Demostudio 30.08.2005 00:53:45 | |
---|
|
dixi19 31.08.2005 22:29:51 | |
---|
Eikös tää iske nyt lainkaan? Palautetta olisi hienoa saada, kiitos. anomus.com |
Coach 31.08.2005 23:03:55 | |
---|
Palautetta olisi hienoa saada, kiitos. Kuinka kipeän totta. Tällaiseen lauluun olisi mielestäni sopinut hieman puhtaampi kitara. Nyt se paahtoi aika levotonta sähinää koko biisin ajan. Tämä voisi olla ihan hyvä kappale jos jossakin vaiheessa tulisi vähän rauhallisempi kohta. Sellainen voisi korostaa menevämpien kohtien toimivuutta, antaa niille kontrastia. |
Timo JM 31.08.2005 23:50:21 | |
---|
Eikös tää iske nyt lainkaan? Palautetta olisi hienoa saada, kiitos. Positiivista palautetta on kivempi saada ja antaa kuin negatiivista. Kuuntelin tämän kerran ja kun en keksinyt oikein mitään kivaa sanottavaa niin jätin kommentoimatta. No, laitetaan nyt sitten jotain. Toi on periaatteessa ihan hyvin tehty ja ok meininki. Siinä on kuitenkin aivan liikaa sellaista puristamisen ja näyttämisen makua. Vedetään rystyset valkoisina hirveen tosissaan. Lisäksi säkeistöjen sovitus on aivan liian levoton. (Katseet kääntyy rumpaliin.) Muutenkin tuntui, että kaikki kaatuu päälle. Ei hetken hengähdystaukoa. Ei auta vaikka soundit ja soitto ovatkin suht hyvällä mallilla. Huh, aikamoista kohkaamista... Sori vaan. ...siis mun mielestä. |
Mika Antero 01.09.2005 09:00:18 | |
---|
Huh, aikamoista kohkaamista... Tuo on aika hyvin sanottu. On tässä ainakin energiaa. Vähän sekavaa soittoa kuitenkin, varsinkin rumpali hakkaa kuin olisi napannut jotain keskushermostoa kiihdyttävää... Mutta kyllä tämä on kaikessa vauhdikkuudessaan aika kiehtova. Biisi jää soimaan päähän ja homma ihme kyllä pysyy suunnilleen kasassa, vaikka ei millään uskoisi. Ääh, hyvä tämä on. Toinen kuuntelu vielä parantaa biisiä. Hieman horjuvaa, mutta so what kun meno on näin kova. |
dixi19 01.09.2005 18:43:04 | |
---|
Kiitoksia, kiitoksia kommenteista. Lisää vain! Tämä voisi olla ihan hyvä kappale jos jossakin vaiheessa tulisi vähän rauhallisempi kohta. Sellainen voisi korostaa menevämpien kohtien toimivuutta, antaa niille kontrastia. Kappaleella on sellainen syntyhistoria, että se oli alunperin todella hidas fiilistely. Yhtäkkiä siitä tulikin tuollainen turboahdettu ja sähäkkä kolmen minuutin veto. Periaatteessa voisi olla ihan mielenkiintoista kokeilla sellaistakin ratkaisua, että tekisi biisistä kummankin version sekoituksen ja laittaisi siihen sitten vaikka sellaisen rauhallisemman c-osan. Toisaalta sellainen ratkaisu on jo miljoonassa biisissä. Itse kuitenkin pidän valtavasti nykyisestä versiosta (no yllätys!) sekä tuollaisesta "paahdosta" ja on hienoa että rumpalimme ei tyydy vain paukuttamaan perusjuttuja, siitäkin huolimatta että nyt se kuulostaa jonkun mielestä siltä kuin olisi aineissa, heh... Mutta palautetta on aina hienoa saada, oli se sitten negatiivista tai positiivista, kunhan on perusteltua. Eli lisää vain yhtä hyviä kommentteja. anomus.com |
Coach 01.09.2005 19:16:32 | |
---|
laittaisi siihen sitten vaikka sellaisen rauhallisemman c-osan. Toisaalta sellainen ratkaisu on jo miljoonassa biisissä.
Kaikki mahdollinen on jo miljoonissa biisissä, teki niin tai näin. Jotakin kuitenkin olisi voinut välillä tapahtua, sillä nythän kappale lähinnä alkaa ja loppuu. Olkoon sitten rauhoitumista tai mitä, mutta jotakin. Tietenkin jos itse tykkäätte siitä noin, niin silloinhan sen kuuluu noin mennä. |
Pämppy 02.09.2005 00:37:32 | |
---|
Hienoa hienoa, jylhän kuuloista, oikein kunnon rokkia, etenkin kitarasäröt olivat kyllä meitsin mieleen! Hieno melodia osio/soolo, kyllä jää kertsikin mieleen soimaan välittömästi, jeah! Mitä enemmän jäät elämässä toisista jälkeen, sitä enemmän sinulla on aikaa saavuttaa muut! |
Ihmepoika 05.09.2005 18:04:09 | |
---|
Vitti, onpa hyvä biisi! Harvoin törmää tällaiseen tasoon demoja kuunnellessaan! Basisti on ihan kunkku, uskomatonta! ... Pitääkö se huhu muuten paikkansa, että miksaajana on toiminut Stam1nan levyn miksannut ja tuottanut Aaltonen? Olette kyllä loistavia. Jos et muuta voi, derivoi. |
tuluppa 05.09.2005 18:25:25 | |
---|
Jämerä rellestys. Noi jarrutuskohdat kuulisi mielellään siistimpänä ja yhtenäisempänä. Itse en kyl rauhallisempaa osaa osaisi tämmösessä biisissä odottaa, sen verran kivuttomasti pysyvä draivi on päällä iha alusta loppuun. Je! |
L.Ruoska 06.09.2005 18:44:17 | |
---|
Hehheh joo, aika hätänen biisi. Hyvät soundit, mä tykkään noista rumpusaundeista varsinkin. Oon vaan perso tollaselle paukkuvalle virvelisoundille. Biisihän itessään on ihan menevää suomirockia, voisin kuvitella kuulevani tän radiosta jos vain kuuntelisin radiota. Plussat: - hyvät soundit, erityisesti rummut - hyvää soittoa, bassokin erottuu - valmiin kuulonen biisi, radioon vaan Miinukset: - kertsit ja säkkärit ei erotu toisistaan, tasapaksua paahtoa - suomirocksanoitukset - tälläistä musaa tulee joka tuutista "I thought what I'd do was, I'd pretend I was one of those deaf-mutes." |
Mika Antero 06.09.2005 19:58:53 | |
---|
- tälläistä musaa tulee joka tuutista Tuosta minä en kyllä ole samaa mieltä. Kuuntelen/katselen varmaan vääriä kanavia... |
hittolainen on tässä biisissä kyllä mahtavat bassokuviot. Rumpali veivaa kyllä myös hyvin. Ei tällästä kyllä joka tuutista tule, sanoisin jopa että harvinaisen erikoista musaa, ollakseen näin hyvää. Yeah! |
secondarymind 09.09.2005 04:46:17 (muokattu 09.09.2005 04:48:45) | |
---|
Tässä on kyllä hyvän biisin ainekset, mutta mä olen samaa mieltä niiden kanssa jotka sanoivat, että tää kaipaisi jonkun rauhallisen kohdan. Ihan vaan sen takia, että tää on nyt vähän tasapaksua räimettä ja sen takia mua ei itseäni ainakaan innosta tätä montaa kertaa kuunnella. Kertsi jäi osittain soimaan päähän jo ekan kuuntelukerran jälkeen, mutta mitään muuta ei sitten oikein jäänytkään mieleen. Pientä jalostusta vielä niin tästä saa todella mainion kipaleen. EDIT: Se täytyy vielä sanoa, että laulaja on tosi hyvän kuuloinen. Eikä mitään moittimista kyllä muistakaan muusikoista. En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää. |
dixi19 26.09.2005 21:16:38 | |
---|
anomus.com |
dixi19 03.10.2005 21:25:00 | |
---|
Yeah! Valoon valittiin Mikseri.netin viikon biisiksi! anomus.com |
Tietysti Pauligin 06.10.2005 13:08:53 | |
---|
... Pitääkö se huhu muuten paikkansa, että miksaajana on toiminut Stam1nan levyn miksannut ja tuottanut Aaltonen? Samalla studiolla saman hepun alaisuudessa tuo demo/EP työstettiin. Samalta paikkakunnalta olen niin on tullut tutustuttua Anomukseen jo ennen tätä kunnon demoa. Dixille sitä että Silmä Hampaasta biisistä pitää vielä joskus työstää parempilaatunen versio. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Jami 16.10.2005 19:37:03 | |
---|
Yeah! Valoon valittiin Mikseri.netin viikon biisiksi! Lähetin jo pikaviestin että nostaisin tämän biisin uudestaan ylös mutta kun tuo miksaus on balansseiltaan perseestä. Viestin että tehkää uus miksaus ja sitten kokeilkaa. Ilmeisesti mun korva on yhtä tyhjän kans. Tai viikon biisiksi pääsee kuka tahansa. Äänitys on tosi hyvä ja nautin noista rumpusaundeista. Ovat niin luonnolliset. Balanssi on vieläkin mielestäni perseestä. Eikö laulu olekaan tärkeä. Miksi tää tulee kuin pussista. Vai onko mun studion kuuntelus joku vialla? Juuri tämän biisin kohdalla. Fletarehtaa ne häjyysemmäkki! |
dixi19 02.12.2005 20:30:29 | |
---|
Tänään Valoon vei YleX:n demokisassa voiton suhteellisen kovalla tuloksella, kahmimalla 63 % annetuista äänistä! Vitun jees. Terveisiä myös Charismalle ja Anukille, oli tiukka taisto. anomus.com |
wanabekitaristi 02.12.2005 22:00:10 | |
---|
Basso kuulostaa tosi hyvältä ja kyllä kaikki muutkin. Melodia jää soimaan päähän. Solo osuus on myös mahtava. Hyvää suomi rokkia! |