-Ossi- 07.09.2005 21:30:22 | |
---|
Millä säädöillä saisin hyvän heavyn soolosoundin irti tuosta pedaalista?Olen yrittänyt säätää, mutta ei löydy sitä unelmien soundia! I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |
Super-Jari 07.09.2005 21:38:46 | |
---|
Minä ostin toista kertaa jo tuon kyseisen purkin ja totesin sen värittävän soundia niin ihmeellisesti että laitoin samantien myyntiin. Mutta itse kysymykseen en tiedä vastausta. |
Flick 07.09.2005 21:45:09 | |
---|
Millä säädöillä saisin hyvän heavyn soolosoundin irti tuosta pedaalista?Olen yrittänyt säätää, mutta ei löydy sitä unelmien soundia! Kerron sitten, kun ton Vasaran pedaalin saan käsiini :) Mies joka on juonut olutta samasta tuopista Zakk Wylden kanssa :) |
kimurantti1 07.09.2005 22:18:25 (muokattu 07.09.2005 22:19:23) | |
---|
Ei sillä eq-pedaalilla soundia tehdä, vaan sillä voi korjailla sitä. Jos et löydä sitä unelmasoundia, niin vika on vahvistimessa eikä pedaalissa. Profiilin kun katsoin, niin sulla on ilmeisesti Line6:sen Spider? Mallintava vahvistin ja eq-pedaali ei välttämättä ole paras mahdollinen yhdistelmä. Sinuna koittaisin sitä vahvarista ruuvata sitä unelmasoundia. Jos ei onnistu niin vahvistin vaihtoon, ei siinä mitkään eq-pedaalit auta. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
-Ossi- 08.09.2005 15:56:38 | |
---|
Ei sillä eq-pedaalilla soundia tehdä, vaan sillä voi korjailla sitä. Jos et löydä sitä unelmasoundia, niin vika on vahvistimessa eikä pedaalissa. Profiilin kun katsoin, niin sulla on ilmeisesti Line6:sen Spider? Mallintava vahvistin ja eq-pedaali ei välttämättä ole paras mahdollinen yhdistelmä. Sinuna koittaisin sitä vahvarista ruuvata sitä unelmasoundia. Jos ei onnistu niin vahvistin vaihtoon, ei siinä mitkään eq-pedaalit auta. Kyllä Spider on!Mutta säröt tulee pedaalista ei Spiderista!Ja vahvistin kyllä menee vaihtoon jossain vaiheessa kun on rahaa! I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |
simosiili 08.09.2005 16:43:24 | |
---|
Kyllä Spider on!Mutta säröt tulee pedaalista ei Spiderista!Ja vahvistin kyllä menee vaihtoon jossain vaiheessa kun on rahaa! mitä hittoa? säröt tulee pedaalista? mahtaa kuulostaa paskalta.. miksi spider? ? ? :D :D :D hohooh tää on joku läppä salee. maraparta |
WeetM 08.09.2005 16:44:22 | |
---|
Kai sulla on toi EQ efektiloopissa (liekö tossa spiderissa sellaista) tai edes ton säröttimen jälkeen? Itse olen huomannut että eq vaikuttaa soundiin paljon enemmän silloin kun se on efektiloopissa. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Dr. Muff 08.09.2005 16:52:59 | |
---|
Kai sulla on toi EQ efektiloopissa (liekö tossa spiderissa sellaista) tai edes ton säröttimen jälkeen? Eku on hyvä boostaamiseen ja sillon oikea paikka on ennen särisevää osaa. Tuumasta toiseen. |
Eku on hyvä boostaamiseen ja sillon oikea paikka on ennen särisevää osaa. Entäs jos pääteastekin säröytyy (putkistyrkkareissa)? :) |
-Ossi- 08.09.2005 17:03:33 | |
---|
mitä hittoa? säröt tulee pedaalista? mahtaa kuulostaa paskalta.. miksi spider? ? ? :D :D :D hohooh tää on joku läppä salee. Ei ole vitsi!Eikä kyllä kuulosta paskalta!Halvalla ton Spiderin sain ja siitä kun ei mitään hyviä kasarihevisäröjä saa vaan pelkkää Nu-Metal-Teinix-säröä, niin siksi säröt lähtevät pedaalista! I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |
Boltsa 08.09.2005 17:08:32 | |
---|
Nu-Metal-Teinix-säröä Määrittele tarkemmin! :P Boltsa |
Dr. Muff 08.09.2005 17:21:21 | |
---|
Entäs jos pääteastekin säröytyy (putkistyrkkareissa)? :) No nyt mä en käsitä. Tuumasta toiseen. |
Exhausted 08.09.2005 17:28:02 | |
---|
Tällä yhdistelmällä ei taida mikään pedaali auttaa hyvän saundin luomiseen. Itse lähtisin Spideristä hakemaan itsestään säröä sen sijaan että käyttäisin pedaalia. |
-Ossi- 08.09.2005 17:37:13 | |
---|
Eiköhän tämä riitä!LUKKOA! I think we probably took the two-guitar thing, which was originally one of the first bands with probably Wishbone Ash to do that. I think we just took it into another area. - Adrian Smith |