saha 08.09.2005 15:41:00 | |
---|
Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
ninos 08.09.2005 15:45:11 | |
---|
Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
Jukka-Pekka #3. |
Jag 08.09.2005 20:57:04 | |
---|
"Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
LamaAjanElvis 08.09.2005 21:47:40 | |
---|
I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista.
Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4
Romantikkoitkijät#7
Ihmevalittajat#8 |
mistähän johtuu että kun kokeilee pedaalista kuulokkeilla, on ääni ihan ok, mutta kun vetääkin pedaalista piuhan koneeseen käyttäen tuollasta plugia niin ääni on särisevää paskaa puhtaallakin soitettuna...? en tiiä, taattua behringer laatua? Mites se toinen nauhotusmenetelmä eli tuo mikitys? Onnistuisko ihan Shurella ja sit siitä piuhalla suoraan koneeseen vai mitäh? Vai olisiko shuresm57 sittenkään oikea mikki tähän? |
Jag 08.09.2005 21:54:45 | |
---|
meinaatko että kitarasta yllä olevaan pömpeliin ja siitä koneen mikkipaikkaan? näinhän mä olen asian ymmärtäny...eikö sitte onnnistu? Sehän on kummminkin etuaste. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
saha 08.09.2005 21:58:01 | |
---|
en tiiä, taattua behringer laatua? Mites se toinen nauhotusmenetelmä eli tuo mikitys? Onnistuisko ihan Shurella ja sit siitä piuhalla suoraan koneeseen vai mitäh? Vai olisiko shuresm57 sittenkään oikea mikki tähän? Sm57 vaatii etusen. Kai. Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
LamaAjanElvis 08.09.2005 22:05:07 | |
---|
näinhän mä olen asian ymmärtäny...eikö sitte onnnistu? Sehän on kummminkin etuaste. voi olla että mulla on paskat piuhat, paskat plugit ja paska tietokone. se nyt ainakin on selvää että paska pedaali. nimittäin zoom. mutta kuitenkin myös puhtaalla otti helvetinmoisen surinan ja paskasärön äänen päälle vaikka kuulokkeilla/vahvistimen kautta ei mitään vastaavaa ilmennyt. olisko sitten johdot mulla sököt. oon kokeillut myös sonyn halpismikillä jonka laitoin nojaamaan vahvarin eteen, äänenlaatu oli selkeämpi mutta aika kovalla sai huudattaa että jotain edes otti. ei ehkä kohdallani muu auta kun säästä siihen helvetin POD XT:hen. I don't know why my heart beats, i only know it does...Sormet lähtee soundista.
Suhteettomat Toverit Club#3 AKKK#4
Romantikkoitkijät#7
Ihmevalittajat#8 |
overtake 08.09.2005 22:05:26 | |
---|
|
Jag 08.09.2005 22:08:16 | |
---|
Onkos tämä sitten hyvä vekotin? Kenelläkään kokemuksia? Tuskinpa mikään erityinen on, kun on noin halpakin. Siis toi hinta+ että se on edes jotenkuten kykeneväinen koti/yö nauhotteluun on minun ostosyyni perustelut. Laitan heti sitten kommenttia tuosta laitteesa, kun olen sen testatuksi saanut. Samaa lupaili toi nimimerkki Saha. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
saha 08.09.2005 22:19:42 | |
---|
Tuskinpa mikään erityinen on, kun on noin halpakin. Siis toi hinta+ että se on edes jotenkuten kykeneväinen koti/yö nauhotteluun on minun ostosyyni perustelut. Ainakin se on analoginen. Ei mitään digicaccaa. Samoilla motiiveilla liikumme. Laitan heti sitten kommenttia tuosta laitteesa, kun olen sen testatuksi saanut. Samaa lupaili toi nimimerkki Saha. Näino. Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
Jag 08.09.2005 22:23:29 | |
---|
Ainakin se on analoginen. Ei mitään digicaccaa. Samoilla motiiveilla liikumme. . analogisuudesta iso+ tolle spedulle. Onko Behringereistä missään ääniklippei? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
saha 08.09.2005 22:26:36 | |
---|
analogisuudesta iso+ tolle spedulle. Onko Behringereistä missään ääniklippei? Joo, jami87 tekee huomenna koulun jälkeen. Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
Leper Messiah 08.09.2005 22:41:40 | |
---|
niin, tarviikos tämmösten kanssa mitään ohjelmaa sitten? siis tuommosen behringerin boxin jos hankkii... Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Jag 08.09.2005 22:51:59 | |
---|
niin, tarviikos tämmösten kanssa mitään ohjelmaa sitten? siis tuommosen behringerin boxin jos hankkii... kyllähän siihe varmaa joku hyvä ois. Eli kyllä tarvitsee. Joku minua viisaampi saa kertoa minkälaiset on hyviä ja käyttökelpoisia. Uskoisin myös, että löytyy jotain ilmaisohjelmiakin. "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Leper Messiah 08.09.2005 22:52:54 | |
---|
Uskoisin myös, että löytyy jotain ilmaisohjelmiakin. no nämä kyllä kiinnostais. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
-septimisti- 08.09.2005 22:56:39 | |
---|
|
saha 09.09.2005 16:11:49 | |
---|
Ja warena saa Cool Edit Pro 2.0:n, se on aika suosittu softa. Hemmo: "Ennätys! Mie, Saha, Swan, Captain Planet ja Pitkävirta tultiin samalla sekunnilla." Swan: "Tiukka kisa oli. Kaikkien ranteet kunnossa vielä? Naisia olis kyllä saanut olla mukana." |
32788 09.09.2005 16:22:28 | |
---|
voi olla että mulla on paskat piuhat, paskat plugit ja paska tietokone. se nyt ainakin on selvää että paska pedaali. nimittäin zoom. mutta kuitenkin myös puhtaalla otti helvetinmoisen surinan ja paskasärön äänen päälle vaikka kuulokkeilla/vahvistimen kautta ei mitään vastaavaa ilmennyt. Kokeilepa mennä sinne windowsin "mikseriin" ja mene Mikrofoni-kohdan lisäasetuksiin. Jos siinä Microphone-boost-kohdassa on ruksi, niin ei mikään ihme, että kuulostaa paskalta. Ota se pois ja kokeile uudestaan. Jos ei ole ruksia tai ei auta, en voi auttaa enempää. Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
Volle 09.09.2005 17:21:02 | |
---|
Onkos tämä sitten hyvä vekotin? Kenelläkään kokemuksia? Bassomalli on ainaskin mun mielestä erinomainen. Muovikotelon kestävyys toki epäilyttää, mutta esikuvaansa nähden tää on melko halpa. Nam. |