Aihe: Fender -kitaraa ostamassa
1 2 3
edgehill
01.09.2005 14:10:38
Emit
01.09.2005 14:38:11
Minun ei ehkä kannata mennä ostamaan käytettyä, koska ei ole niin paljon kokemusta, että erottaisin hyvän ja vähän huonomman. Niin, siis tarkoitin, että jopa noissa 3 -Color Sunbursteissa on eroa.
Jag
01.09.2005 14:44:55

nyt vähän aiheen ohi menevä kysymys, mutta minkäs ikäinen Emit olet? Ei tosiaan liity aiheeseen mitenkään, mutta joku pakottava ääni takaraivossani laittoi minut kysymään tätä.
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy
Emit
01.09.2005 15:26:55
Olen 16 vuotias.
Walrus
01.09.2005 16:21:48
Minun ei ehkä kannata mennä ostamaan käytettyä, koska ei ole niin paljon kokemusta, että erottaisin hyvän ja vähän huonomman. Niin, siis tarkoitin, että jopa noissa 3 -Color Sunbursteissa on eroa.

Kyllä yhtälailla noissa uusissakin saattaa olla suuria laatueroja. Kuten joku jo aiemmin mainitsi, Fenderin laadunvalvonta on tainut (jälleen kerran) hieman päästä retkahtamaan. Ota joku enemmän soittanut kaveri sinne kauppaan avuksi siihen kitaran valintaan.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
depe
01.09.2005 16:43:30
Joku näissä uudemmissa American stratoissa mättää? Niissä taitaa olla ohuempi kaula kuin vanhemmissa? Periaatteessa hemmetin hyvän tuntuisia vehkeitä ja saatan joku päivä sellaisen mukaani ottaakin, mutta jotenkin mietityttää, että ovatko nämä nyt sitten sellaisia "aitoja" stratoja enää.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Emit
05.09.2005 09:59:29
Minkälainen on American Deluxe Asg Stratocaster? Mitä se Ash tarkoittaa siinä? Tilaan tänään sen kitaran ja olen kyllä lähes varma, että otan American. Mitenkä paljon parempi se American Deluxe olisi kuin American? Olisiko siinä joitakin tärkeitä lisä ominaisuuksia tai vaihtoehtoja?
Kjukka
05.09.2005 11:11:54

Minkälainen on American Deluxe Asg Stratocaster? Mitä se Ash tarkoittaa siinä?

Ash tarkoittaa saarnia, eli kitarassa on saarnirunko.
eikka-
07.09.2005 16:14:22 (muokattu 08.09.2005 13:01:16)
Oon aatellu stratoa itelleni jo jonki aikaa ja oon päätyny mexican stratoo, ku ei rahat iha riitä american stratoo.Onks siis mexican ja american stratoilla jotai suurempii tasoeroja ku hintaeroo niil kuiteki aika kivast on. Oisko järkevä ostos siis ostaa se mexican strato?
Chemo
09.09.2005 22:59:23

Oisko järkevä ostos siis ostaa se mexican strato?

Frendi osti meksikolaisen classic 50's-Straton, ja se on fantastisen tuntuinen soitin!
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Emit
12.09.2005 12:35:26
Osta Deluxe kerralla, niin ei tartte ruveta vaihtoralliin.

Tänään kitara kai tulee ja sen myötä myös jossain vaiheessa osallistun "veihtoralliin". Tiedän jo nyt, että tulen vaihtamaan American tähän American Deluxe Ash kitaraan. Soittelen nyt pari vuotta ja sitten toteutan suunnitelmani. Pitää vain yrittää säilyttää rahat tilillä, että se voisi olla mahdollista. En oikeastaan kehdannut ostaa American Deluxea, sen hinta on niin huikea, että varmaan tuleva opettajani (huomenna alkaa tunnit) katsoisi miten tolla pennulla on tuollainen kitara?! Harmittaa vähän, että tilasin tämän enkä Deluxea, olisin saannut kerralla unelma kitarani, olisi ollut vielä justiinsa oikean värinenkin.
LamaAjanElvis
12.09.2005 12:40:23
Frendi osti meksikolaisen classic 50's-Straton, ja se on fantastisen tuntuinen soitin!

olen samaa mieltä.
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista. Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4 Romantikkoitkijät#7 Ihmevalittajat#8
P-Nut
02.01.2006 11:32:40 (muokattu 02.01.2006 11:37:16)

American Deluxeissa on myös kovasti kehuttu S-1 -systeemi.

Jaahas vanhaa ketjua ylöspäin :)

Mutta joo tuo S-1 Systeemi löytyy nykyään myös perus American malleista vaikka sitä ei suoraan kuvauksessa kerrotakaan. Specseissä se kuitenkin ilmoitetaan.

http://www.thomann.de/thoiw3_artikel-175683.html

.............................................................. GAS
Damn, that's a fine pile of duckshit :]
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)