S@mi 05.06.2003 23:12:58 | |
---|
Morjens.. Käykääs muuten vilasemassa mun sivuilta noita kitaratricksejä jos kiinnostaa.. Aika paljon erinäköistä soundi häröilyä..vähemmän tuota soittotekniikkaa, kun se ei itselläänkään ole kovin hyvä :D Pari omaa biisiäkin pyynnöstä tabittanu Osa löytyy ihan suomeksikin, ehkä tuo suomeksi selittäminen ei ole vahvimpiä puolia noissa Eikun tricksejä testaamaan.. www.samianttila.tk |
Ihan kivoja jippoja näytti olevan. En viittinyt tähän aikaan alkaa yrittää koittamaan. |
Jäsen X 06.06.2003 22:17:52 | |
---|
Morjens.. Käykääs muuten vilasemassa mun sivuilta noita kitaratricksejä jos kiinnostaa.. Aika paljon erinäköistä soundi häröilyä..vähemmän tuota soittotekniikkaa, kun se ei itselläänkään ole kovin hyvä :D Pari omaa biisiäkin pyynnöstä tabittanu Osa löytyy ihan suomeksikin, ehkä tuo suomeksi selittäminen ei ole vahvimpiä puolia noissa Eikun tricksejä testaamaan.. www.samianttila.tk Ei toimi. Ekalla kerralla toimi mutta ei enää. Missä vika? "The page cannot be found" |
S@mi 06.06.2003 23:03:59 (muokattu 06.06.2003 23:18:20) | |
---|
Ei toimi. Ekalla kerralla toimi mutta ei enää. Missä vika? "The page cannot be found" Joo, S O N E R A N VIKA!! H#%)%#)%n #%#)=%( joku kerta mä meen taas moikkaamaan niitä pesäpallomailan kanssa... Lähiaikoina toiminu kyllä moitteettoman hyvin, mutta taas serveri pamahfi F"€K!! edited: hatemailia lähti...taas vaihteeksi. Lupasivat aikasemmin laittaa tuon kuntoon, mutta ei paljon siltä taas näytä! |
Jäsen X 07.06.2003 14:29:18 | |
---|
Joo, S O N E R A N VIKA!! H#%)%#)%n #%#)=%( joku kerta mä meen taas moikkaamaan niitä pesäpallomailan kanssa... Lähiaikoina toiminu kyllä moitteettoman hyvin, mutta taas serveri pamahfi F"€K!! edited: hatemailia lähti...taas vaihteeksi. Lupasivat aikasemmin laittaa tuon kuntoon, mutta ei paljon siltä taas näytä! Käynpä nyt katteleen uudestaan. |
Hannu H. 11.06.2003 12:56:15 | |
---|
heh... hammer-on harmonics kohassa käsketään englanniksi pitää vasemman käden peukkua kielellä ja suomeksi oikean käden peukkua :-) |
Jäsen X 11.06.2003 12:59:53 | |
---|
heh... hammer-on harmonics kohassa käsketään englanniksi pitää vasemman käden peukkua kielellä ja suomeksi oikean käden peukkua :-) Sivuseikka, sano. You can do it your own way, if it's done how I say. |
S@mi 11.06.2003 20:37:13 (muokattu 11.06.2003 20:42:01) | |
---|
heh... hammer-on harmonics kohassa käsketään englanniksi pitää vasemman käden peukkua kielellä ja suomeksi oikean käden peukkua :-) Sivuseikka.... :D ...pitänee korjata ;) (edit) olin näemmä jo aikoja sitten korjannut tuon. Olin unohtanut vaan päivittää kyseisen triksin.. kiitoksia tarkkaavaisille. Nyt siellä muutama onneton kitaristi yrittää kyseistä triksiä väärinpäin ;D |
S@mi 22.06.2003 12:47:40 | |
---|
Moros! Lisäsin nyt kaks uutta triksiä. Ehkä tässä vähän suositaan floyd rosen omistajia vai mitä? Tyrkkään vaan tähän samaan topiciin. Mitä turhaan uutta tekemään. Ja sivut on osotteessa: www.samianttila.tk |
C3PO 24.06.2003 13:53:15 | |
---|
Paul Gilbertin "Intense Rock I" (olikohan se lähellekään tuon niminen...) opetusvideo sisältää parhaat temput. Kanin vetäminen kitarasta on jotain mihin ei kaikki pysty=) "Art is making something out of nothing and selling it. - Frank Zappa" |
S@mi 24.06.2003 22:40:00 | |
---|
Paul Gilbertin "Intense Rock I" (olikohan se lähellekään tuon niminen...) opetusvideo sisältää parhaat temput. Kanin vetäminen kitarasta on jotain mihin ei kaikki pysty=) Pitää pistää muistiin kyseinen temppu. Lisää tulossa mm. "Kitara poikittain ahteriin"-temppu "Teloita basisti"-temppu "sata ja yksi soittoasentoa (kitarasutra)" "E-kielen virittäminen" ym. Stay tuned, www.samianttila.tk (no okei aika huonoa huumoria) ;) |