Aihe: Nylon Beat hajoaa
1 2
Nimismies
05.06.2003 13:26:09 (muokattu 05.06.2003 13:26:32)
Uudistunut Katso! lehti kertoo uudessa numerossaan:

Varsinainen Nylon - uutinen on kuitenkin se, että tytöt lähtevät eri teille ensi vuoden puolella. Aika näyttää kauanko breikki yhteistyöstä kestää, mutta tosi asia se joka tapauksessa on.
- Olemme olleet kimpassa kahdeksan vuotta, ja aikaisemmin vietimme jopa kaiken vapaa-aikamme yhdessä. Tarvitsemme tilaa tehdä omia juttuja, Jonna tilittää.

Off - topic: Katso! - lehti on muuten uudistunut todella vitun huonoon suuntaan; muuttunut Seiskan kaltaiseksi juoru/tissilehdeksi. Voihan perseen suti.

EDIT: typo
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
Jabbe
05.06.2003 13:27:20
Miten tähän uutiseen pitäisi sitten suhtautua?
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
Härski
05.06.2003 13:29:05

Veit jalat suustani. Itse ainakin riemuitsen hiljaa. Kohta sataa taas paskaa niskaan...
Nimismies
05.06.2003 13:30:43

Mistä helvetistä minä tiedän:)

Kunhan nyt vain uutisoin.
Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'?
Juhani
05.06.2003 13:31:09

Eikös Gimmel:in tytöt ole korvaamassa Nylon Beatin tytöt? Samat taustavoimat jne.
Jabbe
05.06.2003 13:33:04
Samaa sarjaa, YleX:n sivuilta:

---

Hevimies osaa lentää

Iron Maidenin laulaja Bruce Dickinson on myös matkustajalentokone-pilotti. Brucen mukaan rocktähden ja pilotin töissä on paljon samaa.

"Lentäjät ovat kuin muusikkoja. He eivät puhu lentämisestä keskenään, ennen kuin joku aloittaa. Sama pätee bändien kanssa. Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan" kertoo Dickinson.

---

Hoho.
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
Jamaker
05.06.2003 13:46:10

"Lentäjät ovat kuin muusikkoja. He eivät puhu lentämisestä keskenään, ennen kuin joku aloittaa. Sama pätee bändien kanssa. Ensin puhutaan naisista ja viinasta ja sen jälkeen rumpali alkaa höpöttämään omista kannuistaan" kertoo Dickinson.

Toi on niin totta=)
vaiktutus
05.06.2003 13:49:30
Off - topic: Katso! - lehti on muuten uudistunut todella vitun huonoon suuntaan; muuttunut Seiskan kaltaiseksi juoru/tissilehdeksi. Voihan perseen suti.

Tosiaankin, ainakin tv:ssä pyörivästä mainoksesta päätellen. Katsossa on energiaa/poweria/kettu, mitäköhän siinä sanottiin, tyhmä juttu kuitenkin.
Lars-Vesa-Kenneth astui sisään, mutta pysähtyi kuitenkin äkkiä nähdessään huoneen seinät...
hörhö
05.06.2003 14:11:07

Minua vähän harmittaa. Nylon Beat oli kuitenkin tuon sarjan bändien parhaimmistoa.
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E Rautavaara
kivi
05.06.2003 15:11:15
Minua vähän harmittaa. Nylon Beat oli kuitenkin tuon sarjan bändien parhaimmistoa.

Eiköhän kyseessä kumminkin oo ihan tavallinen keikkatauko, ja siinä taas ei oo mitään panikoimista. Ottaa vähän lepoa, niin jaksaa pidempään.

Monelle muullekin kuuman raudan takojalle voi suositella pientä lomaa silloin tällöin; vaikka se aluksi tuntuu oudolta kieltäytyä säännöllisestä keikkaliksasta.

Ehtii tarkistaa kortit joilla pelataan.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
vantage
05.06.2003 15:12:22
Uudistunut Katso! lehti kertoo uudessa numerossaan:

Varsinainen Nylon - uutinen on kuitenkin se, että tytöt lähtevät eri teille ensi vuoden puolella. Aika näyttää kauanko breikki yhteistyöstä kestää, mutta tosi asia se joka tapauksessa on.
- Olemme olleet kimpassa kahdeksan vuotta, ja aikaisemmin vietimme jopa kaiken vapaa-aikamme yhdessä. Tarvitsemme tilaa tehdä omia juttuja, Jonna tilittää.

Ei tuo pahemmin haittaa nyt on vain pari kaunista naista vähemmän lehdissä.
Heavy Metal Is The Law
Lähikauppias
05.06.2003 16:01:23

Ei tuo pahemmin haittaa nyt on vain pari kaunista naista vähemmän lehdissä.

Kyllä niitä "Erinin soololevy" ja "Jonnan raju tilitys" -haastatteluja ihan tarpeeksi varmaan tulee olemaan.
tulus
05.06.2003 16:20:27 (muokattu 05.06.2003 16:22:02)

Veit jalat suustani, olen 100% samaa mieltä. Jostain oli tuommonen ilmestynyt pöydälle ja olin ihan varma että se on Seiska tissineen. Mutta se olikin uudistunut Katso!.

jiihaa
Kitaranraiskaaja
05.06.2003 23:24:10

Veit jalat suustani, olen 100% samaa mieltä. Jostain oli tuommonen ilmestynyt pöydälle ja olin ihan varma että se on Seiska tissineen. Mutta se olikin uudistunut Katso!.

Seiskassa ei vaan tissejä ole kauhean paljon näkynyt viime vuosina. Ennen näkyi enemmän.
olinx eka!!???
RawknRawl
06.06.2003 11:08:19
Katso!n kestotilaus päättyi osaltani tähän.
Kuka tahansa voi hypätä järveen.
MacGyver
06.06.2003 11:12:56
He eivät puhu lentämisestä keskenään, ennen kuin joku aloittaa.

Siis no shit!

-MacGyver
Ei mitään putkia prkl!
Treeniohjelma
Oma rakkaani
Hermanni
06.06.2003 11:51:00

Haasta Nylon Beat oikeuteen siitä.
Toro
06.06.2003 11:54:25 (muokattu 06.06.2003 11:54:59)

yhdyn kyseiseen... onha se kuitenkin kesämusaa (miun mielipide)
Ossi
06.06.2003 11:57:18

Katso-lehteä on itsekin tullut luettua muistaakseni koko lehden ilmestymisen ajan, mutta "modernisoinnin" tuloksena ilmiasu ja jutut tässä vasta ilmestyneessä ovat sitä luokkaa, että ohjelmat ja niiden taustatiedot tulee ehkä luettua jatkossa jostain muualta.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)