Aihe: Humppapikkujoulut?
1 2 3 4 5 6 7 8 917 18 19 20 21
aisa
08.09.2005 10:44:17
toi mörköhommeli oli kyllä ihan selekeetä parhautta!!!
sviddu että osaa olla hauskaa...
"alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!"
El Condor
08.09.2005 10:46:09
Kerran oltiin Espoon jossain päiväkodissa harjakaisissa ja kaveri kevensi tunnelmaa ennen johtajan puhetta ja sanoi että nyt voisi olla sopiva paikka soittaa pianolla vaikka ,mörkö se lähti piiriin ja toivottaa samalla johtaja puhumaan. Sieltä tuli ihan helvetin ruma vanha nainen puhumaan ja koko rakennusporukka oli ihan hiljaa. Kaikenlaista on sattunut.

Joskus soitettiin hääkeikka jossa sulhanen oli vähän yli 40 ja morsian vähän varttuneempi, n. 60. Ennen keikkaa sitten raakattiin takahuoneessa biisilistasta sellaisia, jotka voitaisiin kokea vittuiluksi: Nuori Rakkaus, Kaunis Nainen yms. (Meillä oli tällainen 60-lukupainotteinen ohjelmisto).

No, häävalssit oli vedetty ja perussetti piti pyöräyttää käyntiin.

Laulaja: Mitä mennään?
Minä: Mennään vaikka Diana.
Laulaja: Suomeks vai englanniks?
Minä: Suomeks.

Sitten kun biisi lähti käyntiin, iski oivallus, mutta liian myöhään. Laulaja oli jo ehtinyt päästää ekan säkeen suustaan:

- Päivittäin saan kuulla sen, ikäisesi ole en...

Onneksi yleisö tai hääpari ei tuntunut noteeraavan. Ois voinu tulla sanomista.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
ÄM
08.09.2005 14:50:00

Ravintola Telakkahan olis ihan vitun ihana paikka. PA:t valmiina ja teatteriravintolana sielä on jos millaista performanssia. Tosin taitaa olla sielä ohjelma aika pitkälle lukkoon lyötynä. Mutta kannattaa sitäkin varmaan kysyä. Just siis sillä meiningillä, että normi-ilta, puoli yllättäen, ottaa lavan haltuun M-netin humppa-miitti-pikkujoulut. Paikassa on muuten saunakin.
faith
08.09.2005 14:55:42
Jos mie koukkaisin tästä Rovaniemelle ja alottaisin ne ravintolavaunujutut jo sieltä? ...olisko vapaaehtosia kantaan minut pois junasta Tampereen kohilla?
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
rahvas
08.09.2005 15:01:07
Telakkaa mietin myös. Voisi tarjoilla niille vähän poikkitaiteellista ohjelmistoa :D Paapan Kapakassa (tai mikä Paapas Jazz Bar se nykyään onkaan) taitaa olla vähän liian kovatasoinen yleisö. Ja perjantait varmaan aika pitkälle jo jazz-jameille varattu.

Bar Virtanen kävi myös mielessä, mutta se taitaa olla enempi rock/pop -mesta. Ja yksi paikka jossa ollaan taatusti musiikkiystävällisiä, avoimia uusille ideoille olisi Kujakolli Pispalassa. Mutta en tiedä miten siellä(kään) uppoaisi raaka humppa...
- Basso on meidän bändin munat. Mutta hevonen se on ruunakin. -
El Condor
08.09.2005 15:05:30
Jos mie koukkaisin tästä Rovaniemelle ja alottaisin ne ravintolavaunujutut jo sieltä? ...olisko vapaaehtosia kantaan minut pois junasta Tampereen kohilla?

Jos meinaat jo Roissa aloittaa tunnelmaan virittäytymisen, niin eiköhän Tampereen kohilla jo junan muut matkustajat ja konnarikin auta sinut ilomielin pois.

Otahan se baritonis mukaan, niin rutkutamme parit kaihoisat mollivalssit. Oon nimittäin joskus tehny parit arrit rumpetti/barska-osastolle.
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
vanhami
08.09.2005 15:09:11
Siis voisihan ravintolan varata alkuillaksi (esim 19-22) pelkästään humpan riemuihin ja loppuillasta, kun humpan suuret sanansaattajat alkaa olemaan per*eet, niin sit voisi jatkua normaali ohjelma.
faith
08.09.2005 15:09:17
Jos meinaat jo Roissa aloittaa tunnelmaan virittäytymisen, niin eiköhän Tampereen kohilla jo junan muut matkustajat ja konnarikin auta sinut ilomielin pois.

Otahan se baritonis mukaan, niin rutkutamme parit kaihoisat mollivalssit. Oon nimittäin joskus tehny parit arrit rumpetti/barska-osastolle.

No siis ihan vakavasti ottaen, mien taija ehtiä mihinkään tammikuussa "/ Ja sitä paitsi se on köyhälle opiskelijalle melkonen tikki lähteä reissaan toiselle puolelle Suomea. Harmi. Mie luulen että ottasin B&S:n jos jotaki, se sujuu toistaseksi vielä paremmin =)
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
baron
08.09.2005 17:43:26

:D Paapan Kapakassa (tai mikä Paapas Jazz Bar se nykyään onkaan) taitaa olla vähän liian kovatasoinen yleisö.

Tä, mikä se sellainen on?
Voidaan soittaa niille vähän yksinkertaisempaa humppaa, että pysyvät mukana.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
jon lord
08.09.2005 19:06:30
..Siinä sitä vasta kerkeekin ravintolavaunussa istua.=)

Kuinkas moni teistä on vääntänyt junan vaunussa humppaa? Minä poika sen olen tehnyt. Erään Tampereen lähistöllä olevan kylpylä laitoksen palveluksessa nykyään olevan äänimiehen silloisen basso taiteilijan ja hänen vaimonsa kanssa kerran Tre-Turku välillä tanssit junan vaunussa ja tyhjässä vaunussa takaisin. Psykedeelinen kokemus. WW..eräs yhteinen tuttu rumpalimme on kokenut saman ekstaasin.
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
isojussi
08.09.2005 21:49:18
Jaa Paapassa kovatasoinen yleisö - HOHO!

Sithän on toi Tulliklubi.

Net vois kovinkin innostua moisesta miitistä.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
aisa
08.09.2005 21:52:29
Jaa Paapassa kovatasoinen yleisö - HOHO!

Sithän on toi Tulliklubi.

tanssi.Net vois kovinkin innostua moisesta miitistä.
manjaana
08.09.2005 22:19:12
.tanssi.Net vois kovinkin innostua moisesta miitistä.

Meillähän oli just Napiksella miitti, ei sitä nyt alvariinsa...
mennään ettei kasva jäkälää..
aisa
08.09.2005 22:20:21
Meillähän oli just Napiksella miitti, ei sitä nyt alvariinsa...

toi oli vaan niin houkuttelevasti tossa etten voinu jättää käyttämättä... 8)
manjaana
08.09.2005 22:25:06
toi oli vaan niin houkuttelevasti tossa etten voinu jättää käyttämättä... 8)

Houkutuksille altis siis.. ;o))
mennään ettei kasva jäkälää..
aisa
08.09.2005 22:26:29
Houkutuksille altis siis.. ;o))

kröhöm..! (selvittää muka kurkkuaan..)
mack the knife
09.09.2005 02:21:49
Joo, mä kanssa sitä mieltä, että jos jotenkin muuten kuin viikonloppuna. Ne harvat rempat sattuu niihin kuitenkin, niin siinä sitä taas ollaan.
Kansan koti, kotiko? Hällä väliä, tico tico...
baron
09.09.2005 05:43:24

Joo, mä kanssa sitä mieltä, että jos jotenkin muuten kuin viikonloppuna. Ne harvat rempat sattuu niihin kuitenkin, niin siinä sitä taas ollaan.

Tää nyt on vähän kaksiteräinen miekka, siviiliduunareilla keskellä viikkoa vaatisi parin päivän loman/virkavapaan ottamista ja sijaisen hankkimista etc.
Kyllä mulle ainakin vuoden alku uuden vuoden jälkeen on ollut hiljaisinta keikkarintamalla.
The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument.
buntta
09.09.2005 07:27:56
Joskus soitettiin hääkeikka jossa sulhanen oli vähän yli 40 ja morsian vähän varttuneempi, n. 60. Ennen keikkaa sitten raakattiin takahuoneessa biisilistasta sellaisia, jotka voitaisiin kokea vittuiluksi: Nuori Rakkaus, Kaunis Nainen yms. (Meillä oli tällainen 60-lukupainotteinen ohjelmisto).

No, häävalssit oli vedetty ja perussetti piti pyöräyttää käyntiin.

Laulaja: Mitä mennään?
Minä: Mennään vaikka Diana.
Laulaja: Suomeks vai englanniks?
Minä: Suomeks.

Sitten kun biisi lähti käyntiin, iski oivallus, mutta liian myöhään. Laulaja oli jo ehtinyt päästää ekan säkeen suustaan:

- Päivittäin saan kuulla sen, ikäisesi ole en...

Onneksi yleisö tai hääpari ei tuntunut noteeraavan. Ois voinu tulla sanomista.

HOHO. Toi on pahinta. Kamala tilanne, kun just ennen keikkaa hehkutellaan esim paon jaskan kanssa, et mitä ei missään nimessä saa sanoa tai miten ei saa muuttaa laulun sanoja. Aika varmasti juuri se kohta menee aina ..tuiksi.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)