reino 07.09.2005 19:53:00 | |
---|
Extol oli viimeksikin. Eivät muistaakseni kovin pitkää settiä soittaneet. Vitut, sano Vatanen |
Akiman 07.09.2005 20:03:47 | |
---|
Ihan "tavallinen" keikka ilmeisesti. Oliko 2003 Opethilla lämppäriä? Nythän mukana on Extol, jonka setti vie illasta toki oman aikansa. Sama Extol oli mukana viimeksikin ja silti soittivat ainakin 1-3 kappaletta jokaiselta levyltä. :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
SuvantoJ- 07.09.2005 22:50:05 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa että tuonlainen lista olisi itselleni, ei nyt sentään pettymys, mutta vähän ei-niin-hyvä vaihtoehto, lähinnä sen takia, että lempilevyltäni, Still Lifelta ei ole kuin Face of Melinda. Uusista biiseistä Bayingin olisi ainakin paras tulla ja tosta listasta myös erityisesti Blackwater Park ja When olisivat hyvin mieluisia vetoja Melindan lisäksi. Jos tuo kyseinen lista on myös soittojärjestys, niin myös nuo Damnation-kappaleet ovat ihan kiva "paussi" keskellä keikkaa. Noh, kahden ja puolen viikon päästä nähdään. Blessed are the cheesemakers |
Jankku 07.09.2005 22:56:33 | |
---|
Sama Extol oli mukana viimeksikin ja silti soittivat ainakin 1-3 kappaletta jokaiselta levyltä. Yllättävän hauska bändi toi Extol, ostin sen uutukaisen, vähän on Opeth -vaikutteita havaittavissa, mutta ihan OK gospelia =) Hell is where the heart is! |
Turmis 07.09.2005 23:24:07 | |
---|
Voisin toivoa/uskoa, että suomen keikoilla tulee olemaan vähintään 2 tunnin setti, koska varmasti tiedostavat mikä suosio bändillä tässä maassa yleensä on. Sen myötä voisivat palkita suuren fanijoukon pidemmillä keikoilla. Tuo setti sopii kyllä meikäläiselle mainiosti, etenkin Deliverance aloituksessa... jumalauta! Minua vaan pelottaa se, että todennäköisesti tuollaisessa aloituksessa tulen moshaamaan itseltäni pään irti jo ensimmäisen 2 minuutin aikana, ja koko homma jää sitten siihen. Moonlapse Vertigo olisi kyllä ollut kiva lisä tuohon settiin, mutta toisaalta onhan siellä Drapery Falls - nämä em. kappaleet ovat nimittäin aikalailla samantyylisiä mielestäni. Niin ja haluaisin myös kuulla/nähdä Master's Apperenticesin, Windowpanen... nojoo. Kaikkea ei vissiin voi saada. :) Katellaan sitten tuota Lamentationsia. Kanttori-W died on dungeon level 24. Killed by kicking a box (nothced keyhole). |
Closure 08.09.2005 01:47:06 | |
---|
Minä varmasti tulen itkemään jossain vaiheessa keikkoja. Todennäköisesti su. 25.9 kun vasta ymmärrän miten paljon hyvää on tämä maailma minulle antanutkaan loistavan musiikin muodossa. Perkele jos he soittavat face of melindan ja demon of the fallin "siitä se kaikki lähti" Hitto kun odotan kovasti. |
Ali 08.09.2005 09:04:03 | |
---|
Toivottavasti heittävät ton Blackwater Parkin myös Tavstialla. Ja muutenkin hyvännäköinen settilista, tosin pitempi saisi olla ja enemään biisejä uudelta levyltä. |
MrFunk 08.09.2005 10:44:53 | |
---|
Tavastiasta puheenollen... Turkulainen kun olen, en tiedä Hesan kaduista yhtään mitään. Voisiko joku kertoa vähän suuntaneuvoja? Ja vaikka bussin minkä kyytiin hypätä. Sovitaan vaikka, että olen siinä Ylen edessä...siinä missä se Jyrkikin silloin oli. Kiitos. "Soita Paranoid!"
"Soita ite!"
"Soittaisin jos osaisin." |
PomppoK 08.09.2005 11:26:13 (muokattu 08.09.2005 11:28:12) | |
---|
Tavastiasta puheenollen... Turkulainen kun olen, en tiedä Hesan kaduista yhtään mitään. Voisiko joku kertoa vähän suuntaneuvoja? Ja vaikka bussin minkä kyytiin hypätä. Sovitaan vaikka, että olen siinä Ylen edessä...siinä missä se Jyrkikin silloin oli. Kiitos. Ei tarvitse busseja, ei rautatie-/linj-autoasemaltakaan. Matkaa tulee 1km / 500m. Lasipalatsin 'takaa' (vas. päädystä ohi) lähtee portaat ylös. Kiipeät ja jatkat jatkat samaan suuntaan kulkevaa katua ja melko pian tulee Tavastia vastaan (vasemmalla, luonnollisesti). Se on yllättävän huomaamaton, mutta tunnistaa sen toki. Joku paikallinen voi tarkentaa hieman... |
Cocktus 08.09.2005 11:27:44 (muokattu 08.09.2005 13:54:07) | |
---|
Tavastiasta puheenollen... Turkulainen kun olen, en tiedä Hesan kaduista yhtään mitään. Voisiko joku kertoa vähän suuntaneuvoja? Ja vaikka bussin minkä kyytiin hypätä. Sovitaan vaikka, että olen siinä Ylen edessä...siinä missä se Jyrkikin silloin oli. Kiitos. Eli olet bussiasemalla. Näet Forumin. Lähde Forumin ja bussiaseman välistä tietä (Simonkatu) ylöspäin (siinä on loiva ylämäki). Kun pääset tien päähän käänny oikealle Annankadulle. Heti seuraavasta vasemmalle Urho Kekkosenkadulle. Tavastia sijaitsee kyseisellä kadulla vasemmalla puolella. Ei tarvitse kovin pitkälle kävellä. Pistän kartan jahka saan sen toimimaan. EDIT: http://kartat.eniro.fi/query?what=r … katu+4&tnr=4&tcity=helsinkiSiinäpä on jonkinlainen kartta minne päin kävellä. |
lethus1 08.09.2005 11:47:57 | |
---|
Voi vielä kun olisi uudelta heittänyt Ghost of Perditionin. Mutta hei, mulle kaikkein tärkeintä on Demon Of The Fall: voin nähdä itteni jo melkein pillittämässä onnesta pienessä nousussa. Ei helvetti... BWP:ltä voisi tosin soittaa muutaman lisää. Vuoden keikka jo nyt hah. |
Still Lifelta jos kuulisi Godhead's Lamentin, Face of Melindan ja Serenity Painted Deathin... Blackwater Parkilta Leper Affinityn ja Bleakin... Ghost Reveriesiltä vaikka useammankin... Siinä olisi jo pohjaa uskomattomalle settilistalle:) Tuota kuuntelisi kuola valuen silmänkään värähtämättä ja laskis samalla vetelää housuihinsa. -Ari "When a naked man is chasing a woman through an alley with a butcher knife and a hard-on, I figure he isn't out collecting for the Red Cross." |
MrFunk 08.09.2005 12:42:15 | |
---|
Mycke kiitos Pomppolle ja Gathornille... tuo kartta auttaa varmasti. "Soita Paranoid!"
"Soita ite!"
Jubeh 08.09.2005 12:45:58 (muokattu 08.09.2005 23:56:44) | |
---|
Opeth on erittäin hyvä bändi, en ole koskaan ennen pitänyt mistään muusta bändistä näin paljon. Mielestäni vanhemmat levyt ei ole niin hyviä kuin uudet, mutta ei niissä ole mitään moittimista, hyviä kun ovat. Mielestäni parhain levy Opethilta on Blackwater Park. Damnation, Deliverance, Still Life, My arms your hearse.. Kaikki niin mahtavia levyjä. Myös uusin Ghost Reveries on aivan mahtava, esim. Atonement, Beneath The Mire, Ghost Of Perdition ja Crand Conjuration. |
Heartwood 08.09.2005 12:46:59 | |
---|
Kuitenkin soittavat pelkästään Jaktens Tidin ja Into the Frost of Winterin sekä CMX:n kaikki vanhat demot ja Matti Nykäsen "Vain mäkimies voi tietää" -rallin. "The colonel is breakdancing! Give me a break!"
-William Shatner |
MrFunk 08.09.2005 17:21:06 | |
---|
Kuitenkin soittavat pelkästään Jaktens Tidin ja Into the Frost of Winterin sekä CMX:n kaikki vanhat demot ja Matti Nykäsen "Vain mäkimies voi tietää" -rallin. Niin. Voi olla ;) "Soita Paranoid!"
"Soita ite!"
kingdom 08.09.2005 17:47:50 | |
---|
Jos soittavat Blackwater Parkin niin lallaaallaaa. Se olis siinä sitten. |
KTR 08.09.2005 20:32:05 | |
---|
Jos soittavat Blackwater Parkin niin lallaaallaaa. Se olis siinä sitten. Kyllä ne mun puolesta vois vähän muitakin biisejä soittaa. |
tima 08.09.2005 21:38:56 | |
---|
Kyllä ne mun puolesta vois vähän muitakin biisejä soittaa. No et kyllä voi olla tosissas. |
KTR 08.09.2005 21:44:53 | |
---|
No et kyllä voi olla tosissas. Toivottavasti et sinäkään. |