half 04.09.2005 17:36:31 | |
---|
Löytyisikö keneltäkään lappua tv-sarjan Silkkitie tunnarista ? Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
isojussi 04.09.2005 22:20:30 | |
---|
Löytyisikö keneltäkään lappua tv-sarjan Silkkitie tunnarista ? Eiks se ollu Kitaron Caravan? Midi vois köytyä haulla netistä, siitä sais paffit. Levyä ei ainakan mulla oo. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
volvo740 07.09.2005 11:10:26 | |
---|
Löytyisikö keneltäkään lappua tv-sarjan Silkkitie tunnarista ? Kyllä se Kitaron caravan on. Aivan uskomattoman hieno biisi ja kuulostaa näin kirpeinä syysiltoina pikkusen päissään erityisen hienolta. Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä. |
jon lord 07.09.2005 19:17:14 | |
---|
Kyllä se Kitaron caravan on. Aivan uskomattoman hieno biisi ja kuulostaa näin kirpeinä syysiltoina pikkusen päissään erityisen hienolta. Soitin sitä niin monta vuotta että nykyään vi...aa pelkkä biisin nimen kuuleminenkin. Onhan se hieno biisi mutta liika on liikaa Ossillekin...lappua ei mulla ole paitsi joku sointu lappu ja se ei taida paljon auttaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
klunssila 07.09.2005 21:53:16 (muokattu 07.09.2005 21:54:49) | |
---|
Kyllä se Kitaron caravan on. Aivan uskomattoman hieno biisi ja kuulostaa näin kirpeinä syysiltoina pikkusen päissään erityisen hienolta. Eikös ystävämme Janne Tulkki (vertaa maikkarin "puhuva pää") tehnyt tapojensa mukaan siitä suomenkielisen version? Muistan kuulleeni sen kerran radiosta ja kyllä oli taas huonolla maulla tehty! Mies osaa varmaan laulaa, mut miks se pitää möristä niin prkleen matalalta levyllä??? Ja ne taustat on taas tehnyt joku serbo-kroaatti Mihail Mihailivits euron tuntipalkalla. Sellaista midi-hässäkkää että heikompia hirvittää.. Miksi ei voi tuon tason artisti käyttää oikeita soittimia ja ennen kaikkea soittajia? Jumaleisson pistää vihaksi tällainen konehuttu!!! Ja turakainen ei tajuu mitään... Täältähän se löytyi, oikein videon kanssa: http://www.laulajanne.com/janne/extrat.html Kohtuullisen korni video. Ja artikuloinnista voi olla montaa mieltä: "erämaa, kaijj-puuu hiljj-jainen" Ai perkule kun miuta niin vituttaa!! |
aisa 07.09.2005 22:02:09 | |
---|
nyt mä vasta tajusin että mikä piisi on ees kyseessä. (hämeestä kun olen) "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
isojussi 07.09.2005 22:19:00 | |
---|
nyt mä vasta tajusin että mikä piisi on ees kyseessä. (hämeestä kun olen) Tiedän miltä susta tuntuu.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
KoskPaavo 07.09.2005 22:25:39 | |
---|
Mä olen kyllä kanssa muistaakseni vetänyt jossain Jarmanka-bändissä Silkkitien teemabiisiä, mutta tuolta Tulkin biisiltä se ei kuulostanut. Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
isojussi 07.09.2005 22:39:27 (muokattu 07.09.2005 22:39:36) | |
---|
soon Ketara-Hulinan levyttämä "Haavemaa" Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
uruttaja 07.09.2005 22:41:17 | |
---|
On se Tulukkiki sitä vetäny, tuli tänään jostain ratiosta. Erämää oli vissiinki teoksen nimi. |
isojussi 07.09.2005 22:52:18 | |
---|
On se Tulukkiki sitä vetäny, tuli tänään jostain ratiosta. Erämää oli vissiinki teoksen nimi. Niin valitettavasti onkin..... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
volvo740 08.09.2005 10:35:15 | |
---|
Eikös ystävämme Janne Tulkki (vertaa maikkarin "puhuva pää") tehnyt tapojensa mukaan siitä suomenkielisen version? Muistan kuulleeni sen kerran radiosta ja kyllä oli taas huonolla maulla tehty! Mies osaa varmaan laulaa, mut miks se pitää möristä niin prkleen matalalta levyllä??? Ja ne taustat on taas tehnyt joku serbo-kroaatti Mihail Mihailivits euron tuntipalkalla. Sellaista midi-hässäkkää että heikompia hirvittää.. Miksi ei voi tuon tason artisti käyttää oikeita soittimia ja ennen kaikkea soittajia? Jumaleisson pistää vihaksi tällainen konehuttu!!! Ja turakainen ei tajuu mitään... Täältähän se löytyi, oikein videon kanssa: http://www.laulajanne.com/janne/extrat.html Kohtuullisen korni video. Ja artikuloinnista voi olla montaa mieltä: "erämaa, kaijj-puuu hiljj-jainen" Ai perkule kun miuta niin vituttaa!! PS. Mies EI osaa laulaa...:) Kun juon, otan vain yhden paukun ja sen jälkeen olen kuin toinen mies. Ja se toinen mies juo ne loput kakskymmentä. |
aisa 08.09.2005 10:37:08 | |
---|
PS. Mies EI osaa laulaa...:) lähempänä hönkimistä, mutta mitä sitten. hyvin silläkin näyttää tienaavan. "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
uruttaja 08.09.2005 11:20:19 | |
---|
lähempänä hönkimistä, mutta mitä sitten. hyvin silläkin näyttää tienaavan. E ei ole vakuuttunut Jannen taidoista. Janne kävi kesällä 1999 E.n luona, ja E sanoi että katellaan 5-10 vuotta josko E sitten vaivautuisi kohteliaisuuskäynnille Jannen keikalle. Boksin seinällä on hieno kuva jossa on J, E ja Uruttaja. Sen verran on luurankoa kaapissa, että meinasin päästä sen bändiin. Älkää tuomitko, tai ainakaan kivittäkö. |
aisa 08.09.2005 11:43:48 | |
---|
E ei ole vakuuttunut Jannen taidoista. Janne kävi kesällä 1999 E.n luona, ja E sanoi että katellaan 5-10 vuotta josko E sitten vaivautuisi kohteliaisuuskäynnille Jannen keikalle. Boksin seinällä on hieno kuva jossa on J, E ja Uruttaja. Sen verran on luurankoa kaapissa, että meinasin päästä sen bändiin. Älkää tuomitko, tai ainakaan kivittäkö. kumman? 8) "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
uruttaja 08.09.2005 12:01:19 | |
---|
kumman? 8) Sopikaa keskenään. |
Sopikaa keskenään. mistäköhän se johtuu että mä melekein arvasin vastuksen... "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |
uruttaja 08.09.2005 12:11:44 | |
---|
mistäköhän se johtuu että mä melekein arvasin vastuksen... Koska olen ennalta-arvattava, sehän sovittiin jo eilen. |
isojussi 08.09.2005 21:42:20 | |
---|
Tulkilla on hyvä pändi. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
aisa 08.09.2005 21:43:40 | |
---|
Tulkilla on hyvä pändi. joo, mut se johtuu siitä että se maksaa niin hyvin... "alle satakiloisilla ei ole omia mielipiteitä!" |