Mazah 06.06.2003 14:56:28 | |
---|
Haluaisin kuulla kun oon vieläkin hankkimassa tommosta, joten jos jollain on niin laittakaa linkkejä tai kertokaa mistä saa, please! Yritin jo kerran aikasemminkin eikä mitään tullut.. Don't eat that yellow snow... |
Haluaisin kuulla kun oon vieläkin hankkimassa tommosta, joten jos jollain on niin laittakaa linkkejä tai kertokaa mistä saa, please! Yritin jo kerran aikasemminkin eikä mitään tullut.. Ihan hyvää jälkeä sillä tulee..jos vain äänilähteet ja mikit ovat kunnossa. Tuossa jotain INCA:lla rumpukonetaustan päälle nauhoitettua kitaranrämpytystä : www.kuvat.org/inca.mp3 . Niin en sano että tuossa olisi äänilähteet ja mikit mitenkään ideaalisti. |
PBL! 06.06.2003 15:20:17 (muokattu 06.06.2003 15:39:29) | |
---|
Perustelkaa. |
mikke 07.06.2003 01:35:43 | |
---|
|
PasiB 07.06.2003 10:05:52 | |
---|
Ihan hyvää jälkeä sillä tulee..jos vain äänilähteet ja mikit ovat kunnossa. Tuossa jotain INCA:lla rumpukonetaustan päälle nauhoitettua kitaranrämpytystä : www.kuvat.org/inca.mp3 . Niin en sano että tuossa olisi äänilähteet ja mikit mitenkään ideaalisti.Mikä rumpukone sulla on tuossa käytössä? Hei, miten tää soitetaan.. |
JKantonen 09.06.2003 10:20:54 | |
---|
Mikä rumpukone sulla on tuossa käytössä? Se on tuo Reason 2:sen rumpalisti. |
Jabbe 09.06.2003 11:25:13 (muokattu 09.06.2003 11:30:37) | |
---|
Huom! Jos kuuntelet, niin kommentoit... :) Inca88-kortti on näissä ollut käytössä: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &o=0&x=af03ff4f4b&co=60http://muusikoiden.net/keskustelu/p … &o=0&x=8316c5952d&co=30http://muusikoiden.net/keskustelu/p … 2&o=0&x=d69162ebde&co=0 Sen verran toki voin lisätä, että etuasteena käytin Spirit Folio SX:n etusia, sekä synat/sähkörummut menivät ensin mikserin läpi ja siitä inca88n läpi koneeseen, ja takaisin mikseriin jsota kuunteluun. Ja monitoreina Yamahan MS202 -aktiivimonitoreja, joilla miksaus meni luonnollisesti perseelleen, ei ole mitkään studiomonitorit näet.. :D Kortti on äänenlaadultaan ihan hyvä, varsinkin jos miettii hintaa, ja 8i/o on kyllä parhaita puolia. Digiulostuloja en ole koskaan kokeillut. Mutta kortista varoituksen sana: ongelmia tulee olemaan. Jos midiä tarvitsee, niin kannattaa hommata se midikortti samalta valmistajalta, sillä Soundblasterin kanssa tulee varmasti häikkää. Myös latenssi saisi olla pienempi, äänitettäessä tämän olen hoitanut mikserin kautta kuuntelemalla, mutta midin kanssa soittaessa esim. softasynia (varsinkin Reason) tuli ainakin minulla huomattavia ongelmia, vaikka konetehoa pitäisi olla riittävästi (1200mhz, 512mt DDRRAM). Vierivä sämpylä ei sammaloidu. |
Anarkiapurilainen 09.06.2003 13:23:06 | |
---|
Signaaliin vaikuttavia tekijöitä on niin paljon muita kuin itse äänikortti, että se että jokin biisi on nauhoitettu Incalla ei kerro juuri mitään. Nyt ollaan juuri 4 päivää nauhoiteltu Incalla rumpuja ja lauluja, ja ei ainakaan Incasta johtuvia ongelmia ole ollut (tosin eipä ole kortin omia etusia käytetty mihinkään, että niistä ei voi sanoa mitään) Hassu juttu muuten Incasta ja toimivuudesta. Joka paikassa oli suositeltu että nauhoituksiin tulee tehdä oma laitteistoprofiili XP:ssä. Äänittäjämme teki kuuliaisesti sessioita edeltävänä päivänä uuden profiilin äänityksille ja poisti sieltä kaiken ylimääräisen roinan. Mystisesti rumpusoundeja säätäessä kone alkoi boottailemaan 1-2 tunnin välein itsekseen. Ratkaisu tähän: käytetään tavallista profiilia jossa taustalla pyöriin Nortonin firewallit sun muut turhat paskat. Ei mitään ongelmia suorituskyvyn kanssa, systeemi on toiminut kuin junan vessa (tai ehkä jopa paremmin, en oikein perusta tuosta kielikuvasta) "Free your mind and your ass will follow" |
JKantonen 09.06.2003 13:26:45 | |
---|
Mystisesti rumpusoundeja säätäessä kone alkoi boottailemaan 1-2 tunnin välein itsekseen. Ratkaisu tähän: käytetään tavallista profiilia jossa taustalla pyöriin Nortonin firewallit sun muut turhat paskat. Ei mitään ongelmia suorituskyvyn kanssa, systeemi on toiminut kuin junan vessa (tai ehkä jopa paremmin, en oikein perusta tuosta kielikuvasta) Heh, ihan mielenkiintoinen ratkaisu mutta ei tuota nyt ihan kaikille voi suositella. |
Mazah 18.06.2003 19:44:38 | |
---|
Oisko vielä lisää joitan hevimpää kamaa? Varsinkin rumpuja ja raskas säröistä kitaraa haluaisin kuulla. Mutta kiitos silti. Don't eat that yellow snow... |
DieC1 18.06.2003 22:20:24 | |
---|
Pääni irti kuvittelin ja huusin, että kumpi meistä on minä; PÄÄNI vai KEHO? |