suomenkirkkaintähti 09.09.2005 17:14:16 | |
---|
Hyvät musiikin ammattilaiset! Teemme lopputyötämme kuningas Jaloviinasta ja olemme huomanneet että ko. kuningas on myös muusikon jos ei nyt paras niin ainakin hyvin läheinen ystävä ja nyt kaipaammekin apuanne. Keräämme työhömme parhaimpia tarinoita/kokemuksia/muistoja Jaloviinasta tai sen parissa vietetystä ajasta jos ja kun ne muistojen syövereissä ovat säilyneet. Joten jos tarmoa ja kiinnostusta riittää, olisimme otettuja ja iloisia jos kävisitte tarinanne näpyttelemässä sähköpostiimme. Tarinat voivat myös olla anonyymeinä tai "kavereille sattuneita" =) Teemme myös tutkimusta kumpi onkaan suositumpaa; yhden vai kolmen tähden, joten jos ei tarinaa ole tai sitä ei halua kertoa tai sitä ei muista ;) niin maililla voi käydä vastaamassa vain tuohon kysymykseen ja muutama perustelu perään kruunaisi vastauksenne eli kysymys on lähinnä muodossa Yhden vai Kolmen Tähden ja minkä tähden? Parhaat tarinat kenties palkitaan yllätys, yllätys, *Jaloviina-pullolla. Tarinoitanne odottaen, Pia ja Jenni - Turun amk ja osoitehan oli: pia.berrebbah@students.turkuamk.fi |
rheinone 09.09.2005 17:49:43 (muokattu 09.09.2005 17:50:15) | |
---|
Vaikka Jalu on, jos ei pop niin ainakin rock+alternative, kuuluisko tää kuitenkin paremmin vaikka Yleistä palstalle? Hyvä topicci kyllä; Sen *:n kävin itse jo örisemässä omat tarinani arvon tutkijoiden mailiboxiin. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Herra Rapu 09.09.2005 18:01:16 | |
---|
Vaikka Jalu on, jos ei pop niin ainakin rock+alternative, kuuluisko tää kuitenkin paremmin vaikka Yleistä palstalle? Hyvä topicci kyllä; Sen *:n kävin itse jo örisemässä omat tarinani arvon tutkijoiden mailiboxiin. Tanssimusiikki on parempi. |
Morris on acid 09.09.2005 18:24:16 | |
---|
Nyt oli niin jalo tutkimuksen aihe, että oli ihan pakko osallistua. Ja yhen tähen. |
Teijo K. 09.09.2005 18:37:09 | |
---|
Nyt oli niin jalo tutkimuksen aihe, että oli ihan pakko osallistua. Ja yhen tähen. Jalu, yhen tähen, rakkauen tähen. Sanoisi ehkä hemmo. Mutta joo, niinkuin herr Rappu jo totesi, parhaat tarinat löytyvät tanssimusiikkipalstalta. Munsta. |
J.Hollström 09.09.2005 18:49:58 | |
---|
No jo on aiheet opinnäytetyöhön. Miten hemmetistä siitä repii sen kummemmin tarinaa kuin että siitä tulee känniin, niinkuin kaikista muistakin viinoista? Voitte lainata tätä abstractiinne. Ja se *jalu tänne, |
Härski 09.09.2005 18:58:14 | |
---|
No jo on aiheet opinnäytetyöhön. Miten hemmetistä siitä repii sen kummemmin tarinaa kuin että siitä tulee känniin, niinkuin kaikista muistakin viinoista? Sanos muuta, ja vieläpä pahaa. |
BaariMikko 09.09.2005 19:22:00 | |
---|
No jo on aiheet opinnäytetyöhön. Miten hemmetistä siitä repii sen kummemmin tarinaa kuin että siitä tulee känniin, niinkuin kaikista muistakin viinoista? Voitte lainata tätä abstractiinne. Ja se *jalu tänne, No, oli siitä mitä mieltä tahansa, niin niin on päässyt käymään, että Jaloviinalla on popparipiireissä syystä tai toisesta aivan erityinen maine. On niitä mielenkiinnottomampiakin ilmiöitä tutkittu. Etsi rokista jatsikoriste! |
No, oli siitä mitä mieltä tahansa, niin niin on päässyt käymään, että Jaloviinalla on popparipiireissä syystä tai toisesta aivan erityinen maine. On niitä mielenkiinnottomampiakin ilmiöitä tutkittu. Popparipiirit on ihan yhtä mielenkiintoinen väestöryhmä alkoholin suhteen kuin puistokemistit. Jos joku ns. isompi nimi on joskus keksinyt, että *jallussa on hyvä hyötysuhde kännin saamiseen, niin siitä on vedetty paremmissa piireissä johtopäätökset, että tämä on juomien juoma. Samaa tärpättiä se on kuin mitkä muutkin tuotteet. Onhan siinä toki tutkimista, kuka oli tämä päällikkö joka lanseerasi juoman näihin tärkeisiin piireihin. Tulee vaan mieleen legendaarinen lausunto "ihan sama, kunhan kimpovvaa lettiin". Ihan turhaa hommaa tämmönen. Toki jos siitä joku repii loppututkintoaiheita, niin onnea heille. Siitä varmaan koituu suuri yhteiskunnallinen hyöty myös jälkisukupolville. |
oizo 09.09.2005 22:06:12 | |
---|
Popparipiirit on ihan yhtä mielenkiintoinen väestöryhmä alkoholin suhteen kuin puistokemistit. Jos joku ns. isompi nimi on joskus keksinyt, että *jallussa on hyvä hyötysuhde kännin saamiseen, niin siitä on vedetty paremmissa piireissä johtopäätökset, että tämä on juomien juoma. Samaa tärpättiä se on kuin mitkä muutkin tuotteet. Onhan siinä toki tutkimista, kuka oli tämä päällikkö joka lanseerasi juoman näihin tärkeisiin piireihin. Tulee vaan mieleen legendaarinen lausunto "ihan sama, kunhan kimpovvaa lettiin". Ihan turhaa hommaa tämmönen. Toki jos siitä joku repii loppututkintoaiheita, niin onnea heille. Siitä varmaan koituu suuri yhteiskunnallinen hyöty myös jälkisukupolville. Tylsä! Mielestäni ihan mainio opinnäytetyön aihe. :) Kunnon rock-asennetta tässä. Ja *jaluhan se o perinteinen. Kun ei tee töitä
ei tule virheitä. |
mr_b 09.09.2005 23:44:21 | |
---|
Pia ja Jenni - Turun amk Mitäköhän näistä ihmisistä tulee isoina? Assume the position! |
rheinone 10.09.2005 00:19:25 | |
---|
Mitäköhän näistä ihmisistä tulee isoina? Pia ja Jenni - Turun amk: rock&roll, I would assume. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
MV 10.09.2005 14:07:26 | |
---|
JCM...Missä? "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
JCM 10.09.2005 15:30:21 | |
---|
JCM...Missä? No pakko kai se on... mä oon niin kauan jo kattellu tätä threadia sivusta että ON osallistuttava ja isoon ääneen toitotettava yksitähtisen puolesta!! Pistän postia tonne opinnäytetyön tekijöille jahka kerkiän. ...kevätsiivous meneillään:) code yellow..and falling.. |
vanttera 10.09.2005 15:50:59 | |
---|
Pia & Jenni, mä asun Turussa, oon poppari, ja voin kertoa teille pari hyvää tarinaa Jalluista ;) Nähdäään Bristolissa/DT-ssa, voin ottaa kavereita mukaan, niillekin maistuu. Vaihdanpa omakuvaa tän kunniaksi. *h4liih* |
Salaud 10.09.2005 16:57:14 | |
---|
Pia & Jenni, mä asun Turussa, oon poppari, ja voin kertoa teille pari hyvää tarinaa Jalluista ;) Nähdäään Bristolissa/DT-ssa, voin ottaa kavereita mukaan, niillekin maistuu. Vaihdanpa omakuvaa tän kunniaksi. Just ajattelin ehdottaa tytöille että tulevat katsomaan kun juodaan jalua. Houston, We have a Drinking Problem. |
Herra Rapu 10.09.2005 19:42:30 | |
---|
Pia & Jenni, mä asun Turussa, oon poppari, ja voin kertoa teille pari hyvää tarinaa Jalluista ;) Nähdäään Bristolissa/DT-ssa, voin ottaa kavereita mukaan, niillekin maistuu. Vaihdanpa omakuvaa tän kunniaksi. äää, jätkä yrittää säpiä! |
samulijp 10.09.2005 20:05:46 | |
---|
Kuinkas sattuikin että Jalu lasi oli kädessä? :) Vantteralla ja Ravulla näyttää olevan jotain kerrottavaa, jos kumpikaan enään muistaa mitä tapahtui... "Kaikki muu paitsi musiikki on turhaa" Mnet |
Feggy 10.09.2005 20:09:37 | |
---|
Jalu maistuu pahalta ja siitä tulee kipeäksi. Vodka on pareeta. |