Aihe: SecondaryMind : Kierrosajelu Valhallassa (Instrumentaalinen wannabeproge)
1
secondarymind
09.09.2005 05:17:53 (muokattu 09.09.2005 05:20:55)
Tapani mukaan alan hätääntyä kun ei tule heti palautetta mistään suunnasta, joten täytyy vähän kinuta sitä näin pikkutunneilla. Jospa edes jonkin verran auttaisi, ennen kuin tämä(kin) hukkuu tuohon demotulvaan.

Biisistä jonkun verran:

- Instrumentaalinen intron kaltainen lyhyt sävellys johonkin suurempaan kokonaisuuteen.

- Genrestä en tiedä sen tarkemmin, mutta kaipa tän vois luokitella jonnekin rock/heavy-linjalle ja ehkä myös jonkun mielestä jollain tasolla progressiiviselle puolelle. Jos ei muuten niin ainakin sillä perusteella, että tahtilajit on hieman oikaistuna 11/4, 9/4, 4/4 ja 11/4. Sitä en kyllä tiedä, onko tuollaiset tahtilajit (paitsi 4/4) edes mahdollisia.:)

- Laitteistona toiminut halvat mutta "hyväksi" todetut Samick Blues Saraceno TV Twenty, Roland Microcube ja joku halpa jazzmasterkopiobasso. Rummut ja efektit (eli reverbit ja eq:t) koneelta.

- Vähän nimellä paiskattu, mutta ei parempaakaan heti tullut mieleen.
En itse kuuntelis mun tekemää musiikkia, jos se ei olisi mun tekemää.
Mika Antero
09.09.2005 23:00:44
2 minuuttia 19 sekuntia kotitekoista instrumentalisima.

Kuuntelin ihan vain siksi, koska halusin tietää voiko noin lyhyttä instrumentaaliprogebiisiä olla olemassakaan.

Voi näköjään. Aluksi kuulosti kuin tässä olisi yritetty tehdä Tubular bells instant -pastissina... Sitten homma menikin välillä ihan Iron Maideniksi. Sitten se loppuikin.

Pitäis muistaa, että long = progressive = good. Eli ei tämä näin vielä toimi. Varttitunti pituutta lisää, niin saattaisi arviokin olla positiivisempi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt