pekkajau 06.09.2005 19:49:45 | |
---|
Muistaakseni Savonlinnan humppamiitiissä oltiin kovasti järjestämässä pikkujoulua? Vieläkös kellään on "innostusta" jolla sillon oli? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
manjaana 06.09.2005 19:55:59 | |
---|
Muistaakseni Savonlinnan humppamiitiissä oltiin kovasti järjestämässä pikkujoulua? Vieläkös kellään on "innostusta" jolla sillon oli? Oikeen muistat kyllä.. Misäs ne piti järjestää, sitä en muista, jostain mystisestä syystä... ;o) mennään ettei kasva jäkälää.. |
omarklah 06.09.2005 19:58:48 (muokattu 06.09.2005 19:59:21) | |
---|
Juuh - puhetta noista oli - mutta en minäkään muista mihin niitä oltiin puuhaamassa... Toivottavasti lähemmäksi Tamperetta kuin humppamiitti... Tää sit sanois tälleen... |
manjaana 06.09.2005 20:02:25 | |
---|
Juuh - puhetta noista oli - mutta en minäkään muista mihin niitä oltiin puuhaamassa... Toivottavasti lähemmäksi Tamperetta kuin humppamiitti... Juma, taiettiin olla sittennii jurrissa, hih.. mennään ettei kasva jäkälää.. |
omarklah 06.09.2005 20:24:50 | |
---|
Juma, taiettiin olla sittennii jurrissa, hih.. No silleen sopivasti - ei innostuttu sentään polkkaamaan omppupuun juurella, niinkun nuariso :o) Tää sit sanois tälleen... |
Sertzo S 06.09.2005 20:32:00 | |
---|
Niin, mitenkäs se oikein olikaan nuo pikkujoulut? Veronpalautusten aikoihin voisi toimiakin jossain, edellyttäen kyytihommien järjestymisestä. Täytyy Klunnsilan kanssa neuvotella asiasta ja osallistumisesta |
jon lord 06.09.2005 20:37:55 | |
---|
Juuh - puhetta noista oli - mutta en minäkään muista mihin niitä oltiin puuhaamassa... Toivottavasti lähemmäksi Tamperetta kuin humppamiitti... Juuh Tampere sopis hyvin pääsisi ehkä itsekin tuleen paikalle. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
R.Syke 06.09.2005 20:44:22 | |
---|
-Jos kaikki pukeutuisi vielä pukiksi. Olisi sama tilanne kuin J. Virtasen kirjassa 'Joulupukkikapina' tms. Pukkeja treen putkat täynnä - ja kaikki laulaa |
ÄM 06.09.2005 20:46:26 | |
---|
No totta humpassa kiinnostaa! Ja tosiaan joulukuun alku vois soveltua. Mutta missä ja millä konseptilla. Pikkujoulut on ottojuhla, joten porukan saapuessa kuitenkin laajemmalti, lienee varmaan kyse vähintään yhden illan kekkeristä yöpymisineen. Olisiko tarkoitus myrkytellä jälleen humppa-sessio alle, kenties joululaulu-spesiaali? Ilman ollessa silloin jo viileä, täytyis siinä tapauksessa sopia jonkun ravintolan kanssa hommasta. Pistetäänhän keskustelua ylle, niin saadaan kuva siitä millainen spektaakkeli halutaan, ja on ylipäänsä mahdollista roiskasta kasaan. |
jon lord 06.09.2005 20:47:35 | |
---|
-Pukkeja treen putkat täynnä - ja kaikki laulaa Ja jos meininki on edelleen sama niin ei tarvi edes pukeutua. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
baron 06.09.2005 23:01:48 | |
---|
Periaatteessa kiinnostaa, mutta pitäisikö se järjestää normaalin pikkujoulusesongin jälkeen kun kai se meille itse kullekin on jonkinlaista duuniaikaa? The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
pekkajau 06.09.2005 23:25:53 | |
---|
Ilmeisesti hämeessä ne jossain sitten pidetään jos pidetään ...ja tammikuussa? Sillon saa varmaan pukkipalvelusta jonkun raittiin, laulavan ja autoilevan joulupukinkin halvalla? Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 06.09.2005 23:27:26 | |
---|
Ilmeisesti hämeessä ne jossain sitten pidetään jos pidetään ...ja tammikuussa? Sillon saa varmaan pukkipalvelusta jonkun raittiin, laulavan ja autoilevan joulupukinkin halvalla? Hei, kyllä meidän pikkujoulussa pitää olla Tiernapojat. Mä en osaa laulaa, mä säestän, mutta halukkaat laulajat esiin! The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Hei, kyllä meidän pikkujoulussa pitää olla Tiernapojat. Mä en osaa laulaa, mä säestän, mutta halukkaat laulajat esiin! Yhden laitoksen pikkujouluissa, jossa olin aikoinaan duunissa heitettiin "tiernapojat" helevetinmoisessa huppelissa ilman harjoittelua ja ihan niin päin pärsseä kun vaan mahdollista! Oli mahtavat lunttilaput miekoissa,lattiassa ja tähdessä ja se meni ihan vituiks... kun järjestys meni ihan sekasin kun heti alkulaulun jälkeen hypättiin jo loppulauluun ja sitten taas otettiin vähän sieltä täältä!! Kaikki tykkäs ja nauroi pissit housussa... muutamat kertoi jälkeenpäin että ne tykkää myös Monthy Pythonista" Kirjoitin mitä kirjoitin! |
baron 06.09.2005 23:42:25 | |
---|
Yhden laitoksen pikkujouluissa, jossa olin aikoinaan duunissa heitettiin "tiernapojat" helevetinmoisessa huppelissa ilman harjoittelua ja ihan niin päin pärsseä kun vaan mahdollista! Oli mahtavat lunttilaput miekoissa,lattiassa ja tähdessä ja se meni ihan vituiks... kun järjestys meni ihan sekasin kun heti alkulaulun jälkeen hypättiin jo loppulauluun ja sitten taas otettiin vähän sieltä täältä!! Kaikki tykkäs ja nauroi pissit housussa... muutamat kertoi jälkeenpäin että ne tykkää myös Monthy Pythonista" Mä oon saanut siitä trauman kun yksissä pikkujouluissa vaadittiin, että bändi olisi vetänyt sen kylmiltään ilman etukäteissopimusta: "Me ollaan totuttu siihen, että bändit tekee mitä määrätään!" The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument. |
Qsine 06.09.2005 23:49:04 (muokattu 06.09.2005 23:49:45) | |
---|
Tähän väliin on pakko sanoa, että Ei Jumalauta! Kai veditte päihin tai/ja poistuitte paikalta? "Aarne...sinun tulee lyödä minun nenäluuni murskaksi! Kun nenä levenee, niin silmät siirtyvät lähemmäksi toisiaan!" |
vanhami 07.09.2005 08:23:40 | |
---|
Messissä! humppamiitti meni valitettavasti ohi > oltiin sopiva putki keikalla Tampere soipisi mulle ja jossain määrin keikkailevana soittajana tammikuun alku olisi parempi vaihtoehto. Joulun alla on sen verran rientoa. Mä voin olla Herodes, olin Herodes silloin joskus kun meillä oli tiernampoikaporukka penskana. ;) |
El Condor 07.09.2005 08:49:34 | |
---|
Tampere soipisi mulle ja jossain määrin keikkailevana soittajana tammikuun alku olisi parempi vaihtoehto. Joulun alla on sen verran rientoa. Olisipa nastaa tulla itsekin turauttelemaan ja tammikuun alku olisi kyllä joulunalusta parempi vaihtoehto. Mä voin olla Herodes, olin Herodes silloin joskus kun meillä oli tiernampoikaporukka penskana. ;) Jos pääsisin, voisin vetää murjaanin osan. Olen sentään Oulun tiernapoikakilpailujen -03 mukaelmasarjan voittajajoukkueen jäsen. Taaksemme jäi mm. sellaista rupusakkia kuin Cantores Minores. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
Sertzo S 07.09.2005 09:00:42 (muokattu 07.09.2005 09:01:12) | |
---|
Olen ollut Herodens aina! Voin luopua siitä roolista ja pyörittää vaikka hengaria tähtenä tarvitessa. Jep, tuo tammikuun alkukaan ei ole pikkujoulujuhlaamme ajatellen huono ajatus kaiken jouluhässäkän jälkeen. |
Pula-Aho 07.09.2005 09:01:12 | |
---|
Tampere soipisi mulle ja jossain määrin keikkailevana soittajana tammikuun alku olisi parempi vaihtoehto. Joulun alla on sen verran rientoa. Tampere on loistava paikka. Junalla pääsee helposti. Ei tartte murehtia ajokunnosta. Kaikki etelästä tulijat voivat aloittaa tunnelman kohottamisen jo ravintolavaunussa. Tosin siinä on riskinä se, ettei kukaan huomaa poistua junasta ennen Oulua. Vaan onko sillä kauheasti merkitystä. Oulun pojat varmaan korjaavat turistit talteen. Vuoden ensimmäisiä pikkujouluja juhlitaan perinteisesti tammikuussa. Tosin jos äkkiä lyödään lukkoon, niin viikko ennen joulua passaa minulle myös. Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |