Heissi 08.09.2005 22:36:54 | |
---|
onko missään mitään synopsista mitä siä on käyny tähän mennessä? Lyhyesti: Se yks ukko on näätäilly sitä yhtä eukkoa ja Veli Ponteva on opettanu jöngloorausta muille. Velistä ei pidetty. Sai kenkää. Se yksi hanu (antti?) on etääntyny porukasta koska lauloi heliumäänellä pyllypanolaulua. Eli aika tylsää. |
Jormaz 08.09.2005 23:04:30 | |
---|
Edelleen paska ohjelma, huh. Mutta pakko välillä vilkuilla että voi jatkaa haukkumista. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Johnny Buzz 09.09.2005 09:30:17 | |
---|
Eipä tuo juuri kyllä eroa kansainvälisistä versioista. Samaa meininkiä kuin muualla ainakin niistä paristakymmenestä minuutista pääteltynä, jotka olen jaksanut katsoa. Saas nähä, mitä tänään näkyy, kun ovat kuulemma eilen saaneet sinne bisseä ja siideriä. Jokohan alkais vihdoinkin jotain tapahtumaan? www.soulstab.com
Soulstab live 9.9.2005 @ Down Town, Turku w/ Rozzy Randall and the Roller Bastards & the Sheena Hyenas |
R.Cooley 09.09.2005 09:33:38 | |
---|
Eipä tuo juuri kyllä eroa kansainvälisistä versioista. Samaa meininkiä kuin muualla ainakin niistä paristakymmenestä minuutista pääteltynä, jotka olen jaksanut katsoa. Saas nähä, mitä tänään näkyy, kun ovat kuulemma eilen saaneet sinne bisseä ja siideriä. Jokohan alkais vihdoinkin jotain tapahtumaan? Montako näitä on aikaisemmin näytetty? eikös Subtv:llä ole näytetty ainakin kaksi ulkomaalaista BigBrotheria? |
nikomati 09.09.2005 10:53:05 | |
---|
antais niille nyt saatan hiukan viinaa, nii alkais tapahtumaan vihdoin jotain mielenkiintosta. Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Tempura 09.09.2005 10:55:35 | |
---|
antais niille nyt saatan hiukan viinaa, nii alkais tapahtumaan vihdoin jotain mielenkiintosta. Plikka kertoi yöllä puhelimessa että niille juotettiin viinaa ja ne noloili ja lääppi toisiaan ja oli kännissä tyhmiä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
vanttera 09.09.2005 12:47:49 | |
---|
Plikka kertoi yöllä puhelimessa että niille juotettiin viinaa ja ne noloili ja lääppi toisiaan ja oli kännissä tyhmiä. Vau, omaperästä! *h4liih* |
Rattata 09.09.2005 12:50:25 | |
---|
Plikka kertoi yöllä puhelimessa että niille juotettiin viinaa ja ne noloili ja lääppi toisiaan ja oli kännissä tyhmiä. Onks ne suomalaisia? valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |
Plikka kertoi yöllä puhelimessa että niille juotettiin viinaa ja ne noloili ja lääppi toisiaan ja oli kännissä tyhmiä. No niin, nyt alkoi tapahtumaan. Tuoreimmat BB-uutiset luettuani voin vain todeta että kännisekoilujen jälkimainingit olivat mitä rapeimmat. Tästä se lähtee! "Etsin itseäni, mmm." |
hanhjelm 09.09.2005 18:23:31 (muokattu 09.09.2005 18:23:48) | |
---|
Plikka kertoi yöllä puhelimessa että niille juotettiin viinaa ja ne noloili ja lääppi toisiaan ja oli kännissä tyhmiä. Kyllä! Jos lähettäisin subille oikein anelevan kirjeen niin pääsisinköhän vielä mukaan? Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
Tempura 10.09.2005 00:24:43 | |
---|
Kyllä! Jos lähettäisin subille oikein anelevan kirjeen niin pääsisinköhän vielä mukaan? Heh, mä voin briiffata teitä väliajoin kun tuo yksi innostui vahtaamaan niitä tolloja netistä. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
Heissi 10.09.2005 00:55:11 | |
---|
Tänään oli kyllä ihan viihdyttävä jakso. Kyllä sille hetken ääneen hekotti kun tyypit hanuili pikkusievissä siellä tunnustushuoneessa vai mikä lieneekään. "Hei bigbrother... mä oon kuullu et sä oot homo." |
Jkob 10.09.2005 10:18:56 | |
---|
Tänään oli kyllä ihan viihdyttävä jakso. Kyllä sille hetken ääneen hekotti kun tyypit hanuili pikkusievissä siellä tunnustushuoneessa vai mikä lieneekään. "Hei bigbrother... mä oon kuullu et sä oot homo." Tuo oli kyllä hauska juttu, eipä siinä taas mitään muuta ollutkaan. Oikeastaan se koko episodi siellä itkemishuoneessa oli suht. hauska. Muuten meni taas hermot :) Omena ***seessä pitää homot loitolla |
Keppis 10.09.2005 11:17:58 | |
---|
Yks nainen on mun kotipaikkakunnaltani ja olen ollut hänen poikansa kanssa samassa koulussa ja hänen poikansa on ollut useilla keikoillamme! Mikä vitun clean-kanava?
http://www.mikseri.net/fobia |
Phobophile 10.09.2005 11:52:08 | |
---|
Yks nainen on mun kotipaikkakunnaltani ja olen ollut hänen poikansa kanssa samassa koulussa ja hänen poikansa on ollut useilla keikoillamme! Melkein sukua julkkikselle siis. Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
hanhjelm 10.09.2005 12:25:20 (muokattu 10.09.2005 12:26:30) | |
---|
Mä vaan yhtä juttua ihmettelen.. Siis sehän on ihan selkeesti homo ketä kisuttaa sitä Hannaa! Isosiskon kaveri on homo ja sekin oli ollut kuulemma samaa mieltä. Ja kyllähän homo homon tunnistaa. Näemmä yrittää kuitenkin kovasti olla hetero! Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |
nikomati 10.09.2005 13:58:02 | |
---|
Mä vaan yhtä juttua ihmettelen.. Siis sehän on ihan selkeesti homo ketä kisuttaa sitä Hannaa! Isosiskon kaveri on homo ja sekin oli ollut kuulemma samaa mieltä. Ja kyllähän homo homon tunnistaa. Näemmä yrittää kuitenkin kovasti olla hetero! joo, samaa mieltä! mutta oli hauska jakso ekan kerran. lisää vaan viinaa koneeseen nii alkaa tulla seksiä ja tappeluita kehiin! :) Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
DJKaaos 10.09.2005 15:08:46 | |
---|
Mä vaan yhtä juttua ihmettelen.. Siis sehän on ihan selkeesti homo ketä kisuttaa sitä Hannaa! Isosiskon kaveri on homo ja sekin oli ollut kuulemma samaa mieltä. Ja kyllähän homo homon tunnistaa. Näemmä yrittää kuitenkin kovasti olla hetero! Jos se on niitä, joille kelpaa kaikki... Se ei ehkä yritä homostella kenenkään äijän kanssa ku sais kuitenkin pleksiin tuolla... Tosin se keesi-antti voi myös olla joku semmonen. Hyi Hyi. Vain kuolleet kalat uivat virran mukana. |
Keppis 10.09.2005 16:33:32 | |
---|
Melkein sukua julkkikselle siis. Vähä niinQ. Mikä vitun clean-kanava?
http://www.mikseri.net/fobia |
hanhjelm 10.09.2005 17:01:33 | |
---|
Tosin se keesi-antti voi myös olla joku semmonen. Hyi Hyi. Sehän ilmotti että on ollu miehen kanssa. Mut määritteli ittensä kuitenkin heteroks. Aina noita homoja päästetään telkkariin! Kärpijoki on miehistä komein, suurin ja fiksuin. |