Aihe: Kummeli Dvd
1 2 3 4 513 14 15 16 17
Rumpali Rölli
05.09.2005 15:03:59 (muokattu 05.09.2005 15:04:25)
"Niin no sen verran munki tarttee sanoo, että mä en varsinaisesti tästä kyseenomasesta paikasta juuri mitään tiedä mutta."

Ovat kyllä mahtavia kummelit :P..
Ihan ykkös viihettä :)
Pientä turbulenssia etten paremmin sanoisi.
Larry
06.09.2005 12:41:44
Aika hyvin niitä näkyy taas tähänkin ketjuun jo kertyneen. Ja lisää varmaankin kertyy...

Näin on, paa porukka naarrrammaan . Tossa on Miljaarrrdi rahaa.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
k1mm0
06.09.2005 13:13:50
"Meanwhile in Sweden" kyllä nauratti. :)

Joo, näille putosin.

"The year is 1914, and the young men all over the world prepare to meet their destiny. These were the days where the words 'honor', 'duty' and 'sacrifice' really ment something.

Meanwhile, in Sweden..."

"Palle, Palle, hoppa, Palle, Palle..."

Ja munsta tuntuu, että tuo englanti on vähän tahallaan väkinäistä. Varsinkin Koistis-jutusta sen huomasi.
Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.

Tabiteollisuus takoo tasokkaita tabulatuureja
Jarkko G.
07.09.2005 09:01:34
Menee off-topic meiningiksi:

Nuortenohjelma jyrkissä oli aikoinaan, heidän hienoissa uutisissaan, juttu että "Heikki Silvennoinen aikoo julkistaa suhteensa mieheen" (tms), eli jutussa annettiin ymmärtää että Heikki tulisi kaapista.
Jyrkissähän samat "uutiset" kerrottiin moneen kertaan ja enää seuraavassa uutishetkessä ei tuota uutista luettu. Oliko sitten koko juttu kusetus, moka vai mikä?

Olenko ainoa joka muistaa moista?
"And in the end, the love you take is equal to the love you make.."
Jarkko G.
07.09.2005 11:01:53
Olisko syntyny sekaannus sen takia, että Silvennoisen vaimon nimihän on Toni.

Se voisi selittää aika paljonkin.
gandar
30.10.2005 19:00:35
Ja siis viimeinen Kummeli-boksi on kaupoissa. Lisäksi piakkoin saatavilla joku 8 DVD:n järkäle, jossa on ilmeisesti kaikki 1991-2004 jaksot, tiedä sitten onko muuta.
Ceci n'est pas une signature
KTULU
31.10.2005 07:06:59
Nyt on sitten ostettu kaikki Kummeli dvd:t. Olen itseasiassa katsonut ne kaikki viikon sisään. Mielestäni paras on tuo "jumankauta juu nääs päivää" jossa parhaat hahmot ovat TV-johtaja, Kumi Keijo ja tietysti Fabio. Noista muista jaksoista parhaita sketsejä ovat "erittäin hyvin sanottu"-sketsit, valintojen maailma ja "kädkkädi"-pojat.
Pinaattikeitto on pahaa...
Larry
31.10.2005 08:43:53
Jees, lauantaina sain kätöseeni tämän vihreän viimeisen. Nyt löytyy kaikki hyllystä. Huomasin että ens kuun alussa alkavat myydä boxia, jossa on kaikki samassa.

Täytyy hehkuttaa tämän uusimman boxin törkylaaria joka oli mielestäni sarjan paras. Pienessä sievässä lauantai-iltana katsoessa meinas tulla kuset enemmän kun kerran housuun. Loistokamaa.

"haista sinä mursu paska!"
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
AP
31.10.2005 11:20:37
Olisko syntyny sekaannus sen takia, että Silvennoisen vaimon nimihän on Toni.

Elikkäs ihan oikeasti nimi on muistaakseni Tiina-Maria.

Lienenkö muuten ainoa, joka täällä repeilee noille Kummelin "kylien kauppa" sketseille ihan helvetisti.
K100 #7 Ärlä #011
Juugeli
31.10.2005 15:07:58
Nyt on sitten ostettu kaikki Kummeli dvd:t. Olen itseasiassa katsonut ne kaikki viikon sisään. Mielestäni paras on tuo "jumankauta juu nääs päivää" jossa parhaat hahmot ovat TV-johtaja, Kumi Keijo ja tietysti Fabio. Noista muista jaksoista parhaita sketsejä ovat "erittäin hyvin sanottu"-sketsit, valintojen maailma ja "kädkkädi"-pojat.

Mulle tuo kolmas paketti oli vähän pettymys. Nuo 1999-jaksot löytyy nauhoitettunakin ja ne on kyllä ihan hyviä, mutta 97-jaksoja olen vasta kaksi ensimmäistä jaksanut katsoa ja ei niille kyllä paljon naurettu.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Jarkko G.
31.10.2005 15:25:54
..

Lienenkö muuten ainoa, joka täällä repeilee noille Kummelin "kylien kauppa" sketseille ihan helvetisti.

Et liene. Melkeinpä hauskinta settiä viimeisessä paketissa.
On noita Kummeli DVD-julkaisuja niin ahkerasti katsottu että ei olisi rahoja paremmin voinut käyttää.

Suosikkina on tällä hetkellä tuo 3. julkaisuista, mutta kaikki ne maistuu ihan perkeleen hyvälle oikeassa fiiliksessä.

Missäs Juho Kusti on? Kuollut?! Voi Voi .. Avaa Kisat!
Hannu H.
31.10.2005 17:22:28

Kaikki löytyy hyllystä. Uusimman kakkoslevy aiheutti pikaisen turhan innostumisen kun valikossa luki "kummeli stories", mutta siellä olikin vaan jotain puolivälkkästä läppää...
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
askomiko
31.10.2005 17:53:29 (muokattu 31.10.2005 17:54:49)
Mitäh, joko on vihreä kaupassa? Ostin juuri perjantaina sen keltaisen ja olen säästellyt sitä. Ja ny tuli jo lisää! Pitänee mennä kaupan kautta taas.

Mää en sillon diggaillut faabio-jaksoista kun ne tuli telkusta, mutta parhauttahan nekin on kun nyt kattoo. Miinusta siitä että tuo levypidike oli vaikee! Meinasin särkee levyt ennenkö älysin miten se irtoaa kauniisti.
Elämä on röytämistä.
-Mickill-
31.10.2005 18:10:50
Miinusta siitä että tuo levypidike oli vaikee! Meinasin särkee levyt ennenkö älysin miten se irtoaa kauniisti.

Minä en vieläkään tiedä sitä tekniikkaa ton 3 paketin levyjen irroittamiseen. Vittu 10 minuuttia meni viimeeksi ja että sain sen ekan levyn irti. Olin aivan varma että levy särkyy kun sitä sai väännellä ihan tosissaan.
TWISTED FOREVER.
ojukka
31.10.2005 18:18:00
Minä en vieläkään tiedä sitä tekniikkaa ton 3 paketin levyjen irroittamiseen. Vittu 10 minuuttia meni viimeeksi ja että sain sen ekan levyn irti. Olin aivan varma että levy särkyy kun sitä sai väännellä ihan tosissaan.

Kun sitä levyä vaan työntää eteenpäin(ylöspäin) ja sitten sieltä yläreunasta nostaa niin pitäisi lähteä ihan nätisti.
"'SIR?!' Sir what? Were you about to call me an ASSHOLE!!!"
Dunga
31.10.2005 18:48:08
Kaikki löytyy hyllystä. Uusimman kakkoslevy aiheutti pikaisen turhan innostumisen kun valikossa luki "kummeli stories", mutta siellä olikin vaan jotain puolivälkkästä läppää...

Eli mitäs siitä Storiesista, jotain haastatteluja vai? Ja muuteskin, onko paketissa muuta kuin nuo uusimmat jaksot ja törkylaari?
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 Romantikkoitkijät #24
Hannu H.
31.10.2005 18:51:01

Eli mitäs siitä Storiesista, jotain haastatteluja vai? Ja muuteskin, onko paketissa muuta kuin nuo uusimmat jaksot ja törkylaari?

Eiku jotain sketsejä siellä oli.. "katos kuka sieltä tulee... kouhia..." jne. Sit oli törkylaari, kummelin joulu ja joku dbtl livejuttu jota en vielä kerkeny kattomaan.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
NHR
31.10.2005 19:09:52

Eiku jotain sketsejä siellä oli.. "katos kuka sieltä tulee... kouhia..." jne.

Nämä ovat ilmeisesti niitä "ennen elokuvaa" -sketsejä, mitä Kummeli Storiesiin oli lisäilty silloin, kun se esitettiin televisiosarjana. Tuli aina jakson alussa ja joskus lopussakin. Ainakin se Kekkos-sketsi ja Urheilulukio olivat näitä.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Juugeli
31.10.2005 19:17:40
Nämä ovat ilmeisesti niitä "ennen elokuvaa" -sketsejä, mitä Kummeli Storiesiin oli lisäilty silloin, kun se esitettiin televisiosarjana. Tuli aina jakson alussa ja joskus lopussakin. Ainakin se Kekkos-sketsi ja Urheilulukio olivat näitä.

Ja sitten se legendaarinen kun nämä kaksi Kahilaisen ja Silvennoisen esittämää naista (en muista nimiä) menee pyytämään Heikki Helalta nimmaria. "Vedä käteen nimi!"
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)