Aihe: Ibanez Gr G270B Bkn
1
ravensoul
07.09.2005 11:52:00
Mulla on tuon halvempi 170-versio, jossa ei muuta eroa taida olla kuin talla, joka on strato-tyyppinen. Soitettavuus on erinomainen, mikit täyttä kuraa ja tallan joutuu blokkaamaan, jos haluaa vireen säilyvän kunnolla. Tuskin tuonkaan floikkakopiolla voi edes haaveilla kampikikkailuista. Mutta muuten tosiaan todella käypä peli.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
JPQ
07.09.2005 12:13:29

Tuli vaan floikista mieleen millä kitara merkillä on aidot niistä ?
PS. hyvä typo tuli ensiksi kirjoitin kamera kitaran tilalle johtunee
siitä kun kamera tuli just takuu huollosta.
williams
07.09.2005 15:08:21

Eli en ole mikään hirmu kammen käyttäjä, että mulle kävis joku halvempi (170). Ajattelin, että silloin tällöin kun innostuu niin kampea tulee jonkun verran käytettyä. Mutta jos se ei pidä virettä niin en tarvitse sellaista. Onko teillä fenderin squierista kokemusta? n.200€ kamppeesta.
enema
07.09.2005 15:51:00
Yksi ibanez jota täällä ehdotellaan usein, on Ibanez Rg321. Siinä ei ole floikkaa, mutta jos se ei todellakaan ole välttämätön niin jätä se pois.
Eskimo ninja deathmetal
32788
07.09.2005 16:16:36
Rg321

Tulihan sekin lopulta sieltä! Ihmeen kauan kyllä kestikin.
Alkoholin nauttiminen krapulaa edeltävä päivänä aiheuttaa päänsärkyä ja äkillisiä pahoinvointikohtauksia!
ravensoul
07.09.2005 16:36:30
Eli en ole mikään hirmu kammen käyttäjä, että mulle kävis joku halvempi (170). Ajattelin, että silloin tällöin kun innostuu niin kampea tulee jonkun verran käytettyä. Mutta jos se ei pidä virettä niin en tarvitse sellaista. Onko teillä fenderin squierista kokemusta? n.200€ kamppeesta.

Joo, tuo 170 on kyllä muuten oikein kiva, mutta se talla kyllä kannattaa blokata, koska kammettaessa vire lähtee turhan helposti. Voihan sen kai ruuvata kanteen kiinni, jolloin toimii vain toiseen suuntaan, eli ei kelluvana. Silloin pitäis vireenkin pysyä. Tuon 170:n tallapaloissa vain ei vakiona ole korkeudensäätöruuveja, joten vähän hankalampaa.

Onhan mulla tuollainen kiinalaisvalmisteinen Squierin stratokin. Laatuheittoja taitaa vaan olla, koska omassani on sellainen resonanssihäikkä G-kielellä. En ole jaksanut vielä alottaa projektia, joten en osaa sanoa johtuuko vain jostain pikkuseikasta. Talla on kyllä parempi kuin tuossa 170:ssä.

Kovasti porukka tosiaan kehuu täällä tuota kiinteätallaista RG 321:stä, joten sitäkin kannattaa harkita. Tosin alkaa näyttää siltä, että kohta joka toisella kitaristilla on sellainen. :D
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Krice
07.09.2005 18:16:00

170:n talla on tosiaan aika syvältä.. muuten mainio kitara. Samperi pitää varmaan alkaa kyyläämään kiinteätallaista Ibanezia..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)