Aihe: James hetfield
1 2
Ozzman
17.04.2003 17:55:20
onkohan tämä kyseine herra koskaan ottanut laulutunteja
you´re dedicated to how i´m killing you
Roberto
18.04.2003 11:27:29

Arvaus: piti kerran mennä, mut ostikin sit Autotunen.
Dr.Rubber
18.04.2003 12:42:02
Minä veikkaan, että ei.
Ei kannata tunkea lunta pilluun!
aape
18.04.2003 12:55:54

Muistan lukeneeni että varsinaisia laulutunteja ei, mutta on käynyt muutaman kerran jossain hengitysharjoituksissa.

Voin kyllä sekoittaa johonkin toiseenkin...
-Kun soittotaito ja soundi on kohdallaan, on aika jäädä eläkkeelle-
Woc
18.04.2003 15:36:18

Eikös Jamesillä mennyt Blackin äänityksissä tai kiertueella ääni niin pahasti että se joutui jonkinlaisia tunteja ottamaan.
Pukeudun mustaan koska heräsin tänä aamuna
overthewall
13.05.2003 11:17:48

Siis mä olen varmaan ymmärtänyt väärin. Mutta luulen lukeneeni jostain että James ois lapsena soittanu pianoa laulanut. Ja sitten että Jaym olisi alunperinkin yrittäny laulaa Metallicassa, mutta se ei oikein sopinut siihen musaan. Jayms ois vähän niinku myöhemmin voinu palata takas siihen laulamiseen Black ja Load levyillä.
Fortune
13.05.2003 11:56:13

Ja sitten että Jaym olisi alunperinkin yrittäny laulaa Metallicassa, mutta se ei oikein sopinut siihen musaan. Jayms ois vähän niinku myöhemmin voinu palata takas siihen laulamiseen Black ja Load levyillä.

Hoho, mitäs hemmettiä mies teki ne 4 ensimmäistä levyä?
overthewall
13.05.2003 13:52:59

Hoho, mitäs hemmettiä mies teki ne 4 ensimmäistä levyä?

Tarkotinkin oikeata laulamista enkä mitään mylvimistä.
Wuf
13.05.2003 19:28:51

Kyllä on, ennen tai jälkeen Black albumia, en sen enempi muista. Näin sanottiin Metallicasta kertovassa kirjassa, jonka nimeä en myöskään muista, siinä haastateltiin pääasiassa bändin rumpalia. Mistään äänenmenettämisistä en muista lukeneeni, tyyppi taisi haluta kuulostaa 'ammattimaisemmalta' tjsp.
"Between the dog and wolf / Bared fangs met in intercourse...."
thrashmetallisti
13.05.2003 20:54:31

Ainakin blackin dvd:llä näytetään pätkää kun pojat reenaa The Unforgiveniä ja james heittää ääni käheenä Ulrichille: "Do you want the vocals? Then sing! My voice is very fucked up! I wouldn't ask you to play drums if your arm had fell off!"

Samassa kerto pelänneensä laulutunteja, mutta niistä oli ollut apua, ja jamesin ääni saatiin kondikseen.

Kyllä on, ennen tai jälkeen Black albumia, en sen enempi muista. Näin sanottiin Metallicasta kertovassa kirjassa, jonka nimeä en myöskään muista, siinä haastateltiin pääasiassa bändin rumpalia. Mistään äänenmenettämisistä en muista lukeneeni, tyyppi taisi haluta kuulostaa 'ammattimaisemmalta' tjsp.
Thrash till death!
Ozzman
18.05.2003 19:08:47

Tarkotinkin oikeata laulamista enkä mitään mylvimistä.

Kyllähän sen jo viimestään fade to blackistä huomas te James osaa laulaa vai?
Free friend with every Carlsberg
soppa
20.05.2003 20:44:40
Siis sehän menee niin, että kun Bob Rock tuli Black albumille tuottamaan, niin se käski Jamesin ottaa laulutunteja. Piti kuulemma parantaa artikulaatiota tai jotain. Kyllähän sen viimeistään Garage INC.:illä huomas, että kehitystä oli tapahtunut.
You Can't Stop Rock 'n Roll -Twisted Sister-
Shoggoth
22.05.2003 19:21:49
Ei oole! Mutta hän on joko lahjakas tai sahannut paljon, koska osaa soittaa niin nopeasti. Mutta arvatkaapa mitä! James Hetfield ei ole puoliksikaan niin nopea pikkaamaan kuin luulette. Minä tiedän hänen tekniikkansa salaisuuden ja pystyn itse samaa, mutta teille en sitä kerro.

Varmala. Muukadamuumuu. Kada muu kada muu.

Niin... Siis kysymystähän ei ikinä kannata lukea ennen kuin vastaa siihen. ;)
Kuusi sattumanvaraisesti kirjoituskoneitaan hakkaavaa apinaa tuottaisi 10^50000 vuodessa yhden oikean kirjan. | http://koti.mbnet.fi/shoggoth/bonus/pikku-jim.htm
SkeVibe
22.05.2003 19:28:25

Ei oole! Mutta hän on joko lahjakas tai sahannut paljon, koska osaa soittaa niin nopeasti. Mutta arvatkaapa mitä! James Hetfield ei ole puoliksikaan niin nopea pikkaamaan kuin luulette.

mä en kyllä tajunnu nyt tätä eihän hetfield yleensä edes soittele metallican sooloja? paitsi just niitä hitaita niinku master of puppetsissa on se ennen pääsooloa oleva pikku lirutus.

Minä tiedän hänen tekniikkansa salaisuuden ja pystyn itse samaa, mutta teille en sitä kerro.

niin nopeushan se aina kaiken ratkaisee.:)
Jaettu ilo puolittainen ilo.
Weke
25.05.2003 21:36:14

eihän hetfield yleensä edes soittele metallican sooloja?

Ihmeellisä, minä kun luulin että komppikitaraakin voi soittaa nopeesti.

Blacki-dvd muuten Hetfieldi kehuskeli sillä kun oli vetäny ihan aitona purkkiin ne Nothing else mattersin stemmalaulut. Et se siitä autotunesta, ellei kusettanu kaikkia pahasti. =))
outo_O
02.06.2003 21:34:24
mistä noita dvd tä saa? kirjastosta, netistä?
"sepalus auki"
Ozzman
02.06.2003 22:16:03
mistä noita dvd tä saa? kirjastosta, netistä?

Kaupasta.
Ariel - Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta!
outo_O
03.06.2003 00:51:53
Kaupasta.

jep, näin kysyvä ei tieltä eksy.. saatanan kummajainen palaisit helvetissä..

eli jos et ole "fame paras kitaristi muusikoiden netissä" et myöskään tule saamaan mitään neuvoja..
"sepalus auki"
Ozzman
03.06.2003 13:41:49
jep, näin kysyvä ei tieltä eksy.. saatanan kummajainen palaisit helvetissä..

eli jos et ole "fame paras kitaristi muusikoiden netissä" et myöskään tule saamaan mitään neuvoja..

Anteeksi jos olin töykeä =( Mutta käyppä huuto.netissä niin varmasti löydät.Ainakin minä olen ostanut sieltä jokaisen Metallican videon ja muutaman levyn =)
Ariel - Ei vain puhdasta vaan yllätyspuhdasta!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)