Aihe: Negative Raahessa eilen 31.5.
1
kusve
01.06.2003 15:14:38

Olipas huippua.. ite olin soittamassa lämppäri-bändissä ja varmaan koko tilaisuuden ajan sielä oli samat 20 ihmistä.. :D
oli muuten kamat pikkusen(!) liian isolla! tahto ainaki oma soitto mennä puuroksi.. :/
Ihan hyvä meininki oli Negativen pojilla.. :D
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Loony
01.06.2003 21:40:04
0nnexxxx 0lk00x
Raato.
02.06.2003 19:05:44
ja varmaan koko tilaisuuden ajan sielä oli samat 20 ihmistä.. :D

20 ihmistä? Eikö tämän Negativen pitänyt olla nyt kovassa huudossa?
Mutta miksei minulle ole kerrottu kaikkea?
Bonham
02.06.2003 22:51:06
Oliko kyseinen keikka k-18 paikassa? Se saattaisi selittää yleisökadon kyseisen bändin kohdalla...
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan)
kusve
05.06.2003 17:47:04

Oliko kyseinen keikka k-18 paikassa? Se saattaisi selittää yleisökadon kyseisen bändin kohdalla...

ei kyllä keikka oli ihan "ikärajattomassa" paikassa, mutta katos ku oli omalla kylällä kolmessa paikassa näille tarpeeksi vanhoille menoa ja sitte ku oli nii kiva ilma nii nämä alaikäset oli sitte tuola rannassa ottamassa kuppia ku sielä keikkapaikalla oli katos nollaraja ja vielä 4euron sisäänpääsymaksu... todella tiivis tunnelma... ;)
...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Walrus
06.06.2003 12:55:02
ei kyllä keikka oli ihan "ikärajattomassa" paikassa, mutta katos ku oli omalla kylällä kolmessa paikassa näille tarpeeksi vanhoille menoa ja sitte ku oli nii kiva ilma nii nämä alaikäset oli sitte tuola rannassa ottamassa kuppia ku sielä keikkapaikalla oli katos nollaraja ja vielä 4euron sisäänpääsymaksu... todella tiivis tunnelma... ;)

Toi nollaraja on kyllä hyvä konsti vähentää yleisöä huomattavasti ja pilata keikkatunnelma. Kerran soittanu holittomassa tapahtumassa ja sai olla viimeinen kerta.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
kusve
10.06.2003 10:13:31

Samoin. Vitutti juoda kaljaa kitaristin Porchessa kun ei sisällä "saanut".

en tiijä oisko tuola saanu esiintyjät juoda mut Negativella oli kyllä melko hyvä känni päällä... kuulemma oli toinen kitaristi kadonnut illan aikana sitte... :D
Dumb
10.06.2003 12:54:47

Samoin. Vitutti juoda kaljaa kitaristin Porchessa kun ei sisällä "saanut".

Onko se kalja sitten tärkein asia keikoilla? Eikö selvin päin tule hyvää fiilistä soittamisesta?
salmivaara
10.06.2003 14:05:06

Onko se kalja sitten tärkein asia keikoilla? Eikö selvin päin tule hyvää fiilistä soittamisesta?

Ei välttämättä tärkein, mutta tärkeimpien joukossa kuitenkin.
Hell yeah!
kusve
11.06.2003 20:03:07

Ei välttämättä tärkein, mutta tärkeimpien joukossa kuitenkin.

minä oon kerran ollu keikalla missä minä ja muut (komppikitaristia lukuunottamatta) oli ihan umpitunnelisa ja sen vannon ette koskaan enää! tai no ehkä yhen pullon voi ottaa ennen keikkaa mut loput otetaan sitte keikan jälkeen! ja se on jämpti! :D
arcana
15.06.2003 07:03:27
Eikö sen bändin homma ole kuitenkin yrittää soitannollaan viihdyttää porukkaa, eikä kännissä heilua lavalla ja soitella mitä sattuu sitten.
salmivaara
16.06.2003 10:32:22

Eikö sen bändin homma ole kuitenkin yrittää soitannollaan viihdyttää porukkaa, eikä kännissä heilua lavalla ja soitella mitä sattuu sitten.

Oletan että tämä oli ainakin osittain minulle suunnattu? Lähetä minulle tyhjä CD ja/tai VHS-kasetti niin pistän tulemaan sulle meidän "känni-keikan", jonka jälkeen voit ruikuttaa tuosta miten sattuu soittamisesta.
Hell yeah!
kusve
17.06.2003 21:11:25

Oletan että tämä oli ainakin osittain minulle suunnattu? Lähetä minulle tyhjä CD ja/tai VHS-kasetti niin pistän tulemaan sulle meidän "känni-keikan", jonka jälkeen voit ruikuttaa tuosta miten sattuu soittamisesta.
toisilla se onnistuu kännissäki, toisille ei saa mitään soittimen tapaista antaa ku ne on vähä ottanu... ;)
salmivaara
18.06.2003 12:55:13

toisilla se onnistuu kännissäki, toisille ei saa mitään soittimen tapaista antaa ku ne on vähä ottanu... ;)

Riippuu päivästä :)
Hell yeah!
jarkkkk
18.06.2003 12:59:58
oli miten oli, negative sukittaa..
roses are red, violets are blue, i'm a schitzophrenic and so am i.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)