Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roger Waters
1 2 3
tähtivaeltaja
07.09.2005 02:07:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millonkas tv2 näyttää sen pink floyd Live 8 keikan?
 
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ
Mechanizm
07.09.2005 07:40:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelin äsken The Wall levyn ja viimeistään The Trial-kappaletta (eli se loppuhuipennus) kuunnellessa hokasin, että kyllä äijä on jonkin sortin nero.
 
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :o)
 
My Mojo Ain't Workin No More
Jarkko G.
07.09.2005 08:56:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millonkas tv2 näyttää sen pink floyd Live 8 keikan?
 
25.9.2005 Live 8
5/5. Live 8 -konsertin mahtava loppuhuipennus. Mukana useita popmusiikin supertähtiä ja rocklegendoja (esiintymisjärjestyksessä): Scissor Sisters, Linkin Park, Jay-Z, Velvet Revolver, Alicia Keys, Roxy Music, Sting, Maroon 5, Mariah Carey, Laura Pausini, Robbie Williams, The Who, Keith Urban, Pink Floyd, Mötley Crüe, Stevie Wonder ja Paul McCartney. Suomenkielinen tekstitys.
 
"And in the end, the love you take is equal to the love you make.."
Brian May jr.
07.09.2005 10:34:44 (muokattu 07.09.2005 10:35:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katselinpas mtv newsejä eilen ja niitä nopeasti vilahtelevia tekstinpätkiä jota kuvan alaosassa näkyy kun se jätkä siinä esittää muita uutisia ja siellä näkyi suunnilleen tällaista:"Pink Floyd is rumored to gather *en muista rahasummaa, ehkäpä 136 miljoonaa puntaa* for one last tour." Ja en muista tarkalleen että oliko siinä mitään rumored-juttuakaan, ehkä se esitettiin vähän virallisempanakin tietona. Jos tulevat edes ruotsiin saakka niin mä juoksen sinne pää kolmantena jalkana maksoi mitä maksoi.
 
Jarkko G.
07.09.2005 13:30:22 (muokattu 07.09.2005 13:32:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pinkfloydonline foorumillakin on parit kirjoittelleet että huhuja on alkanut kuulumaan viimeisestä kiertueesta.

Keikka Stadionilla olisi kiva juttu, tai edes Areenalla.
 
edit: ja tälläistä sieltä
 
Saw this in the paper today:
 
Floyd: No to £136m final tour
Pink FLoyd turned down £136million to reunite for on last tour, ex-band member Roger Waters has revealed.
If the group had accepted, it would have been the equivalent of £1 for every album they had sold in their 38-year career.
The band famous for such hits as Another Brick in the Wall, last played together at the Hyde Park Live8 concert in July.
It was the first time they had performed together since 1981 when Waters left adter a falling out with other band members.
But the singer-song-writer has not ruled out another one-off concert for a special occasion.
In an interview for Word magazine, Waters admitted he 'really loved' playing together again.
He said "I hope we do it again. If some other opportunity arose, I could even imagin us doing Dark Side of the Moon again - if there was a special occasion.
"It would be good to hear it again"
 
"And in the end, the love you take is equal to the love you make.."
-septimisti-
07.09.2005 20:16:40 (muokattu 07.09.2005 20:18:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä epävirallisilla Pink Floyd sivustoilla ole mainintoja tuoreista huhuista. Roger Waters näyttää viihtyvän julkisuudessa Ca Ira:n tiimoilta. Kuulemma todella mielenkiintoista matskua tulossa, Watersin mukaan myös pari 'tarttuvaa melodiaa'. Tuo ~150 miljoonaa dollariahan on sinänsä vanha uutinen. Gilmour tyrmäsi tuollaisen tarjouksen pian Live8:tin jälkeen.
 
Waters näyttää myös ottaneen nokkiinsa oikein kunnolla engelsmannien maan kettujahti-kiellosta. Niinkin paljon että muutti Jenkkeihin asumaan. Yksi haastattelu kyseisestä aiheesta: http://www.timesonline.co.uk/article/0,,2087-1763726,00.html
 
Muuta Pink Floyd jännää:
- Wish You Were Here julkaistaan super audio cd:nä 5.1 miksauksella höystettynä.
- PULSE julkaistaan vihdoin DVD:nä extroineen ja dokumentteineen.
 
Tuli ohimennen mieleen:
- Hankkikaa jostain käsiinne Watersin In The Flesh live (2002). Jumankauta että on hieno versio Dogs biisistä, ehkä parasta mitä on.
 
Dr. Muff
07.09.2005 21:37:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli ohimennen mieleen:
- Hankkikaa jostain käsiinne Watersin In The Flesh live (2002). Jumankauta että on hieno versio Dogs biisistä, ehkä parasta mitä on.

 
Kuuntelin ton korvalapuilla tuossa noin kk sitten ennen kun menin nukkumaan. Jotain häiritsevää siinä oli koska en pystynyt nukkumaan koko yönä vaikka väsytti ja sillon kun torkuin näin jotain ihan kummallisia unia.
 
Pitäis varmaan ostaa toi DVD niin voisi katsella. Hienoa kitarointia vaikkei David olekkaan mukana. Kyllä se Doyle Bramhall II vaan osaa hienosti soittaa. Sanoittaa ei kyllä sitten pätkääkään :)
 
Tuumasta toiseen.
rheinone
07.09.2005 21:39:08 (muokattu 08.09.2005 09:07:32)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnellinen olen että pääsin äijän näkemään livenä, ja vieläpä niin läheltä kuin se katsomon puitteissa oli mahdollista. Ehkäpä elämäni hienoin live kokemus.
 
On se Waters hieno piisinikkari, mutta kyllä mulle silti tuli tolla keikalla sellanen fiilis että olen PinkFloyd-debyyttibändin konsertissa; Sen verran muut heput, varsinkin Gilmour kitaristina, mulle merkitsee.
 
EDIT: PinkFloyd-tribuuttibändin, ei -debyyttibändin.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
tähtivaeltaja
08.09.2005 00:28:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

25.9.2005 Live 8
5/5. Live 8 -konsertin mahtava loppuhuipennus
 
Who, Keith Urban, Pink Floyd, Mötley Crüe, Stevie Wonder ja Paul McCartney.

 
vau, tattis.
 
PULSE julkaistaan vihdoin DVD:nä extroineen ja dokumentteineen.
 
Onko siinä varmasti se vilkkuva ledi? Pulse ei ole Pulse ilman sitä. Omistan alkuperäisen P:n, mutta tulipa revittyä aa-pattereineen sekin hökötys irti.
 
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -FZ
aikavaikea
08.09.2005 07:13:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mutta kyllä mulle silti tuli tolla keikalla sellanen fiilis että olen PinkFloyd-debyyttibändin konsertissa.
 
Kenties tapailit sanaa tribuuttibändi? ;-D
 
"I have buck teeth. I sucked my thumb until I was 11... and then I went on to suck other things..." -Rosanna Arquette
rheinone
08.09.2005 09:00:39 (muokattu 08.09.2005 09:02:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kenties tapailit sanaa tribuuttibändi? ;-D
 
Joo, tapailuks näköjään jäi :+DDDD Kiitos korjauksesta! Ei InTheFlesh-kiertuetta ihan debyytiksi tosiaan voi luonnehtia...
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
nightdrive
13.09.2005 09:28:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

watersia pidän todellisena nerona, sen lyriikat on maagisia, waters ei ole hyvä basisti, mutta laulajana arvostan yhtenä maailman parhaana laulajana..........ne lyriikat on taidetta, ja sen huomaa albumeista: wish you were here, darkside of the moon, ja the wall, mahtavii!!
 
aksiom
13.09.2005 16:14:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

watersia pidän todellisena nerona, sen lyriikat on maagisia, waters ei ole hyvä basisti, mutta laulajana arvostan yhtenä maailman parhaana laulajana.
 
Allekirjoitan tämän, mutta Waters on tosiaankin teknisesti surkea tapaus. Mutta mitäpä tuosta jos huono laulaja onnistuu olemaan eräs maailman parhaista laulajista - siis minunkin mielestäni. In the flesh tai Sheep ovat mainioita esimerkkejä tästä.
 
Ei osaa laulaa mutta osaa... mitä mä selitän. Mutta näin se on.
 
Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08)
-septimisti-
13.09.2005 22:09:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutisia, uutisia.
 
Pink Floyd jälleen yhdessä. Tosin herrat käyvät vain juhlistamassa Pink Floydin nimeämistä Brittien music hall of fameen, eikä soittimiin tällä kertaa kajota. Myös Bob Dylan pokkaa samanlaisen kunnianosoituksen samoissa kekkereissä.
 
Bluesmies
13.09.2005 23:04:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutisia, uutisia.
 
Pink Floyd jälleen yhdessä.

 
Perkele, että nousi sydän kurkkuun.
 
http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=17&t=97721&o=0&co=0
HaloOfFlies
14.09.2005 00:47:02 (muokattu 14.09.2005 00:51:34)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

He said "I hope we do it again. If some other opportunity arose, I could even imagin us doing Dark Side of the Moon again - if there was a special occasion.
"It would be good to hear it again"

 
Ohhoh... Tuo olisi kyllä mannaa.
 
First they steal your mind and then they steal your soul
Mechanizm
03.10.2005 11:34:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan hankkinut uutta levyä? Millainen on? Itse yritän tänään ehtiä hakemaan omani.
 
My Mojo Ain't Workin No More
Techno-Allah
03.10.2005 12:05:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan hankkinut uutta levyä? Millainen on? Itse yritän tänään ehtiä hakemaan omani.
 
Tarkoitatko ehkä Ca Ira- oopperaa? Minä olen nähnyt vain yhden huonolaatuisen kuvapätkän...eli ihan mielenkiintoiselta kuulosti, etenkin kun kyseessä oli Watersin tuotos. Mutta pitänee hankkia koko levy,että voi sanoa vielä mitään.
 
Experto credite, sole et sale nihil utilius!
Mechanizm
04.10.2005 07:50:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkoitatko ehkä Ca Ira- oopperaa?
 
Sitäpä sitä. En itse vielä ehtinyt hommaamaan mutta virallisilta sivuilla www.roger-waters.com levyä voi kuunnella. Aika hämmentävää kun tuo ooppera on itselleni aika vieras alue. Ehkäpä nyt on hyvä tilaisuus siedättää itsensä siihen.
 
My Mojo Ain't Workin No More
aikavaikea
04.10.2005 07:57:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika hämmentävää kun tuo ooppera on itselleni aika vieras alue. Ehkäpä nyt on hyvä tilaisuus siedättää itsensä siihen.
 
Sama täällä. Kaira-ooppera :-). Eleginen kuvaelma miehistä ja pilkkihaalareista. Jossain vaiheessa täytynee itsensä tutustuttaa tuohon.
 
On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «