Räbbänä 06.09.2005 09:33:10 (muokattu 06.09.2005 13:44:08) | |
---|
Niin että uutta skittaa tekis mieli noiden minun mahtavien skittojen joukkoon (katso omakuvaus niin näet). Budjetti ei kyllä ihan päätä huimaa, mutta tässä olisi pari vaihtoehtoa joita olen kattellut ja miettinyt. Esp-Ltd:n mmv sn http://kauppa.musiikkikullas.fi/asp/tuotesivu.asp?itemcode=20110496 Esp-Ltd mmv bo http://kauppa.musiikkikullas.fi/asp/tuotesivu.asp?itemcode=20110495 Eli hinta luokka on maksimissaan n.550€, kitaran pitäis sopia hyvin akselille Iron Maiden, Metallica, Diablo yms. Ja sanokaapa kuinka hyvä floikka tuossa mmv sn:ssä on kun en ole tuota päässyt testailemaan. Turha alkaa sitten muistuttamaan huonosta istualta soitosta, olen testannut musiikki-kullaksella ESP:n Jarkko Petosalmi customia ja se oli erittäin mukava soittaa istualtaan. Kävin tänään Musiikki-Kullaksella ja siellä oli tuota mmv sn:ää pari kipaletta, testailin skittaa jonkin aikaa ja totesin sen täydelliseksi, harmi vain lähetyksestä oli jäänyt uupumaan tuo mmv bo koska se oli loppunut maahantuojan varastosta kuulemma Emmää muista, kattellaan... |
Sir Härö 06.09.2005 14:57:24 | |
---|
Tuossa BOssa on liian paksu kaula minun makuuni. SNstä en tiedä mitään... Osta jackson. Se oli hirviää kun joskus imeskelin "lonttia" naaraspuolisen ihmisen kaulaan ja suussani alkoi maistumaan veri....Löysin itseni. Nykyään juon verta päivittäin. Nihilisti #1 |
McNulty 06.09.2005 15:00:37 | |
---|
Tuossa BOssa on liian paksu kaula minun makuuni. SNstä en tiedä mitään... Osta KITARA. Ei vaan... Toisessa oli joku halpisfloikka, toisessa halpis-tuneomatic. Kummastakaan en kauheasti diggaillut soittimena. Ilmeisesti tuolla on tarkoitus vain rahastaa sillä muodolla ja Laiho-statuksella. Rungon puista ei ole mitään tietoa, viimeistely on vähän mitä on (tosin, tapauskohtaista), mikit ei säväytä. Muotoon sen enempää kommentoimatta, ei ollut hyvä kitara. Jos kommentoisin vielä vähän tuota muotoa, niin ei ainakaan minun kouraani soveltuva laitos ollenkaan. Vaikka siinä oli tummycut (siis mahaloivennus) kitaran takana, toisin kuin esim Jacksonin Rhoadseissa. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Lutkare 06.09.2005 16:38:45 | |
---|
Jos tuon mallin kitaraa oot ostamasa nii saattaa tulla mikkien vaihto melko nopeaa vastaan. Omasta mielestäni nuo EMG:n HZ H1 mikit ovat aikalailla tunkkaiset ja muutenkin huonosointiset. Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia" |
bodomreaper 06.09.2005 22:10:32 | |
---|
Jos tuon mallin kitaraa oot ostamasa nii saattaa tulla mikkien vaihto melko nopeaa vastaan. Omasta mielestäni nuo EMG:n HZ H1 mikit ovat aikalailla tunkkaiset ja muutenkin huonosointiset. Eikös noissa kitaroissa oo EMG:n HZ H4 mikit? HEVI ON PASKIMMILLAANKIN PARASTA!!!!!!!!! |
apenaattori 06.09.2005 22:14:24 | |
---|
Joku voisi varmaan kohta ehdottaa sitä yhtä ibanezia.. Nyt ei itselle muistu mallin nimi mieleen. Go ahead, punk, make my day! |
Leper Messiah 06.09.2005 22:17:44 | |
---|
Joku voisi varmaan kohta ehdottaa sitä yhtä ibanezia.. Nyt ei itselle muistu mallin nimi mieleen. RG321 Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
juuso a 06.09.2005 23:40:09 | |
---|
RG321 320 on kans hyvä.:) V*ttu jeei!!! |
-K- 06.09.2005 23:41:06 (muokattu 06.09.2005 23:42:09) | |
---|
320 on kans hyvä.:) Jossei kököt mikit ja tinatalla rupea ketuttamaan, itse omistin vuoden. EDit: jaa siellä oli hymiö perässä, my bad. Ei suotta elämys. |
kimurantti1 07.09.2005 00:03:25 (muokattu 07.09.2005 00:07:27) | |
---|
...testailin skittaa jonkin aikaa ja totesin sen täydelliseksi... Jos totesit täydelliseksi niin mikset osta? ;) Mutta oikeasti - vaikka kitara näyttää hienolta niin se ei välttämättä ole kovin hyvä. Noiden molempien talla taitaa olla luokkaa halpis. Ja nyt on pakko sanoa, että talla on se viimeinen osa mistä kannattaa tinkiä, huonon tallan (varsinkin huonon floikan) kanssa tulee takuuvarmasti ongelmia myöhemmin. Suosittelisin harkitsemaan jotain hyvällä kiinteällä tallalla varustettua kitaraa. Niin kuin joku jo mainitsikin, taidan minäkin kuin kliseenomaisesti suositella sitä Ibanez RG321:stä. Siihen vaihdat mikeiksi jotkut aktiivi EMG:t tai DiMarzion Evolutionit niin kyllä irtoaa hevit. http://www.thomann.de/iw_smb_suche. … p;SUCHBEGRIFF=RG321&x=0&y=0 Kahta tuollaista olen testannut, molemmat oli hintaansa nähden tosi hyviä. Totta, aivan varmasti löydät parempia (ja kalliimpia) kitaroita, mutta tuossa on hintalaatusuhde kohdallaan. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
Räbbänä 07.09.2005 14:45:11 | |
---|
Kohta mulla alkaa kasvamaan noita rg321:tä korvista ja suusta kun kaikki sitä ehdottaa. Ibat ei oikein sovi mun käteen, yhellä kaverilla tais olla juuri tuo iba Emmää muista, kattellaan... |
Velli 07.09.2005 14:50:54 | |
---|
Täältäkin yksi ääni RG321:lle jos tuossa hintaluokassa tosiaan mennään. LTD-kitaroissa olevia lisenssifloikkia kannattaa välttää kuin ruttoa. |
Reaper_Man 07.09.2005 15:30:29 | |
---|
Eikös noissa kitaroissa oo EMG:n HZ H4 mikit? On kyllä.... Kaverilla on toi BO, hyvin pelittää.... I don't give a flying fuck motherfucker!! |
Räbbänä 07.09.2005 15:57:06 | |
---|
Yksi kaveri tuolla ykköskitarassa(sori mainostus) ainakin on ylistänyt tuota mmv bo:ta maasta taivaaseen. KOva kehumaan ja saanut mut ainakin vakuuttuneeksi, mutta vertailun vuoksi halusin kuulla hieman mielipidettä tuosta hieman kalliimmasta. Emmää muista, kattellaan... |
luopio 07.09.2005 16:18:11 | |
---|
Yksi kaveri tuolla ykköskitarassa(sori mainostus) ainakin on ylistänyt tuota mmv bo:ta maasta taivaaseen. KOva kehumaan ja saanut mut ainakin vakuuttuneeksi, mutta vertailun vuoksi halusin kuulla hieman mielipidettä tuosta hieman kalliimmasta. Jackson miellyttää tuntumaltaan enemmän, etenkin kaula. RR3 tai RX10 varmaan tuosta hintaluokasta. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
McNulty 07.09.2005 16:23:41 | |
---|
Yksi kaveri tuolla ykköskitarassa(sori mainostus) ainakin on ylistänyt tuota mmv bo:ta maasta taivaaseen. Kyllähän myyjä myyntiartikkeleitaan kovasti hehkuttaa... eipä kaikkea kannata silti uskoa ennenkö itse kokeilee ja toteaa mikä on asian laita. Kyllä niitä kehujia löytyy jos hinta on oikea :) KOva kehumaan ja saanut mut ainakin vakuuttuneeksi, mutta vertailun vuoksi halusin kuulla hieman mielipidettä tuosta hieman kalliimmasta. Jännää jos meidän mielipiteet ja hänen kehut tuosta kitarasta on saaneet sinut vakuuttuneeksi. Mie koitan kuunnella skeboja, testata niitä ja tunnustella miltä ne tuntuu kädessä... mielestäni se on ainoa oikea ja järkevä tapa tutustua uuteen investointiin. Se on sitten ihan paskahailee mitä naapurin Jorma tai kauppias kitarasta sanoo, jos joku skeba tuntuu minulle oikealta vaihtoehdolta. Sellainen kannattaa valita mikä miellyttää itseäsi muutenkin kuin visuaalisesti. "Minds are like parachutes. They only function when they are open." -Sir James Dewar (1877-1925)
"Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa.) |
Niq 07.09.2005 19:27:54 | |
---|
Mä ainakin alan epäilemään sellaista soitinta, jota joku hehkuttaa ja ylistää maasta taivaisiin. Varsinkin jos on kyse edullisemmista vekottimista. Luultavasti omaa mielipahaa huonosta ostoksesta yritetään korjata tuollaisella tai jotain. Tiedä häntä.. Yritä kuitenkin pitää mielessä tällainen "ajatusleikki": Kitaristeilla, varsinkin aloittelevilla on yleensä joku ajanmukainen idoli, joka soittaa kitaralla X. Koska kitara X sellaisenaan on kallis, markkinakoneisto ottaa kitaran muodon ja tekee saman muotoisen ja näköisen kitaran kuin kitara X, mutta halvimmista mahdollisista osista. Yllättäen samanlaisista osista valmistetuista kitaroista voi pyytää verrattaen jopa tuplahinnan, riippuen tietysti muotivirtauksista ym. Hyvinä esimerkkeinä juuri tämä kyseinen "RR" -mallisto, BC Rich Bronzet jne. Tottakai kalliimmat samannäköiset taas voivat olla, ja ovatkin hyviä, mutta itse kyllä suhtautuisin erittäin kriittisesti tuollaisiin halpoihin muotikeppeihin. On vaan niin helppo astua miinaan siinä vaiheessa kun saa sen oman staran kepin käteen ja uutuudenviehätys iskee. En nyt millään lailla noita ko. kitaroita dissaa, kun en ole sellaista koittanut, mutta kautta linjan nuo halvat LTD:t ovat kyllä olleet hintaisekseen ihmeen huonoja. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Räbbänä 07.09.2005 19:54:23 | |
---|
En osta tollasta kitaraa sen takia että joku pätkä maastohousuissa musta lakka sormissa tollasella soittelee, syy on se että tuo on nätin näköinen ja mukavan tuntuinen käsissä (myös lompakolle :)) Mikä sen pätkän nimi taas olikaan, on ihan kielen päällä Emmää muista, kattellaan... |
En osta tollasta kitaraa sen takia että joku pätkä maastohousuissa musta lakka sormissa tollasella soittelee, syy on se että tuo on nätin näköinen ja mukavan tuntuinen käsissä (myös lompakolle :)) Mikä sen pätkän nimi taas olikaan, on ihan kielen päällä Aijai. Tuo oli kyllä hassua:) "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
kimurantti1 07.09.2005 22:24:46 | |
---|
En osta tollasta kitaraa sen takia että joku pätkä maastohousuissa musta lakka sormissa tollasella soittelee, syy on se että tuo on nätin näköinen ja mukavan tuntuinen käsissä (myös lompakolle :)) Mikä sen pätkän nimi taas olikaan, on ihan kielen päällä No jos se Ltd tuntuu niin hyvälle niin osta sitten se, mitä sitä muiden mielipiteitä kyselemään jos kerran itse tykkää. Ihan oikeasti! Sen vaan sanon, että huonon tallan kanssa tulee varmasti ongelmia myöhemmin. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |