Aihe: Mielipiteitä/kokemusta
1 2
Ben_D
09.09.2005 09:03:18

Just tuollainen, käy pinstripeilla, bevelseillä tai ilman, mut valkonen on aika pirun rock. Sinunko? Ja tuosta hiukan, niin sakuista lähtee tällä hetkellä (EI t-kaupasta) halvimmillaan valkoinen T ilman bevelsejä tai pinstripeja 1820€ plus toimituskulut n. 50€. Onhan se aika paljon enemmän, mutta eipähän tarvii parin vuoden päästä hinkua parempaa. Ja hyvin kun pitää niin arvo säilyy.

Juu mun on. No halvalla lähtee Saksanmaalta. F-Musicissa 2990 euroo....Mutta se onkin ryöstöhinta. Itse maksoin 830 euroa ;)
Gary the pine
09.09.2005 09:49:50
Käytettynä ilmeisesti, mutta siistin näköinen on, mitä kuvasta voi nopeasti sanoa. Vedä hihasta jos olet joskus luopumassa, kodittomille RR1:lle on aina tarjota katto pään päälle ja mukava lämmin seinäteline :-)
Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! ------>
Ben_D
09.09.2005 10:48:32

Käytettynä ilmeisesti, mutta siistin näköinen on, mitä kuvasta voi nopeasti sanoa. Vedä hihasta jos olet joskus luopumassa, kodittomille RR1:lle on aina tarjota katto pään päälle ja mukava lämmin seinäteline :-)

En ole luopumassa ikinä. Keppihän oli ostettaessa 99%:sti uusi.
Gary the pine
09.09.2005 11:54:52
mistäpä löysit tuohon hintaan?
Jormaz
09.09.2005 11:56:07
mistäpä löysit tuohon hintaan?

Vastaan puolestaan että ebay.com.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Gary the pine
09.09.2005 12:01:12
Niinpä niin, iänikuinen ebay, kun en sinne pysty rekisteröitymään, niin tämän siitä saa. Onhan niitä tullut kateltua, että edullisesti välillä menee hyvännäköisiä keppejä, mutta kun ei niin ei...
Jormaz
09.09.2005 12:46:27
Tästä parempaa tilalle: http://cgi.ebay.com/80s-JACKSON-CHA … QQcategoryZ2384QQrdZ1QQcmdZViewItem

Ja sitten jos ryhdytään totisiksi niin tässä ois 900 dollarilla (buy it now), RR-1 vuodelta -90. http://cgi.ebay.com/Jackson-RR1-Ran … ssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Korpeaa kun tuolla olis niin halpaa.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Invader
09.09.2005 13:00:18
Korpeaa kun tuolla olis niin halpaa.

Niinpä, tosin tuleehan siihen hintaan sitten vielä se 23% lisää kun se Suomeen saapuu. Ellei käy niin hyvä säkä että menee tullaamatta läpi. Ja lähetyskin maksaa :S
Ja sitten on vielä se "will ship to USA" -juttukin..

Ihmeen vähän on muuten eBay:ssa japanilaisia Jackson Stars-keppejä myynnissä. Niissä olis kyllä jo kaikkea sitä mitä RR-5:sta minun mielestäni puuttuu (ebenpuuta, otelaudan bindausta ja värivaihtoehtoja). Kiinteätallaisiakin malleja olisi, RR-1T-malli on jopa tuolla jenkki-eBayssa aika harvinainen ilmestys.

http://www.jacksonstars.com/
Tuollahan noita
Tai sitten ei..
Ben_D
09.09.2005 13:07:32

http://www.jacksonstars.com/
Tuollahan noita

Stars malleja on kyllä todella niukasti. Muutaman olen nähny, vaikka päivittäin ebayta selailen.
BMF
09.09.2005 18:21:30
Juu mun on. No halvalla lähtee Saksanmaalta. F-Musicissa 2990 euroo....Mutta se onkin ryöstöhinta. Itse maksoin 830 euroa ;)

No voihan vitalis, tolla hinnalla.. Vaivaset pari sataa enemmän, kuin jostain Pro-sarjan kepistä suomesta!

Pakko kerpele myöntää, et äijä on kyllä hyvät kaupan tehnyt, kuin myös sen KV2:n kohdalla. Kateeks käy mut ite kun ei oikeen uskalla mistään jenkeistä tilata, kun ei yhtään tiedä ja pelottaa et hinta kuitenkin nousee pilviin, kun on nää rahti, tulli, ym muut kulut.
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin.
Ben_D
09.09.2005 21:26:06

No voihan vitalis, tolla hinnalla.. Vaivaset pari sataa enemmän, kuin jostain Pro-sarjan kepistä suomesta!

Pakko kerpele myöntää, et äijä on kyllä hyvät kaupan tehnyt, kuin myös sen KV2:n kohdalla. Kateeks käy mut ite kun ei oikeen uskalla mistään jenkeistä tilata, kun ei yhtään tiedä ja pelottaa et hinta kuitenkin nousee pilviin, kun on nää rahti, tulli, ym muut kulut.

Joo en mäkään olis varmaan tilannu, mutta työkaveri toi/tuo kitarat Jenkeistä. Kyllähän toi postitus valtameren yli noin arvokkaassa esineessä vähän epäilyttää.
oiva tumpeloinen
09.09.2005 21:33:37
Joo en mäkään olis varmaan tilannu, mutta työkaveri toi/tuo kitarat Jenkeistä. Kyllähän toi postitus valtameren yli noin arvokkaassa esineessä vähän epäilyttää.

epäilyttäähän se. Mutta jos loppuun asti ajatellaan, miten se eroaa Niksmanneilta tilatusta tavarasta. Ei ne maa/vesikyydissä niitä romuja sen tarkemmin pakkaa. Samanlaista lemppausta se on. Kyllä mulla ainakin ihan samanlainen pelko oli Saksasta tilatessa. Mutta onneksi sen takia on olemassa vakuutukset.
oiva tumpeloinen
09.09.2005 21:57:29 (muokattu 09.09.2005 21:58:31)
Toi matka Atlantin yli on kumminkin niiiiiiiiiiin paljon pidempi. Ja kuinka monta välistoppia paketilla on jo ennenkun se pääsee edes Eurooppaan menevään koneeseen.

Totta.

Itse itseäni lainaten:Mutta onneksi sen takia on olemassa vakuutukset.

Sopimalla myyjän kanssa vakuutusarvon nostamisesta lähelle uuden arvoa, saa romut ostettua täältäkin haaverin sattuessa. Se ei kuitenkaan nosta jo ennestään vakuutetun paketin kustannuksia (siis sen korvausarvon nostaminen).

Edit: piti sanoa, ettei nosta kustannuksia paljon. Jonkin verran sen nostaa niitä luonnollisesti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)