Tyler Durden 04.06.2003 14:46:51 | |
---|
Tää kuulostaa varmaan ihan älyttömältä, mutta mulla on on ihan helvetillinen ongelma. Rupesin pitkän breikin jälkeen taas treenaamaan ja ongelmana on jatkuva vasemman käsivarren tulehdus. Käyn myös punttisalilla ja tuntuu ettei tämä sovi oikein basson soiton kanssa yhteen. Ensimmäiset pari kuukautta treeni kulki loistavasti, mutta nyt tuntuu että ei pysty treenaamaan kuin max. tunnin päivässä ja seuraavana päivänä täytyy jättää väliin. Salilla olen jättänyt kaikki käsivartta enemmän rasittavat liikkeet pois. Tulehduskipulääkkeitä menee aivan perkeleesti.. Kaikki vitun orudikset on kokeiltu. Tässä on jo vanha aivan äimänä.. MItään vinkkejä hyvät basistit? |
E_Heikkilä 04.06.2003 14:49:25 | |
---|
No ei todellakaan sovi yhteen. Kunnon rokkari ei salilla käy PRKL =) . Ei vaiskaan, Olen kuullut että jatkuva puristaminen, eli tässä tapauksessa tangon puristaminen, kankeuttaa ja vaikeuttaa soittoa ja näppäryyttä. |
Tyler Durden 04.06.2003 15:01:38 | |
---|
Joo... Totta kai tajuan ettei noi jutut tue toisiaan, mutta tässä iässä on jo pakko vähän tinkiä tosta katu-uskottavuudesta. Ja kato tulevaisuudessa sitten keikoille ilman paitaa... |
zakkep 05.06.2003 01:16:30 | |
---|
mutta et taida päästä keikoille jos et voi soittaa? |
Prowleri 05.06.2003 09:16:55 | |
---|
Tuossa vaiheessa voisi melkein alkaa harkita tohtorin puheilla käymistä. Ehkä olisi kannattavaa pitää ainakin parin viikon tauko molemmista harrasteista, jos siellä tulehdus tai jotain muuta on käsivarressa niin ei reeni ainakaan hyvää sille tee. Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää.
-Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa |
Cornflake 05.06.2003 09:21:27 | |
---|
Prowleri: Tuossa vaiheessa voisi melkein alkaa harkita tohtorin puheilla käymistä. Ehkä olisi kannattavaa pitää ainakin parin viikon tauko molemmista harrasteista, jos siellä tulehdus tai jotain muuta on käsivarressa niin ei reeni ainakaan hyvää sille tee. Näin juuri. Suosittelisin kuitenkin tuota lääkärillä käyntiä vakaasti. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Nelikielipiru 05.06.2003 09:39:11 | |
---|
Tää kuulostaa varmaan ihan älyttömältä, mutta mulla on on ihan helvetillinen ongelma. Rupesin pitkän breikin jälkeen taas treenaamaan ja ongelmana on jatkuva vasemman käsivarren tulehdus. Käyn myös punttisalilla ja tuntuu ettei tämä sovi oikein basson soiton kanssa yhteen. Tingi jommastakummasta, nyt aluksi kummastakin. Ite tein lähes saman mokan, sitten olin ilman kumpaakin kuukauden ja sen jälkeen suunnittelin sali päivät treenien mukaan. 2-3 vr lepoa salista treeneihin. Muuten olet kohta samassa jamassa. Ja kunten Prow ja Timo Tiikeri jo sanoivat niin lääkäriin. |
Tyler Durden 05.06.2003 11:49:59 | |
---|
Joo... konsultoin tuttua lääkäriä eilen salilla ja määräys oli toi 2-3 vkon totaalipaussi kummastakin ja 400:nen burana kolmasti päivässä. Kesäloma alkaa perjantaina ja ens torstaina pariksi viikoksi Espanjaan. Ei taida paussin pitäminen tehdä kauheen tiukkaa. |
Cornflake 05.06.2003 11:54:40 | |
---|
Tyler Durden: 400:nen burana kolmasti päivässä. Tuo nopeuttaa kyllä paranemista kummasti. Kannattaa vetää. Toisaalta kolmekin buranaa päivässä on aika paljon. Sivuvaikutukset tuntuvat jo. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
absqua 05.06.2003 12:00:46 | |
---|
Jees. Buranoiden perään pari karahvia talon viiniä ja tapaksia niin johan lähtee lomatunnelmat aivan uudelle kiertoradalle! ;-) Vakavasti ottaen: kolme 400mg Buranaa päivässä on aika hevi setti! Huhhuh. TOivottavasti jeesaa. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Cornflake 05.06.2003 12:03:13 | |
---|
absqua: Vakavasti ottaen: kolme 400mg Buranaa päivässä on aika hevi setti! Huhhuh. TOivottavasti jeesaa. Kuumeessa tuo menee, mutta normaali olotilassa mulle ainakin tulisi niitä sydämen tykytyksiä sun muuta hikoilua tuosta aika mukavasti. Kuumeessa on ihan sama kuhan vaan saa sen kuumeen pois. Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Tyler Durden 05.06.2003 12:25:13 | |
---|
Itsekkin ihmettelin tota määrää ,mutta äijä sanoi että pienemmät määrät ei pure tulehdukseen kunnolla. Jos menee pakki sekaisin niin täytyy kuulemma hakea respalla jotain pelkkää tulehduslääkettä. Eiköhän ton nyt kestä. Iso mies olen sentään... He!!! Noi tapakset ja karahvi viiniä kuulosti kanssa asiantuntevalta neuvolta. Thänks! |
Tyler Durden: Jos menee pakki sekaisin niin täytyy kuulemma hakea respalla jotain pelkkää tulehduslääkettä. Aika ehdoton kaveri tuo puoskarituttusi. Käsittääkseni tuo asia on niin että burana kuuri ei ole ihan sama asia kuin antibioottikuuri. Antibioottikuurin jos jättää kesken seuraukset voivat olla (kuulemma) katastrofaaliset (uuu!:-). Tuon buranan teho perustuu siihen että lihakset rentoutuvat ja parantuminen noputuu, kun kipeitä lihaksia ei jännitä turhaan. Eli rohkenisin jopa sanoa että aika huuhaa juttu tuo "pakko vetää 3 / pvä". Syö niinmonta kuin tuntuu hyvältä, ei liene pakko vetää kaikkia jokapäivä. Enhän minä mikään asiantuntija toki ole. Jotain kokemusta vain aiheesta;-) Vaadimme bassonkielten hinnanlaskua ja lounaaltapaluurahaa! |
Karlsson 05.06.2003 13:28:59 | |
---|
Vakavasti ottaen: kolme 400mg Buranaa päivässä on aika hevi setti! Huhhuh. TOivottavasti jeesaa. Hmm, mä just olen parantumassa mononukleoosista joka on tommonen kurkun alueen tulehdustauti. Pari viikkoo kurkku meilkein umpeen turvonneena. Henki kulki just ja ravinnoks mansikkakeittoa ku muu ei mahu kurkusta alas. Tulehdus lääkettä piti vetää suuremmissa määrin kokoajan. Ennenku alko hellittää tauti, nii mä söin 800mg buranaa (Ibuxin, Ibumax tai joku, samaa ainetta) kolmesti päivässä ja kipu oli hirvee silti... Siinä ei tosin noita sivuvaikutuksia pääse huomaamaan ku oli niin paskana muutenki. Viddu ku on kiva olla terve taas! "Sehän selviää vain maistamalla!" -Riitta Väisänen |