riffi-rotta 03.09.2005 11:29:24 | |
---|
Elikkä oli tossa bändireenit ja kerran kun väänsin volume-potikan nollille niin kuulu karahdus, ja sen jälkeen ei enää ääntä kepistä saanut vaikka kuinka koitti. vika oli kitarassa koska signaali tuli ihan loppuun asti. tosin kitarakin on squierin strato eli laatu on mitä on.. auttakaa! RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel, Randy Rhoads |
janik 03.09.2005 11:34:52 | |
---|
Elikkä oli tossa bändireenit ja kerran kun väänsin volume-potikan nollille niin kuulu karahdus, ja sen jälkeen ei enää ääntä kepistä saanut vaikka kuinka koitti. vika oli kitarassa koska signaali tuli ihan loppuun asti. tosin kitarakin on squierin strato eli laatu on mitä on.. auttakaa! Sieltä on johtoja irronnut, luulen ma. |
Krypto Niitti 03.09.2005 11:39:47 | |
---|
tosin kitarakin on squierin strato eli laatu on mitä on.. Eli aika hyvää. En tiedä miten tuon selvitit että signaali tulee läpi, mutta kokeilisin ihan ensiksi piuhan vaihtamista. Sitten vaan kitaraa auki ja sisuskaluja tarkistamaan. You’re not who you are, you’re not who they think you are, you’re who you think they think you are. Think about it. |
riffi-rotta 03.09.2005 12:56:50 | |
---|
Niimpä... avasin sen tänään ja kyllä sieltä jotain piuhoja oli irrallaan. kai se pitäs viedä jollekin ammattilaiselle juotettavaks, ku en itte noita oikeen tajua RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel, Randy Rhoads |
32788 03.09.2005 13:30:39 | |
---|
Niimpä... avasin sen tänään ja kyllä sieltä jotain piuhoja oli irrallaan. kai se pitäs viedä jollekin ammattilaiselle juotettavaks, ku en itte noita oikeen tajua Muuten hyvä idea, mutta veikkaan, että on pirun kallista lystiä... Ehkä joku täällä m.netissä voisi korjata tuon "asevelihintaan". Kannattaa kysellä vähän joka paikasta. Jos kitarassa on takuu vielä voimassa, niin viepä liikkeeseen, josta ostit kitaran. He luultavasti korja(utt)avat sen ilmaiseksi. Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia! |
ReBeat 03.09.2005 13:40:29 | |
---|
Jos sulla on dikikamera niin ota kuva missä näkyy irronneet johdot ja potikat ym. niin kyllä täällä joku osaa sanoa että mitä pitäisi kytkeä mihinkin. Sitten jos vielä se kolvi ja tinaa löytyy niin ongelma on jo melkein korjattu. Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole. |
Les Fender 03.09.2005 23:14:28 | |
---|
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!! |
riffi-rotta 05.09.2005 22:16:15 | |
---|
Katohan sie tuosta:http://squierguitars.com/support.php#productwiringstrat Sitten vaan sellaisen kolvausta harrastavan kaverin luokse, kitaroista sen ei tarvi tietää mitään. Kunhan kolvata osaa ja edes jonkinlaisen alkeellisen tavan lukea kytkentäkaaviota. tuhannet kiitokset tästä! juu napsin digikameralla niistä kuvia mut kylhän mää noista jo itte osaan päätellä et mikä piuha tulee minnekki. kiitos RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel, Randy Rhoads |
Jag 05.09.2005 23:44:46 | |
---|
Laitanpa sitten tähän ketjuun. Tossa viikonloppuna olin kaverilla ja siin jammailin sen Williamsilla kunnes tone potikkaa käännettyäni äänet hävis. Ei enää tullu singnaalia. Katsoin niin johdot oli paikallaan, piuha oli hejä ja vahvarikin toimii. Mikäköhän kumma siihen rotiskoon meni? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Eemil 06.09.2005 02:10:42 | |
---|
Laitanpa sitten tähän ketjuun. Tossa viikonloppuna olin kaverilla ja siin jammailin sen Williamsilla kunnes tone potikkaa käännettyäni äänet hävis. Ei enää tullu singnaalia. Katsoin niin johdot oli paikallaan, piuha oli hejä ja vahvarikin toimii. Mikäköhän kumma siihen rotiskoon meni? Jos ei signaalia tule millään mikillä niin kurkkaapa jakkiin. Veikkaan että sieltä on maajohto irti. Käykää kuulemassa Musiikkia! Musiikkinäyte on se pieni kiva nuotti kun katsot oikealle ylös.
K100 #2 |
Kampuzzjeah! 06.09.2005 11:24:18 | |
---|
Laitanpa sitten tähän ketjuun. Tossa viikonloppuna olin kaverilla ja siin jammailin sen Williamsilla kunnes tone potikkaa käännettyäni äänet hävis. Ei enää tullu singnaalia. Katsoin niin johdot oli paikallaan, piuha oli hejä ja vahvarikin toimii. Mikäköhän kumma siihen rotiskoon meni? se onkin williams! =) minä veikkaisin että tonepotikka on tullut tiensä päähän. Here we are,now lay the burden down.We're coming to the end of our road.Sorrowful yet glorious somehow,to be humming this one last ode.
R.I.P Sentenced 1989 - 2005 |
Jag 06.09.2005 22:44:06 | |
---|
Miten tuon voisi varmistaa, että vika on tuossa. Miten tuo vaihto onnistuu?...kolvaus irti..uusi tilalle? ja mitä pitää ottaa huomioon kun ostaa uuden potikan? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
janik 06.09.2005 22:49:38 | |
---|
Miten tuon voisi varmistaa, että vika on tuossa. Miten tuo vaihto onnistuu?...kolvaus irti..uusi tilalle? ja mitä pitää ottaa huomioon kun ostaa uuden potikan? Vaihto on helppoa ja uutta ostaessasi katsot vaan että on samat arvot. |
Jag 06.09.2005 22:51:50 | |
---|
Miten tuon voisi varmistaa, että vika on tuossa. kun ei ole oma kitara ja itse yritän "asiantuntevia" neuvoja kaverille jakaa =) "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
janik 06.09.2005 22:55:56 | |
---|
kun ei ole oma kitara ja itse yritän "asiantuntevia" neuvoja kaverille jakaa =) Sen voi potikan voi myös ohittaa, silloin saa ainakin selville onko se rikki. |
Sen voi potikan voi myös ohittaa, silloin saa ainakin selville onko se rikki. ja käytännössä tämä tapahtuu miten? "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Gypsy 07.09.2005 00:47:00 | |
---|
Tonepotikka menee "kuumasta" maahan, siispä sitä ei tarvi sen kummemmin ohittaa, otat sen vaan kytkennästä irti. |
Trebla 07.09.2005 11:24:29 | |
---|
Eikös tone-kytkentä yleensä ole niin, että potikka on konkan kanssa sarjassa? (signaalin ja maan välillä) Ei tuolla kytkennällä pitäisi potikan hajotessa äänet hävitä. Joko ääni olisi tumma = potikka oikarissa tai kirkas = potikka "poikki" Olisiko tone-potikka ollut löysässä ja väännettäessä volume ja tone-potikoiden välissä ollut konkka repäissyt volumepotikan juotoskorvakkeen irti tai piuhat oikariin. nää on näitä kakssenttisiä. DAM: Mothers Against Dyslexia. |
Gypsy 07.09.2005 11:32:44 | |
---|
Eikös tone-kytkentä yleensä ole niin, että potikka on konkan kanssa sarjassa? (signaalin ja maan välillä) Ei tuolla kytkennällä pitäisi potikan hajotessa äänet hävitä. Joko ääni olisi tumma = potikka oikarissa On se niin, mutta jos konkka on potikan jälkeen, kuten useesti on, niin sillon oikosulku pistää kaikki pimeeks. |
TheWickerMan 07.09.2005 14:29:10 (muokattu 07.09.2005 14:30:53) | |
---|
Niimpä... avasin sen tänään ja kyllä sieltä jotain piuhoja oli irrallaan. kai se pitäs viedä jollekin ammattilaiselle juotettavaks, ku en itte noita oikeen tajua No haet vaik joltai sivulta sen kitaras kytkentäkaavion ja katot minkä värinen piuha menee mihinki.. Ei loppujen lopuks niin vaikeeta oo. Piti joskus keväällä tehä toi mun iballe ku potikasta irtos pari piuhaa.. Ja mun stratossa on edelleen piuhat irallaa ku en o jaksanu vaivautuu niitä pistää hihihi - Kyllä. |