käsi 08.09.2005 20:52:43 | |
---|
eli itsellä on moinen nuppi ja kaappina marsun 4x10, se menee vaihtoon heti ku saan rahat kasaan isompaan. kysymys onkin teille joilla on kokemuksia tuosta nupista että miten te saatte siitä erilaisia soundeja irti, eli mitä pedaaleja käytettä ja miten käytätte kanavia jne. olen aika aloittelija nuppien suhteen ja marshallin suhteen etenkin. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
tommiot 08.09.2005 21:01:19 (muokattu 08.09.2005 21:01:59) | |
---|
Älä ihmeessä kerro minkälaista saundia haet. Mua miellyttävät soundit lähtee JCM800:lla master isolla, preamp pienellä ja SD-1 buustaamassa. Eiköhän sama toimi JCM900:lla, vaikka se taitaa olla enemmän tuollainen surisija. |
Ben_D 08.09.2005 21:03:11 | |
---|
Älä ihmeessä kerro minkälaista saundia haet. Mua miellyttävät soundit lähtee JCM800:lla master isolla, preamp pienellä ja SD-1 buustaamassa. Eiköhän sama toimi JCM900:lla, vaikka se taitaa olla enemmän tuollainen surisija. Mä käytin JCM-800:sta just toistepäin. Preamp lähes täysillä ja master pienemmällä. |
käsi 08.09.2005 21:06:05 | |
---|
Älä ihmeessä kerro minkälaista saundia haet. Mua miellyttävät soundit lähtee JCM800:lla master isolla, preamp pienellä ja SD-1 buustaamassa. Eiköhän sama toimi JCM900:lla, vaikka se taitaa olla enemmän tuollainen surisija. olinpa huonosti asetellut kysymykseni, lähinnä haluan itse rouheita hardrock soundeja mutta samalla haluan ideoita/ohjeita miten olette rakentaneet omaa soundianne, eli juurkin mitä pedaaleja olette käyttäneet välissä jne. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |