Jemo 22.08.2005 03:27:13 | |
---|
Totta kai kuuluu liiderin hommiin. Aika epeli jos sen on sälyttänyt harteiltaan. "Kuka sanoo? Minä en halua." Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Klepa 22.08.2005 22:15:41 | |
---|
Oon aika varma et jos mäkin rupeisin tommosta bänd- ja taideliiderihässäkkää vetelemään, ni aika pikaseen loppuis reenikseltä mun kaapin tila. Mut kukin tavallaan, kait. :) Vaan en o saanu kenkää, kaks tyyppiä on lähtenyt, "konppikitaristi", ja "laulaja". Bändi oli ihan alkuvaiheissaan ja konppaaja tuli treenikämpille lähinnä makoilemaan, näyttämään ******ntunutta naamaa, ja puhumaan paskaa. Treeneille ei ilmestynyt ku oli liian kova kiire mennä toisten kavereitten kesämökeille vähän "isokaadoille", ja "keitoille". Kerrottiin miten asia on, suuttu aika huolellisesti, vuoden verran ei oikeestaan puhuttu (samassa koulussa). Nykyään ns. "tuttu" jonka kanssa voi parit sanat hekotella, jos tulee jossain vastaan. Laulajan kaikki tunsi aikasemmin, ja se kun oli "kaveriporukassa" ja halus laulaa, tultiin kai siihen tulokseen, et "ei siitä haittaakaan ole". Koska mnetillä sanasensuuri on varsin tarkkaa, en oikeen pysty jo silloista mielipidettäni kyseisestä henkilöstä ilmaisemaan. Oli kuitenkin keikka tulossa, (eka laatuaan) ja päätettiin, että pitää pyytää joku tuuraamaan, että saataisiin jostain joku keikka vastaisuudessakin... Samalla oikeestaan koko jätkä lensi pois, lukemattoman monista syistä. Välit pysy valitettavasti hyvinä, liikkuu koulussa yhä meidän porukassa jne. jne. |
Demonium 27.08.2005 12:05:51 | |
---|
entäs hieman offtopikkina et kuinka moni on itse eronnut bändistä erinäisten vitutusten aikaansaamana? minä ainakin... -Rumpukuolema- |
sielunvihollinen 28.08.2005 02:18:30 | |
---|
Erosin bändistä ja nyt bändi + heidän kaverit kertoo virallisena totuutena kaikille että sain potkut kun olin niin paska. Hyvä meininki rock yeah! |
Czar 28.08.2005 11:56:39 | |
---|
entäs hieman offtopikkina et kuinka moni on itse eronnut bändistä erinäisten vitutusten aikaansaamana? minä ainakin... Minä, komeasti ovet paukkuen, sekä asiallisesti tuuraajan hankkien. But baby's on fire And all the instruments agree that Her temperature's rising But any idiot would know that |
bodom 04.09.2005 18:00:45 | |
---|
Itse en ole, kerran koulussa oltiin perustamassa bändiä, minua pyydettiin myöhemmin mukaan, olin siis viimeinen jäsen joka bändiin pyydettiin ja siihen sitten menin. Eipä aikaakan ku päätettiin potkia ulos bändin kaksi alkuperäistä jäsentä, perustajat. Olen aina miettinyt milta heistä tuntui kun heidät heitettiin ulos. MIS KAIKKI PIUHAT ON!? |
Spawn 04.09.2005 18:18:57 | |
---|
entäs hieman offtopikkina et kuinka moni on itse eronnut bändistä erinäisten vitutusten aikaansaamana? minä ainakin... Minä erosin ja otin laulajan ja rumpalin mukanani toiseen bändiin. Reilukerho.com, mutta ei voi mitään jos homma ei toiminut sen kitaristin kanssa, joka silloin bändissä vaikutti. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Wk 05.09.2005 10:56:03 (muokattu 05.09.2005 10:56:35) | |
---|
Eipä aikaakan ku päätettiin potkia ulos bändin kaksi alkuperäistä jäsentä, perustajat. Olen aina miettinyt milta heistä tuntui kun heidät heitettiin ulos. Aika omituiselta tuntuu että bändin perustajat potkitaan pois, jos nimi vielä pysyy samana niin toisen pitäis melkein jäädä että se ois edes jossain määrin se sama bändi mun periaateajattelun mukaan :) Tuo nyt ehkä kuitenkin pätee eniten isommissa piireissä, esim. Black Sabbathkin on vielä Black Sabbath koska Iommi, yksi perustajajäsen, on siinä... Mutta siis erikoinen tilanne mun mielestä. WK |
käsi 06.09.2005 22:01:28 | |
---|
entäs hieman offtopikkina et kuinka moni on itse eronnut bändistä erinäisten vitutusten aikaansaamana? minä ainakin... itse olen harkitsemassa asiaa. pelottaa se että entä jos muista viritelmistä ei tule mitään ja jää ns musiikilliseen tyhjiöön. mutta olen ollut vasta vuoden ko bändissä ja välillä ihmettelen että mitä tapahtuu ja tekeekö kukaan mitään. olen tavallaan tuloska bändiin joten mikä minä olen sanomaan bändin nokkamiehelle/hille että tehtäiskö nyt näin ku noin ei tapahdu mitään. parin päivän päästä olis joku bändi palaveri, saapi nähdä mitä tapahtuu. jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
En koska olen ollut aina perustamassa sitä pändiä missä oon soittanu. Kerran oon eronnu pändistä. - Kyllä. |
Jemo 07.09.2005 23:59:37 | |
---|
Aika omituiselta tuntuu että bändin perustajat potkitaan pois, jos nimi vielä pysyy samana niin toisen pitäis melkein jäädä että se ois edes jossain määrin se sama bändi mun periaateajattelun mukaan :) Tuo nyt ehkä kuitenkin pätee eniten isommissa piireissä, esim. Black Sabbathkin on vielä Black Sabbath koska Iommi, yksi perustajajäsen, on siinä... Mutta siis erikoinen tilanne mun mielestä. Stratovariuksessa ei ole ainoatakaan alkuperäisjäsentä. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Wk 08.09.2005 06:08:40 | |
---|
Stratovariuksessa ei ole ainoatakaan alkuperäisjäsentä. -Kamikaze Kettunen Jaa eikö Tolkkikaan sitten ole originaali-soittaja? Kummallinen tilannen edelleen mielestäni :) WK |
arancia 08.09.2005 07:26:51 | |
---|
entäs hieman offtopikkina et kuinka moni on itse eronnut bändistä erinäisten vitutusten aikaansaamana? minä ainakin... Itse olen eräästä bändistä itse eronnut. Bändin sisäinen toiminta ei vastannut millään tavalla sitä, miten olen tottunut bändissä toimittavan. Esim. treeneistä ei välttämättä kerrottu kaikille, vaan treenailtiin toisen kitaristi ehdokkaan kanssa oikean kitaristin selän takana ja bändin ainoa alkuperäisjäsen kertoili mitä ihmeellisempiä tarinoita, jotka myöhemmin osoittautuivat täysin keksityiksi, bändin tulevaisuudesta. Jossain vaiheessa tuli vastaan se piste, jossa tuntui paremmalta olla ilman bändiä kuin ottaa osaan tämän bändin toimintaan. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Teijo K. 08.09.2005 09:27:14 | |
---|
entäs hieman offtopikkina et kuinka moni on itse eronnut bändistä erinäisten vitutusten aikaansaamana? minä ainakin... Näin ei ole päässyt käymään, vaikka monesta bändistä olen erinäisten syiden takia joutunut eroamaan. On ollut aikatauluongelmia, paikkakunnan vaihtoa yms. Munsta. |
IommI 08.09.2005 14:36:17 | |
---|
Jos potkut bändistä saisin niin siihen loppuis koko black sundayn kitara toiminta. |
zorro 08.09.2005 14:54:30 | |
---|
mua ei ole potkittu, ja nykyinen pändiki on sellanen että tekisi mieli potkia kaikki pihalle ja ottaa sellaset soittajat jotka käy reeneissä ja säveltää itsekkin. |
musamies 08.09.2005 17:05:57 | |
---|
itse olen harkitsemassa asiaa. pelottaa se että entä jos muista viritelmistä ei tule mitään ja jää ns musiikilliseen tyhjiöön. mutta olen ollut vasta vuoden ko bändissä ja välillä ihmettelen että mitä tapahtuu ja tekeekö kukaan mitään. olen tavallaan tuloska bändiin joten mikä minä olen sanomaan bändin nokkamiehelle/hille että tehtäiskö nyt näin ku noin ei tapahdu mitään. Mun mielestä paras tilanne on sellainen, jossa kaikki on aktiivisia ja esittää omia ideoitaan, joita myöskin toteutetaan. Oma idea voi olla vaikka ehdotus soitettavasta biisistä. Sellaiset ehdotukset otan tosissani, jossa ehdottaja näkee omalta osaltaan vaivaa, hommaa nuotit, neuvoo miten kannattaa kyseinen biisi vetää jne. Minä en erityisemmin tykkää esiintyä minään bändiliiderinä. Olen kuitenkin kiinnostunut esimerkiksi sovitusten tekemisestä ja tekniikasta ja saatan ottaa niitä asioita liidattavakseni. |
Khimil 09.09.2005 01:00:40 | |
---|
Mut potkittiin vuosia sitten ulos Indicasta, koska ne halus tyttörumpalin :) |
Lönnrot 10.09.2005 13:02:15 | |
---|
Mut potkittiin vuosia sitten ulos Indicasta, koska ne halus tyttörumpalin :) Sä hävisit muijalle! Kelaa ny vähä.. Hello Kettle, my name is Pot. |
Jemo 11.09.2005 15:10:51 | |
---|
Jaa eikö Tolkkikaan sitten ole originaali-soittaja? Kummallinen tilannen edelleen mielestäni :) Ei ole, ei. Tuli mukaan bändiin vasta... en tunne Stratovariusta kovinkaan hyvin, mutta muistelisin että vuoden-parin päästä perustamisesta? No nykyään vanhin jäsen ja liideri, mutta ihan mark1 Stratovariuksesta ei ole jäljellä ketään. Bändissä. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |