Angus 07.09.2005 15:16:01 | |
---|
Mutta tuokin vissiin on käytetty ? ... ja? "When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down" |
sagnakateih 07.09.2005 15:34:30 | |
---|
Jepjep, voisi kyllä tsekkailla. On sen verran asiallista tavaraa tuola myynnissä. |
Cocktus 07.09.2005 15:41:17 | |
---|
... ja? Kuten topicin aloittaja jo mainitsi, VHS kuluu käytössä. Ei ole kovin kiva katsoa livetallennetta jossa kuva sekä ääni räpsyy. |
Angus 07.09.2005 16:12:11 | |
---|
Kuten topicin aloittaja jo mainitsi, VHS kuluu käytössä. Ei ole kovin kiva katsoa livetallennetta jossa kuva sekä ääni räpsyy. Niin no kuten totesin, omat kokemukseni käytettyjen VHS-kasettien ostosta netistä ovat pelkästään positiivisia, jokainen on priimakunnossa. Tuonkin tuotteen kuvauksessa kerrotaan kasetin olevan loistokunnossa. Varmasti on rahansa arvoinen. Ja eikä tää nyt varsinainen hyökkäys ollut rumpalia kohtaan, vaan yleisesti ottaen tuota mainitsemaani ilmiötä kohtaan. "When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down" |
drummer88 07.09.2005 16:20:35 | |
---|
Ja eikä tää nyt varsinainen hyökkäys ollut rumpalia kohtaan, vaan yleisesti ottaen tuota mainitsemaani ilmiötä kohtaan. En minä sitä sillä ottanukkaan. Eikä sen niin väliksi vaikka oliski. Kyllähän tuolla myyjällä näytti ainaki positiivistä kommenttia olevan. The Art Of Shredding |
BMF 07.09.2005 23:14:08 | |
---|
Kuten topicin aloittaja jo mainitsi, VHS kuluu käytössä. Ei ole kovin kiva katsoa livetallennetta jossa kuva sekä ääni räpsyy. Eipä ole ei, tajuaisivatpa laittaa tuon tallenteen dvd:lle. Olis varma ostos, mutta epäilen vahvasti, että näin ei tule koskaan käymään. En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
Ben_D 07.09.2005 23:16:36 | |
---|
Eipä ole ei, tajuaisivatpa laittaa tuon tallenteen dvd:lle. Olis varma ostos, mutta epäilen vahvasti, että näin ei tule koskaan käymään. Mä siirrän sen DVD:lle kunhan ehtii. Video -> DVD tallennin. |
Angus 07.09.2005 23:21:00 | |
---|
Mä siirrän sen DVD:lle kunhan ehtii. Video -> DVD tallennin. Mulla on tosta jo aiemmin mainitsemastani AC/DC:n Let There Be Rock - The Moviesta tollanenkin kopio, ajattelin että olisi mukavampi katsella DVD:ltä kuin VHS:ltä... jostain syystä kuitenkin aina se VHS vaan eksyy sisään kun rupean tota videota kattomaan. Kyllä siinä on sitä jotakin, kun saa ne oikeat kannet avata ja heittää sen oikean kasetin sisälle. No ehkä tolla on mulle jotain "nostalgia" tyyppistä arvoa... "When Peer Günt plays, people fly around and trees fall down" |
BMF 08.09.2005 01:45:58 | |
---|
Mä siirrän sen DVD:lle kunhan ehtii. Video -> DVD tallennin. Joo, mutta jos se on nyt jo paskalaatunen liiasta katsomisesta ;) , niin ei se sinne dvd:lle yhtään parempilaatusena tule, vaikka kuinka nauhottelis. En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |
Ben_D 08.09.2005 08:30:27 | |
---|
Joo, mutta jos se on nyt jo paskalaatunen liiasta katsomisesta ;) , niin ei se sinne dvd:lle yhtään parempilaatusena tule, vaikka kuinka nauhottelis. Vaan kun se ei ole paskalaatunen. Ei noita määräänsä enempää jaksa katsoa. |
Vaan kun se ei ole paskalaatunen. Ei noita määräänsä enempää jaksa katsoa. Eipä ei, mutta paha rypistää, jos paska on jo housussa. ;) En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin. |