rahvas 08.09.2005 09:57:49 | |
---|
Meinasin ensin pistää tabulatuurit -osastolle, mutta pistänkin tänne. Osoittaa miten suuresti ja sokeasti teihin luotan :) Viikonloppuna olin Helsingissä "kulttuurimatkalla" ja sunnuntaina Huvilateltassa kuuntelin mm. Ville Leinosen esittämän yhdenmiehenversion Juhamatin kappaleesta "Tahdon luottaa" (tms.) Olisikohan kenellekään sanoja (tai jopa sointuja!) kyseiseen viisuun.. Alkuperäinen versio on kai aika pliisu, mutta Ville veti kyllä hienosti. Sitä sanotaan kai tulkitsemiseksi. Ei kuulu normaaliin humppabasistin sanavarastoon.. ps. Oli muuten aika huikaiseva kavalkaadi tuo Huvilateltan sunnuntai. Tuli kuunneltua 6 tuntia tauotta.. - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |
jon lord 08.09.2005 19:11:56 | |
---|
Viikonloppuna olin Helsingissä "kulttuurimatkalla" ja sunnuntaina Huvilateltassa kuuntelin mm. Ville Leinosen esittämän yhdenmiehenversion Juhamatin kappaleesta "Tahdon luottaa" (tms.) Olisikohan kenellekään sanoja (tai jopa sointuja!) kyseiseen viisuun. Tiedätkö onko tuo uudempaa vai vanhempaa tuotantoa? Jos vanhempaa niin multa saattaa löytyä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Tiedätkö onko tuo uudempaa vai vanhempaa tuotantoa? Jos vanhempaa niin multa saattaa löytyä. Öh. Enpä tiedä... täytyy vielä varmistella tuo kappaleen nimikin. "Kenelle kelpaisin, kenelle riittäisin" -tyyliin menee kertosäkeen sanat. Otan tarkemmin selvää. Juhamatin tuotanto kun ei ole niin kauhean tuttua... - Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. - |
U.Honey 09.09.2005 10:56:06 (muokattu 09.09.2005 10:57:09) | |
---|
ei sittenkään mitään. My name is Baron, U.Honey Baron. |
WanhaWetäjä 09.09.2005 20:42:25 | |
---|
Öh. Enpä tiedä... täytyy vielä varmistella tuo kappaleen nimikin. "Kenelle kelpaisin, kenelle riittäisin" -tyyliin menee kertosäkeen sanat. Otan tarkemmin selvää. Juhamatin tuotanto kun ei ole niin kauhean tuttua... Trioli?Joskus oon vetänyt jossain,nuoteista ei tietoo,ei tämmöset prima vista miehet mitään noposia tarvi... nimi lienee kuitenkin "Voitko luottaa"... humppa on kaunista ja haitari vuotaa.. |
backwood 09.09.2005 20:55:39 | |
---|
täytyy tunnustaa että joskus olen kyseisen herran kanssa tehnyt useammankin vuoden töitä mutta tätä biisiä en ainakaan tuolla nimellä tunne...ehkä ei kuulunut ohjelmistoon. humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa.... |
manjaana 09.09.2005 21:34:38 | |
---|
Trioli?Joskus oon vetänyt jossain,nuoteista ei tietoo,ei tämmöset prima vista miehet mitään noposia tarvi... nimi lienee kuitenkin "Voitko luottaa"... Voinko luottaa on biisi ja ainakin jossakin Poptorin dvd:ssä oon nähny/kuullu sen, samasta löytyy myös Voitko unohtaa biisi.. Olo kuin Aku Ankalla... |