J.Hollström 07.09.2005 14:16:53 | |
---|
|
Superbeast89 08.09.2005 11:55:09 | |
---|
Voipi olla hieman offtopiccia kun en jokaista viestiä jaksanna lukea, mutta tokaillahan on tommonen musta presari vaahteraotelaudalla. Se on mua ainakin ruvennu himottamaan ja netistä googlettanu ym. Ja kuullu aika paljon hyvää, musamaailmassa sais mikitkin valita. Kellään kokemuksia tosta hard puncherista? If you are gonna rock, rock heavy! |
paskisti 08.09.2005 12:19:43 | |
---|
Lahden Keskusmusiikista sanoivat että Fenderiltä olisi tulossa meksikolainen presarimalli vaahteraotelaudalla. Toistaiseksi halvemmista presareista tokai on ollut ainoa Soittamalla siitä selviää |
N_Bates 08.09.2005 12:32:39 | |
---|
Voipi olla hieman offtopiccia kun en jokaista viestiä jaksanna lukea, mutta tokaillahan on tommonen musta presari vaahteraotelaudalla. Se on mua ainakin ruvennu himottamaan ja netistä googlettanu ym. Ja kuullu aika paljon hyvää, musamaailmassa sais mikitkin valita. Kellään kokemuksia tosta hard puncherista? osta sunbursti. Ne mustat on todennäköisesti vaneria. omistin moisen jasson joskus ja nykyään omistan tommosen sunburst presarin. Mainio basso kyllä tuo. Vaihdoin tohon duncanin hot mikin, mutta eipä siinä kauheasti eroa ollut. Ja se tokain alkuperäinen oli kuumempi kuin tuo. Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
N_Bates 08.09.2005 12:33:44 | |
---|
Lahden Keskusmusiikista sanoivat että Fenderiltä olisi tulossa meksikolainen presarimalli vaahteraotelaudalla. Toistaiseksi halvemmista presareista tokai on ollut ainoa tuossahan se: http://www.fender.com/products/search.php?partno=0131702340 Ei tuo kyllä enää ihan halvimpia ole kun on tuota parempaa classic-sarjaa. Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
Teijo K. 08.09.2005 12:39:41 | |
---|
osta sunbursti. Ne mustat on todennäköisesti vaneria. omistin moisen jasson joskus ja nykyään omistan tommosen sunburst presarin. Mainio basso kyllä tuo. Vaihdoin tohon duncanin hot mikin, mutta eipä siinä kauheasti eroa ollut. Ja se tokain alkuperäinen oli kuumempi kuin tuo. Ei sen sunburst mitään takaa, jos bursti on tehty reunoilta mustaksi. Munsta. |
sirdickyj 08.09.2005 12:40:48 | |
---|
Huomatkaa Jukin vaihtunut avatar, tämän ketjun hengessä vieläpä! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Samu S. 08.09.2005 12:44:49 | |
---|
noku kalsatus groova niinku sillai. -Keny |
N_Bates 08.09.2005 12:45:23 | |
---|
Ei sen sunburst mitään takaa, jos bursti on tehty reunoilta mustaksi. joo, eihän se, mutta omat kokemukset on kahdesta halpistokaista ja musta oli vaneria ja sunbursti jotain puuta. Tosiaan noista viisteistähän sen näkee. Jos on mustalla vedetty umpeen niin epäilykset herää. Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
J.Hollström 08.09.2005 12:47:22 | |
---|
Huomatkaa Jukin vaihtunut avatar, tämän ketjun hengessä vieläpä! Olen vallan kääntynyt basismiin. Kitarat pölytyy nurkissa... |
Olen vallan kääntynyt basismiin. Kitarat pölytyy nurkissa... oikein! Omistan virallisesti semi-pron bassovahvistimen! |
Samu S. 08.09.2005 13:11:15 | |
---|
Olen vallan kääntynyt basismiin. Kitarat pölytyy nurkissa... Vaan omakuvassa on vielä joku ihime tulitikku kourasa. noku kalsatus groova niinku sillai. -Keny |
sirdickyj 08.09.2005 13:14:37 | |
---|
Olen vallan kääntynyt basismiin. Kitarat pölytyy nurkissa... Sama laulu! Paitti akkari, jota on olosuhteiden pakosta silloin tällöin soitettava, jos on duokeikka. Mutta ei kyl jaxais, pum pum on paljon kivempi ku rämpyn rämpyn. Oikeesti. Tele ei paljon käytössä kulu enää, onpahan hieno koriste ja omistaminenhan on ilomme! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
rattledad 08.09.2005 13:22:45 | |
---|
Vaan omakuvassa on vielä joku ihime tulitikku kourasa. Kyllä basismi on selvästi kivempaa, kitaransoittajilla on kuvissa aina irvistys naamalla ja otsa kurtussa ;-) |
J.Hollström 08.09.2005 13:44:32 | |
---|
kitaransoittajilla on kuvissa aina irvistys naamalla ja otsa kurtussa ;-) Joo, ja ei sitä ilman kebardia pysty ihan selvitepäin nypläämään. |
J.Hollström 11.09.2005 18:18:15 | |
---|
Äänittelin tota omaa presariani samalla kun sekoilin sen kanssa. Soundista on otettu bassoa pois, ettei menny ruvelle ja trepleä myös, koska oli uudet kielet ja ne helisee vielä. Efektejä tai vahvistinta ei ole välissä joten tästä nyt pitäisi paljastua miltä presari (minun sormilla) kuulostaa. Soitto on silkkaa tajunnanvirtaa ja röytöä, eli vimpan päälle. http://www.juki.1g.fi/mp3/Fender%20Precision%20-75.mp3 |
absqua 11.09.2005 18:31:37 | |
---|
Äänittelin tota omaa presariani samalla kun sekoilin sen kanssa. Soundista on otettu bassoa pois, ettei menny ruvelle ja trepleä myös, koska oli uudet kielet ja ne helisee vielä. Efektejä tai vahvistinta ei ole välissä joten tästä nyt pitäisi paljastua miltä presari (minun sormilla) kuulostaa. Soitto on silkkaa tajunnanvirtaa ja röytöä, eli vimpan päälle. http://www.juki.1g.fi/mp3/Fender%20Precision%20-75.mp3 No hitto. Hyvältä basso kuulostaa. Kielet on ehkä vähän liian uudet, mutta eiköhän sekin vähitellen poistu se ongelma. Tonet on ilmeisesti kokonaan auki kuitenkin? Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
J.Hollström 11.09.2005 18:37:52 | |
---|
No hitto. Hyvältä basso kuulostaa. Kielet on ehkä vähän liian uudet, mutta eiköhän sekin vähitellen poistu se ongelma. Tonet on ilmeisesti kokonaan auki kuitenkin? Joo, tone on auki. Kielet on tosiaan pränikät (yksi keikka soitettu). Hirvittävä helinä vielä päällä. |
rattledad 11.09.2005 20:22:05 | |
---|
|
hollstro 11.09.2005 21:59:38 | |
---|
|