serubaabel 16.05.2003 21:39:55 | |
---|
En tiedä onko aiheesta jo kirjoitettu, mutta on taas löytynyt pari uutta kaveria jotka suojelevat maailmaa F. Farereilta: Chris Brooks ja Rob Burton. Brooksin tyyli on sellaista progempaa ala Petrucci & co., Burton taas on enemmän Yngwien koulukunnan miehiä. Joka tapauksessa melodista kitaraurheilua. Kannattaa vierailla herrojen sivuilla www.chrisbrooks.net ja www.robburton.us Erityisesti Brooksin cd Masterplan on tutustumisen arvoinen. |
kimurantti1 17.05.2003 21:20:29 | |
---|
Eikä missään nimessä pidä unohtaa Suomen toivoja: Varre Vartiaista ja Marzi Nymannia, en tiedä soittavatko missään muualla kuin Nylon Beatin bändi levyillä, mutta Hytönen showssa vetivät molemmat aivan pirun kovaa settiä, ja molemmilla tyylitaju vielä kunnossa ! |
Socialite 20.05.2003 11:27:40 | |
---|
Keppi kädessä joka ilta. |
Kaitsu85 20.05.2003 11:39:06 | |
---|
Chris Brooks ja Rob Burton. Menee mun Favoritteihin. |
kaljaah 23.05.2003 17:52:48 | |
---|
Tyhmänä taas (!) kysyn, onko tuo Marzi Nymann sama tyyppi joka on Apulannan kiertuekitaristi? Sain tänään Apiksen Syitä ja Seurauksia-platan ja lueskelin noita kiitoksia.. "Ojennamme käden kiitoksen merkeissä seuraaville tahoille: Kiertuekitaristit Ben Aaron, Marzi..." . |
Vilhelmus 23.05.2003 17:58:00 | |
---|
Tyhmänä taas (!) kysyn, onko tuo Marzi Nymann sama tyyppi joka on Apulannan kiertuekitaristi? On se sitäkin joskus tehnyt. Kaikki komeat miehet ovat hinttejä. -Turbo Terminaattori |
Jormaz 25.05.2003 20:41:22 | |
---|
Eikä missään nimessä pidä unohtaa Suomen toivoja: Varre Vartiaista ja Marzi Nymannia Ovatko nämä nyt ne Suomen ultimate guitar herot?! Pitävät kitaraa liian alhaalla -> ei sankariainesta! Nimim. "Tyhmä" Back to the 80's |
kimurantti1 25.05.2003 21:46:24 | |
---|
Ovatko nämä nyt ne Suomen ultimate guitar herot?! Pitävät kitaraa liian alhaalla -> ei sankariainesta! Nimim. "Tyhmä" Heh...mitä väliä sillä on?
|
Jormaz 26.05.2003 00:55:03 | |
---|
Guitar herolla pitää olla guitar heron elkeet! Ei siis mitään diivailua kuitenkaan mutta siis silleen että ei mitään telecastereita. Siis niinkuin back to the 80's. Voi olla vaikka kuinka pätevä kitaristi mutta jotta olis guitar hero-uskottavuutta niin tietyt kriteerit pitää täyttyä. Toivottavasti edes joku ajattelee samoin. Noh, ainakin se kuka se nyt olikaan se... Skebaholikko ainakin ymmärtänee! ;) Back to the 80's |
kimurantti1 27.05.2003 22:53:01 | |
---|
Guitar herolla pitää olla guitar heron elkeet! Ei siis mitään diivailua kuitenkaan mutta siis silleen että ei mitään telecastereita. Siis niinkuin back to the 80's. Voi olla vaikka kuinka pätevä kitaristi mutta jotta olis guitar hero-uskottavuutta niin tietyt kriteerit pitää täyttyä. Toivottavasti edes joku ajattelee samoin. Noh, ainakin se kuka se nyt olikaan se... Skebaholikko ainakin ymmärtänee! ;) Tarkoittaako tuo siis että jokaisen kitarvirtuoosin pitäisi soittaa jollain ultramodernilla Ibanezilla? Mikä vika telessä on (muuta kuin hirveä kaula...) ??? |
Miikathebest 28.05.2003 19:55:13 | |
---|
Ovatko nämä nyt ne Suomen ultimate guitar herot?! Pitävät kitaraa liian alhaalla -> ei sankariainesta! Nimim. "Tyhmä" Heh...mitä väliä sillä on? Ei pysty soittamaan kunnolla (liian alhaalla) |
Jormaz 29.05.2003 21:44:44 | |
---|
Tarkoittaako tuo siis että jokaisen kitarvirtuoosin pitäisi soittaa jollain ultramodernilla Ibanezilla? Mikä vika telessä on (muuta kuin hirveä kaula...) ??? Mä harrastan vain tällaista hyväntahtoista vittuilua..
Back to the 80's |
kimurantti1 29.05.2003 23:01:14 | |
---|
Mä harrastan vain tällaista hyväntahtoista vittuilua.. Muahahah... no kyllä minä nyt sen tajusin=)
|
paulinho 05.06.2003 12:57:32 | |
---|
Itse en arvosta oikein kumpaakaan näistä Suomen "kitarasankareista". En ole toisin kuullut kuin Marzia (enkä hänenkään tiluttelevan), mutta arvostan enemmän päteviä tiluttajia tai muuten teknisesti loistavia tyyppejä... On aika monta henkilöä, jotka eivät ole saaneet julkisuutta, vaikka olisivatkin taidoiltaan sen arvoisia, mutta heillä ei ole ollut olemassa yhtyettä, jonka mukana nousta huipulle. En tiedä heidän improvisointi taidoistaan, mutta plagiointi onnistuu erittäin tyylikkäästi. Tyylikkäämmin kuin alkuperäisillä kitaristeilla. |
Ossi 05.06.2003 13:06:20 | |
---|
En tiedä heidän improvisointi taidoistaan, mutta plagiointi onnistuu erittäin tyylikkäästi. Tyylikkäämmin kuin alkuperäisillä kitaristeilla. ??? "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
??? kuuntele Ossi ääninäyte niin you get the point ;) ...kyllä sakari kuosmanen yngwien voittaa... |
Ossi 05.06.2003 14:51:12 (muokattu 05.06.2003 14:52:34) | |
---|
Lähinnä jäin ihmettelemään tuota kursiivilla lainaamaani lausetta, jonka asiasisällössä on jotain hämärää. Tai sitten olen itse seonnut lopullisesti. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
Herra Rapu 05.06.2003 15:28:26 | |
---|
Lähinnä jäin ihmettelemään tuota kursiivilla lainaamaani lausetta, jonka asiasisällössä on jotain hämärää. Tai sitten olen itse seonnut lopullisesti. Eli siis plagiointi onnistuu paremmin alkuperäisiltä kitaristeilta :) |
Ossi 05.06.2003 15:30:26 | |
---|
Eli siis plagiointi onnistuu paremmin alkuperäisiltä kitaristeilta :) Jotain semmoista. Itsensä plagiointia :) Kaikkeen sitä tulee takerruttua. På återseende. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |