Aihe: ESP M-II NeckThru vs. ESP Horizon FR
1
sazgack
09.09.2005 15:26:42
Kumpi on parempi hevin soittoon? Millaset soundi erot on EMG-81 ja Seymour Duncanin HB4 välillä? Kommentteja!!
Jannipaali
09.09.2005 15:30:32
Kumpi on parempi hevin soittoon?

Kummatkin on hevikeppejä, joten valitse se kummasta pidät enemmän.

Millaset soundi erot on EMG-81 ja Seymour Duncanin HB4 välillä? Kommentteja!!

EMG mikeistä lähtee sellaset Metallica ja nu-metal säröt/soundit ja HB4 on tarkoitettu vissiinkin kevyempään musaan.

Korjatkaa jos olen väärässä.
THV-klubi #40 Kyllä lähtee! "Onko viileetä olla rienaaja?" -sticky fingers
Xizor
09.09.2005 15:33:14 (muokattu 09.09.2005 15:35:21)
Kyllä lähtee Duncanin JB:lläkin (sehän tuossa toisessa ilmeisesti on?) sellaiset hevimätöt, että oksat pois...
Antti1
09.09.2005 15:34:47
Higain vahvarit toimivat joskus jopa paremmin miedommilla mikeillä. Kyllä sitä säröä kuitenkin napista saa lisää. Särön määrää tärkeämpänä pitäisin kuitenkin tervettä perussointia.
"What kind of world do we live in when a dying teenager can no longer get his cock sucked by a celebrity?" -Josh Mortens father
moottorisaha
09.09.2005 16:00:17

Ainakin EMG:illä saa todella tasokkaat hevisäröt, ja sopivat hyvin kyseiseen tarkoitukseen. Ei niitä turhaan helvetilliset määrät ammattimiehiä käytä.
"Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
mikefast
09.09.2005 16:11:24
Itse ESP Horizon FR:n omistajana ja M-II:sta testanneena (ja itsekin näiden kahden välillä päätöksen tehneenä) voisin sanoa, että mielestäni Horizonin soittotuntuma oli jotenkin omaan makuuni hieman "letkeämpi". Tämän lisäksi Horizonia puolsi se, että Seymorin mikit kuulostavat ehkä hieman enemmän siltä, mitä itse haeskelin soundilta.

Kumpikin ovat kyllä loistavia valintoja, kumpaan sitten ikinä päädytkään.

:)Mikko
Pilp Mömelt Mömelt Pilp.
sazgack
09.09.2005 22:38:45
Kiitokset kommenteista. Itse juuri ajattelin niiden mikkien osalta sitä, että ovatko ne M-II:n 81 setti mitenkä monipuolinen soundillisesti. Soittelen king diamondia, cannibal corpsea, maidenia, priestiä,slayeriä...yms. eli kaikenlaista rokkia.Pitää testata lähipäivinä kumpaakin ja katsoa kumpi tarttuu käteen.
Artzi
10.09.2005 09:57:21
Tuolla soittolistalla kyllä kelpaa kumpi tikku tahansa. Ainakin noilla mikki vaihtoehdoilla. Kokeile ennemmin, kumpi istuu paremmin syliin.

Tai käy ottamassa kaupassa itsestäsi kuvat poseeraamassa molempien kitaroiden kanssa ja ota se, joka näyttää paremmalta... Siis soitettavuudet ja soundit hiiteen, ulkonäköhän tossa ratkaisee :)
Mitä taakseen jättää, siihen seuraava kompastuu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)