven taa". The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Veikko 23.05.2003 20:24:50 | |
---|
Hector on vetänyt sitä sanoilla: kop, kop koputan taivaan oveen. Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
Aerodactev 23.05.2003 22:05:31 | |
---|
Kavala salakka laulaa 'kop kop koputan kalakaupan oveen'. |
phannola 23.05.2003 22:17:48 | |
---|
Hector on vetänyt sitä sanoilla: kop, kop koputan taivaan oveen. Okei, se on hyvä lähtökohta, nyt hakisin siis ihan koko biisin lyriikoita. Minkä niminen tuo Hectorin biisi on? Millä levyllä? |
Veikko 24.05.2003 15:28:02 (muokattu 24.05.2003 15:30:24) | |
---|
Suojele Suomen metsiä - tapa tikka. |
PJS 25.05.2003 21:13:50 | |
---|
ulinaa alkuun: uuuu-uuu-uuu-uuu 1. säe Mutsi, ota mun merkki poes En sitä enää kantaa voe, Tulee pimeä, en voe nährä taivaan portteja mä koputan kerto: Kop kop koputan taivaan ovee (tulkaa jo avaamaan) Kop kop koputan taivaan ovee (alkaa tulla kylmä) Kop kop koputan taivaan ovee (***** päästäkää jo sisään) Kop kop koputan taivaan ovee (mul on vessa hätä, ihan oikeesti hei) 2. säe Mutsi ota mun pyssy poes en voi sillä enää ampua tummat pilvet on mun yllä taivaan porrteja mä koputan kerto + 1säe uusiks + 3 kertaa kerto +20 min kitara soolo Jeah!!! |
SURf 26.05.2003 12:42:50 | |
---|
ulinaa alkuun: uuuu-uuu-uuu-uuu 1. säe Mutsi, ota mun merkki poes En sitä enää kantaa voe, Tulee pimeä, en voe nährä taivaan portteja mä koputan kerto: Kop kop koputan taivaan ovee (tulkaa jo avaamaan) Kop kop koputan taivaan ovee (alkaa tulla kylmä) Kop kop koputan taivaan ovee (***** päästäkää jo sisään) Kop kop koputan taivaan ovee (mul on vessa hätä, ihan oikeesti hei) 2. säe Mutsi ota mun pyssy poes en voi sillä enää ampua tummat pilvet on mun yllä taivaan porrteja mä koputan kerto + 1säe uusiks + 3 kertaa kerto +20 min kitara soolo Hyvä hyvä! Tätähän pitää alkaa hoilottamaan aina kun pyydetään tai ei pyydetä. Insinööri kaatui heinikkoon |
Tiesittekö muuten että Avril Lavigne on vetänyt tosta biisistä koverin, ja sitä näytettiin mtv:llä peace-hengessä. |
noir 08.06.2003 10:54:41 | |
---|
Tiesittekö muuten että Avril Lavigne on vetänyt tosta biisistä koverin, ja sitä näytettiin mtv:llä peace-hengessä. Useasti ovat näyttäneet. Täyttä sontaa, ei tulkintaa, pelkkää tasapaksua vetoa. Olen puhunut. Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl fhtang |